Η Meta θα ανοίξει το κοινωνικό δίκτυο Threads σχεδόν σε όλους τους διαφημιστές παγκοσμίως, δημιουργώντας μια νέα πηγή εσόδων για την εταιρεία δίνοντας στις μάρκες πρόσβαση σε χρήστες σε 30 αγορές, περιλαμβανομένων των ΗΠΑ.
Το Threads, το οποίο η Meta λάνσαρε στα μέσα του 2023 ως κλώνο του Twitter του Έλον Μασκ, άρχισε να προβάλλει διαφημίσεις από έναν μικρό αριθμό εταιρειών τον Ιανουάριο ως μέρος ενός πιλοτικού προγράμματος που περιοριζόταν στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία. Εκείνη την περίοδο, ο Adam Mosseri, που είναι επικεφαλής τόσο του Instagram όσο και του Threads, είχε περιγράψει την πρωτοβουλία ως δοκιμή πριν η εταιρεία επεκτείνει τη δυνατότητα αυτή.
Το Threads έχει πλέον περισσότερους από 320 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, και προσθέτει πάνω από 1 εκατομμύριο νέες εγγραφές την ημέρα, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, σε ανάρτησή του στο Facebook στα τέλη Ιανουαρίου.
Το Threads έχει ωφεληθεί από την εμπειρία χωρίς διαφημίσεις και από τους στενούς δεσμούς του με το Instagram. Οι χρήστες της εφαρμογής φωτογραφιών βλέπουν συχνά προτεινόμενες δημοσιεύσεις από το Threads στη ροή τους και μπορούν να συνδεθούν στο Threads με τα υπάρχοντα στοιχεία σύνδεσης του Instagram.
Η επέκταση αυτή έρχεται λίγο πριν την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου της Meta, που είναι προγραμματισμένη για τις 30 Απριλίου. Η Wall Street θα παρακολουθεί στενά την απόδοση της διαφημιστικής δραστηριότητας της Meta εν μέσω της αστάθειας της αγοράς που έχει προκληθεί από τους δασμούς του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, οι οποίοι έχουν διαταράξει το παγκόσμιο εμπόριο και έχουν προκαλέσει πτώση στις τεχνολογικές μετοχές.
Η Meta, μητρική εταιρεία των Instagram, Facebook και WhatsApp, αντλεί πάνω από το 98% των εσόδων της από διαφημίσεις που προβάλλονται στις εφαρμογές της.