Ο πελάτης είναι το παν, μετά έρχεται ο μέτοχος

Μεγάλες επιχειρήσεις αφήνουν σε δεύτερη μοίρα τον καταναλωτή για να δώσουν θηριώδη μερίσματα και προμερίσματα

Μέρισμα © Freepik

Στην ελληνική επιχειρηματικότητα παρακολουθούμε πολλές φορές το συμφέρον του μετόχου να προηγείται και να επιβάλλεται πάνω απ’ όλα, ακόμη και όταν αυτό αντιστρατεύεται καταφανώς το συμφέρον του καταναλωτή. Ενώ ο πελάτης είναι το παν, για να υπάρξει και μακροπρόθεσμα κερδισμένος ο μέτοχος, ο κανόνας αυτός παραβιάζεται απροκάλυπτα από μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν το προνόμιο να προσφέρουν βασικές και μοναδικές υπηρεσίες σε νοικοκυριά και σε άλλες εμπορικές ή παραγωγικές μονάδες. Αντί να επενδύουν τα κέρδη τους στην τεχνολογική αναβάθμιση ή τον εκσυγχρονισμό και την επάρκεια των δικτύων τους, κόπτονται μονομερώς για το πώς θα διανείμουν θηριώδη μερίσματα και προμερίσματα…