Γ.Δ.
1477.69 -0,27%
ACAG
+0,50%
6.02
CENER
-2,11%
8.81
CNLCAP
+1,27%
7.95
DIMAND
-0,57%
8.72
OPTIMA
0,00%
11.64
TITC
-1,24%
31.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6
ΑΒΑΞ
-1,25%
1.586
ΑΒΕ
-2,44%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-0,66%
2.26
ΑΚΡΙΤ
-3,64%
0.795
ΑΛΜΥ
-0,36%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,67%
1.7
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.76
ΑΡΑΙΓ
-0,56%
12.36
ΑΣΚΟ
+1,08%
2.8
ΑΣΤΑΚ
-1,70%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
-0,48%
8.22
ΑΤΤ
0,00%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
+2,08%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,15%
6.57
ΒΙΟΚΑ
-0,37%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,75%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
-6,82%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,26%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.66
ΔΑΑ
-1,06%
8.224
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-0,17%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.49
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,64%
0.36
ΕΒΡΟΦ
+1,55%
1.64
ΕΕΕ
-0,18%
32.4
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
4.08
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,87%
2.62
ΕΛΠΕ
+2,39%
8.58
ΕΛΣΤΡ
+0,87%
2.32
ΕΛΤΟΝ
+0,53%
1.9
ΕΛΧΑ
-0,20%
1.978
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
-2,28%
1.285
ΕΤΕ
-0,17%
8.296
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
+1,02%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-0,53%
2.081
ΕΧΑΕ
-0,39%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-0,98%
0.404
ΙΛΥΔΑ
+2,09%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.18
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
4.91
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.154
ΙΝΤΕΚ
-1,46%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,15%
4.56
ΙΝΤΕΤ
+2,89%
1.245
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.575
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+2,41%
340
ΚΕΚΡ
+1,35%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.63
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.526
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.25
ΚΟΥΕΣ
+0,37%
5.5
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
+3,76%
1.38
ΛΑΒΙ
+1,56%
0.979
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+0,56%
36
ΛΑΝΑΚ
-1,96%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.342
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
+4,00%
0.988
ΜΕΒΑ
-0,78%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-1,67%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+0,51%
3.93
ΜΙΝ
-5,36%
0.53
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,96%
28
ΜΟΝΤΑ
+1,41%
3.59
ΜΟΤΟ
0,00%
3
ΜΟΥΖΚ
-1,41%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-1,01%
27.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2
ΜΠΤΚ
+9,90%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-0,32%
36.94
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
-3,40%
0.966
ΞΥΛΚ
-0,37%
0.273
ΞΥΛΠ
+0,93%
0.54
ΟΛΘ
-0,92%
21.5
ΟΛΠ
-1,02%
24.15
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.74
ΟΠΑΠ
+0,87%
15.08
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.93
ΟΤΕ
-0,22%
13.75
ΟΤΟΕΛ
+2,50%
12.3
ΠΑΙΡ
-2,70%
1.08
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,85%
3.79
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.82
ΠΛΑΘ
+0,49%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-1,50%
1.64
ΣΑΡ
0,00%
11.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.374
ΣΙΔΜΑ
-1,32%
1.875
ΣΠΕΙΣ
+1,07%
7.58
ΣΠΙ
-0,28%
0.7
ΣΠΥΡ
0,00%
0.172
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.13
ΤΖΚΑ
0,00%
1.63
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,88%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-2,15%
1.732
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+4,10%
0.254
ΦΡΛΚ
-2,16%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

SpearMind: Υπηρεσίες επικοινωνίας αποκλειστικά με εργαλεία ΑΙ

Τη Δευτέρα 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της νέας εταιρείας «SpearMind», η οποία ενσωματώνει εργαλεία και υπηρεσίες αποκλειστικά με Τεχνητή Νοημοσύνη, στον τομέα της Επικοινωνίας.

Στην παρουσίαση, οι ιδρυτές της εταιρείας, Andrew Bruce Smith επικεφαλής της αγγλικής Escherman και Σπύρος Ριζόπουλος CEO της Spin Communications, παρουσίασαν την πρωτοποριακή προσέγγιση της «SpearMind», και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους επαγγελματίες της Επικοινωνίας.

Πιο αναλυτικά, ο Andrew Bruce Smith τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης των τελευταίων τεχνολογιών για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Αναφέρθηκε στη δύναμη της ΑΙ να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και στο πώς η νέα εταιρεία βρίσκεται στη μοναδική θέση να μπορεί να αξιοποιήσει αυτά τα δεδομένα και μέσα από τα εργαλεία της να παρέχει ξεκάθαρη εικόνα για το brand και την αλληλεπίδραση του με το κοινό. Η «SpearMind» παρέχει χρήσιμα reports που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των επικοινωνιακών καμπανιών

Ο Σπύρος Ριζόπουλος ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των λύσεων της «SpearMind», για την βελτιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών.

Προϊόντα και Υπηρεσίες της «SpearMind»

Reality Check: Ένα εργαλείο brand awareness που αξιολογεί την παρουσία της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και ευρύτερα στο διαδίκτυο (blogs, news sites, forums). Προσφέρει ένα αναλυτικό report για το κάθε δίκτυο, τα δυνατά και αδύνατα σημεία και παράλληλα προτείνει που θα πρέπει να δοθεί έμφαση.

Percepto Compare: Συγκριτικό εργαλείο, το οποίο με βάση το report από το Reality Check συγκρίνει το brand της εταιρείας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Feelings Journey: Αποτυπώνει την συναισθηματική αντίδραση του κοινού όταν έρχεται σε «επαφή» με ένα brand, προϊόν, πρόσωπο. Επιπλέον μέσα από μια σύνθετη διαδικασία δημιουργεί τα κατάλληλα hashtags να ενισχύσουν ή να αντιστρέψουν τα συγκεκριμένα συναισθήματα. Για παράδειγμα εάν τα συναισθήματα είναι θετικά οι λέξεις «κλειδιά» έχουν στόχο να τα ενισχύσουν. Εάν τα συναισθήματα είναι αρνητικά έχουν στόχο να τα αντιστρέψουν.

Mentorique: Η υπηρεσία της «SpearMind» προσφέρει κατάλληλη κατάρτιση και εκπαίδευση στελεχών εταιρειών για την υποστήριξη των εσωτερικών επικοινωνιών ούτως ώστε κατανοήσουν πώς μπορεί να εφαρμοστεί η τεχνητή νοημοσύνη στις στην επικοινωνία.

Anthropos: Customized υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε οργανισμού και εταιρείας για την εφαρμογή της ΤΝ στην εσωτερική επικοινωνία.

Διαβάστε επίσης:

Κρυμμένοι θησαυροί σε 4 πολυτελή ταξίδια στην Ιταλία

ΑΒΑΞ: Τα ισχυρά μεγέθη και οι νέες επενδύσεις

Βαρέα οχήματα: Τι φέρνει η νέα οδηγία της ΕΕ για τις εκπομπές CO2

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!