ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΝΤΟΖΑΜΑΝΗΣ

Πρώτη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια

Β. Κοντοζαμάνης: Σε εξέλιξη η επαναφορά του ΕΣΥ στην κανονικότητα

Ξεκίνησε κανονική εφημερία το "Θριάσιο", την Κυριακή ξεκινάει σταδιακά το "Σισμανόγλειο" και σταματάει η εφημερία του "Ερρίκος Ντυνάν"

Νέο Smart Fully Digital νοσοκομείο από το Ίδρυμα Ωνάση

Οι μεταμοσχεύσεις αποτελούν θέμα μέγιστης προτεραιότητας για την κυβέρνηση ανέφερε ο αναπληρωτής Υπουργός Υγείας, κ. Κοντοζαμάνης