Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

hoper: Με επένδυση 3 εκατ. απογειώνει την πρώτη αερογραμμή ελικοπτέρων

Στα τέλη της δεκαετίας του ’60 η Ελλάδα με την Ολυμπιακή του Αριστοτέλη Ωνάση εκτέλεσε, για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, πτήσεις με ελικόπτερο από Αθήνα για Σκιάθο, Μύκονο, Χίο και Σαντορίνη. Πολύ γρήγορα το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε ως ασύμφορο και η σύνδεση των ελληνικών νησιών με προγραμματισμένες πτήσεις ελικοπτέρων εγκαταλείφθηκε και αυτή.

Σήμερα μια startup, η hoper, επιχειρηματικό τέκνο των Δημήτρη Μέμου (της Marine Traffic, από τα πιο τρανταχτά exits στον χώρο της ναυτιλιακής τεχνολογίας), Κώστα Γεράρδου (CEO της Πλαίσιο Computers), Γιώργου Παπαϊωαννίδη (Saronic Ferries) και Μathilda Νathan (Borrn), με αρχική επένδυση 3 εκατ.ευρώ και στόλο πέντε ελικοπτέρων, επιχειρεί να ξαναβάλει τα ελικόπτερα στους αιθέρες ως εναλλακτική επιλογή για big spenders.

«Στην ηλικία των 48 χρόνων ο χρόνος γίνεται πολύτιμος. Είχα την τύχη να κάνω ένα ταξίδι στην Αντίπαρο με ελικόπτερο. Δεν είχα διαπιστώσει ότι απ’ το χάος της Αθήνας μπορείς σε 45 λεπτά να είσαι στις Κυκλάδες. Μια εβδομάδα αργότερα πήγα σε σχολή πιλότου να βγάλω το σχετικό δίπλωμα και λίγο αργότερα άρχισα να συζητώ με έναν φίλο πώς θα μπορούσαμε να αναβιώσουμε την υπηρεσία της Ολυμπιακής Αεροπορίας», είπε χθες, εξηγώντας το ξεκίνημα της hoper, ο ιδρυτής και CEO, Δημήτρης Μέμος.

Πού πετάει και πόσο κοστίζει

Στόχος της ομάδας της hoper, όπως τον αποσαφήνισαν χθες οι ιδρυτές της, είναι η εταιρεία, έχοντας βάση στο Κορωπί), εκτός από τις προγραμματισμένες πτήσεις για Σαντορίνη, Μύκονο, Αντίπαρο, Ίο, Κέα, Πάτμο, Σίφνο, Σπέτσες, Τήνο και Φολέγανδρο, που έχει ήδη ξεκινήσει, να ανοίξει περαιτέρω τους ορίζοντές της από το φθινόπωρο, προσθέτοντας νέες πτήσεις σε προορισμούς στη νησιωτική (Δωδεκάνησα και Ιόνιο) και ηπειρωτική χώρα.

Τα πλάνα της hoper κάνουν λόγο για 18 προορισμούς έως το 2025 και για 24 τον αμέσως επόμενο χρόνο, με τη startup να έχει στα πλάνα κάποιο fund raising, προκειμένου να χρηματοδοτήσει τα πλάνα της μεγέθυνσής της. «Όραμά μας είναι να κάνουμε πιο προσιτό το ελικόπτερο σε περισσότερους ανθρώπους, ώστε να τους προσφέρουμε τη δυνατότητα να απολαύσουν την εμπειρία των ελληνικών νησιών και να βρουν μια λύση μετακίνησης στη συχνή μετάβασή τους», σημείωσε ο κ. Μέμος για τη hoper, η οποία επενδύει στην πολλά υποσχόμενη κατηγορία των ταξιδιωτών υψηλού εισοδηματικού προφίλ.

Η hoper, δίνοντας φτερά στην αναπτυσσόμενη αγορά του luxury tourism, θα εκτελεί προγραμματισμένες πτήσεις με πέντε ελικοφόρα Robinshon, τρία εκ των οποίων έχει αγοράσει, ενώ για δύο έχει διασφαλίσει μακροπρόθεσμη ενοικίαση, σε τιμές που τιμές ξεκινούν από 156 ευρώ ανά κατεύθυνση, με μέση τιμή τα 350 ευρώ.

Η διάρκεια των πτήσεων είναι από 8 λεπτά (πχ. Τήνος – Μύκονος) μέχρι 48 λεπτά (πχ. Αθήνα – Αντίπαρος), ενώ οι πελάτες μπορούν να κλείσουν μεμονωμένες θέσεις απλής ή μετ’ επιστροφής μετάβασης από το site flyhoper.com, λίγες ώρες πριν από το ταξίδι τους, ενώ η εταιρεία θα εκτελεί και ναυλωμένες πτήσεις με τρεις ή τέσσερις επιβάτες (κατά μέγιστον).

Το «who is who» της hoper

Η hoper, που πρακτικά ξεκίνησε εξαγοράζοντας την Αir Power -εταιρεία η οποία τα τελευταία πέντε χρόνια δραστηριοποιείτο στην Ελλάδα στις ναυλώσεις ελικοπτέρων- θέλει -όπως εξήγησε η ιδρυτική της ομάδα- να εισάγει μια νέα επιλογή στις αερομεταφορές, προσφέροντας γρήγορες, άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις από και προς νησιά του Αιγαίου και κυρίως αυτά που δεν έχουν αεροδρόμιο.

Μάλιστα, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, η hoper συνεργάζεται με τους κατά τόπους δήμους για την αναβάθμιση των υφιστάμενων ελικοδρομίων και χώρων αναμονής στους προορισμούς που εξυπηρετεί (σ.σ. κυρίως όπου δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση).

«Θέλουμε να μοιραστούμε με πολύ περισσότερο κόσμο την εμπειρία της μετακίνησης με ελικόπτερο. Με τη hoper μετατρέπουμε τις ώρες σε λεπτά και οι ταξιδιώτες κερδίζουν έως και μια ολόκληρη μέρα διακοπών. Είναι μια νέα, μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, που κάνει τις ομορφιές της Ελλάδας πιο προσβάσιμες», είπε χθες ο κ. Μέμος.

Για το συγκεκριμένο εγχείρημα, όπως εξήγησαν χθες τόσο ο κ. Μέμος όσο και ο Κώστας Γεράρδος, απαιτήθηκαν πολλαπλές αδειοδοτήσεις αλλά και συνέργειες, για να τεθούν σε λειτουργία πολλά από τα απαξιωμένα ελικοδρόμια της χώρας.

«Παρ’ ότι βλέπουμε αναβαθμισμένα καταλύματα, παρατηρούσαμε ότι η μετακίνηση δεν έχει αλλάξει, με τους ταξιδιώτες να χάνουν περίπου μία ημέρα για να φτάσουν ακτοπλοϊκώς σε κάποιον προορισμό», σχολίασε ο εμπορικός διευθυντής της νεοφυούς εταιρείας, Δημήτρης Κόσσυφας.

Διαβάστε επίσης:

Lamda: Εισπράξεις 200 εκατ. από πωλήσεις οικοπέδων έως το τέλος του 2024

H πρώτη παράδοση για το Project Skyline, η νέα θυγατρική της Trastor και τα small caps που δέχθηκαν ισχυρές πιέσεις

Η Volkswagen μπαίνει στη βιομηχανική αποθήκευση ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!