Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Οι Youtubers κερδίζουν πλέον από τα Shorts και απειλούν το TikTok

Ο ανταγωνιστής του TikTok, το YouTube Shorts, γίνεται όλο και πιο σημαντικό μέρος του προγράμματος κερδοφορίας του YouTube. Η εταιρεία ανακοίνωσε, μάλιστα, ότι περισσότερο από το ένα τέταρτο των δημιουργών της κερδίζουν πλέον χρήματα από τα βίντεο μικρής διάρκειας.

Το ορόσημο αυτό έρχεται ένα χρόνο αφότου το YouTube άρχισε να γνωστοποιεί τα έσοδα από διαφημίσεις με τους δημιουργούς που κάνουν Shorts. Το YouTube λέει ότι αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 3 εκατομμύρια δημιουργούς σε όλο τον κόσμο στο «Πρόγραμμα Συνεργατών», γεγονός που σημαίνει ότι ο αριθμός των δημιουργών Shorts που κερδίζουν χρήματα από την πλατφόρμα είναι κάπου στις εκατοντάδες χιλιάδες.

Επειδή οι διαφημίσεις στα Shorts εμφανίζονται μεταξύ των κλιπ sth ροή, ο διαμοιρασμός των εσόδων για τα Shorts είναι διαφορετικά δομημένος από ό,τι για το περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας στο YouTube. Τα έσοδα από τις διαφημίσεις συγκεντρώνονται και κατανέμονται μεταξύ των επιλέξιμων δημιουργών με βάση παράγοντες όπως οι προβολές και η αδειοδότηση μουσικής. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι αυτή η ρύθμιση είναι πολύ πιο προσοδοφόρα για τους ιδιώτες από ό,τι τα παραδοσιακά κεφάλαια των δημιουργών.

Μέχρι στιγμής, όμως, δεν είναι σαφές πόσα ακριβώς κερδίζουν οι δημιουργοί από το Shorts σε σύγκριση με τα άλλα προγράμματα εσόδων της πλατφόρμας. Το YouTube αρνήθηκε να μοιραστεί λεπτομέρειες, αλλά γνωστοποίησε ότι η εταιρεία έχει καταβάλει 70 δισεκατομμύρια δολάρια στους δημιουργούς τα τελευταία τρία χρόνια.

Η δυναμική των Shorts θα μπορούσε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο τους επόμενους μήνες. Το TikTok, το οποίο το ίδιο προσπαθεί να ανταγωνιστεί πιο άμεσα το YouTube ενθαρρύνοντας βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, αντιμετωπίζει μια όχι μηδενική πιθανότητα να απαγορευτεί η εφαρμογή του στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αν και αυτό το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου βέβαιο, το YouTube θα προσελκύσει σχεδόν σίγουρα πρώην χρήστες και δημιουργούς του TikTok.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!