Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

SpearMind: Υπηρεσίες επικοινωνίας αποκλειστικά με εργαλεία ΑΙ

Τη Δευτέρα 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της νέας εταιρείας «SpearMind», η οποία ενσωματώνει εργαλεία και υπηρεσίες αποκλειστικά με Τεχνητή Νοημοσύνη, στον τομέα της Επικοινωνίας.

Στην παρουσίαση, οι ιδρυτές της εταιρείας, Andrew Bruce Smith επικεφαλής της αγγλικής Escherman και Σπύρος Ριζόπουλος CEO της Spin Communications, παρουσίασαν την πρωτοποριακή προσέγγιση της «SpearMind», και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους επαγγελματίες της Επικοινωνίας.

Πιο αναλυτικά, ο Andrew Bruce Smith τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης των τελευταίων τεχνολογιών για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Αναφέρθηκε στη δύναμη της ΑΙ να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και στο πώς η νέα εταιρεία βρίσκεται στη μοναδική θέση να μπορεί να αξιοποιήσει αυτά τα δεδομένα και μέσα από τα εργαλεία της να παρέχει ξεκάθαρη εικόνα για το brand και την αλληλεπίδραση του με το κοινό. Η «SpearMind» παρέχει χρήσιμα reports που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των επικοινωνιακών καμπανιών

Ο Σπύρος Ριζόπουλος ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των λύσεων της «SpearMind», για την βελτιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών.

Προϊόντα και Υπηρεσίες της «SpearMind»

Reality Check: Ένα εργαλείο brand awareness που αξιολογεί την παρουσία της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και ευρύτερα στο διαδίκτυο (blogs, news sites, forums). Προσφέρει ένα αναλυτικό report για το κάθε δίκτυο, τα δυνατά και αδύνατα σημεία και παράλληλα προτείνει που θα πρέπει να δοθεί έμφαση.

Percepto Compare: Συγκριτικό εργαλείο, το οποίο με βάση το report από το Reality Check συγκρίνει το brand της εταιρείας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Feelings Journey: Αποτυπώνει την συναισθηματική αντίδραση του κοινού όταν έρχεται σε «επαφή» με ένα brand, προϊόν, πρόσωπο. Επιπλέον μέσα από μια σύνθετη διαδικασία δημιουργεί τα κατάλληλα hashtags να ενισχύσουν ή να αντιστρέψουν τα συγκεκριμένα συναισθήματα. Για παράδειγμα εάν τα συναισθήματα είναι θετικά οι λέξεις «κλειδιά» έχουν στόχο να τα ενισχύσουν. Εάν τα συναισθήματα είναι αρνητικά έχουν στόχο να τα αντιστρέψουν.

Mentorique: Η υπηρεσία της «SpearMind» προσφέρει κατάλληλη κατάρτιση και εκπαίδευση στελεχών εταιρειών για την υποστήριξη των εσωτερικών επικοινωνιών ούτως ώστε κατανοήσουν πώς μπορεί να εφαρμοστεί η τεχνητή νοημοσύνη στις στην επικοινωνία.

Anthropos: Customized υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε οργανισμού και εταιρείας για την εφαρμογή της ΤΝ στην εσωτερική επικοινωνία.

Διαβάστε επίσης:

Κρυμμένοι θησαυροί σε 4 πολυτελή ταξίδια στην Ιταλία

ΑΒΑΞ: Τα ισχυρά μεγέθη και οι νέες επενδύσεις

Βαρέα οχήματα: Τι φέρνει η νέα οδηγία της ΕΕ για τις εκπομπές CO2

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!