Μία ακόμη χαμένη ευκαιρία με τα τρένα

Είναι απορίας άξιο στην Ελλάδα γιατί το πιο βατό μέσο μεταφοράς που είναι το τρένο, κρατιέται δραματικά τόσο πολύ κάτω από τον πήχη

Γραμμή τρένου © Pixabay

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του powergame.gr (Κυριακή 26/10), οι περισσότερες χώρες στην Ευρώπη και αλλού, προχωρούν σε κολοσσιαίες επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των σιδηροδρόμων τους. Για να αυξήσουν την ικανότητα και την ταχύτητα μεταφοράς των επιβατών και των εμπορευμάτων, προς το συμφέρον των ταξιδιωτών, των παραγωγών και για το χαμηλότερο κόστος εντέλει των προϊόντων. Στην Ελλάδα, που ήδη για την υπόθεση αυτή υποτίθεται ότι έχουν δαπανηθεί πάνω από 15 δισ. και η πολιτική τάξη φιλοδοξεί να αναδείξει τη χώρα σε εμπορικό κέντρο Ανατολής – Δύσης, είναι απορίας άξιο γιατί το πιο βατό μέσο μεταφοράς που είναι το τρένο, κρατιέται δραματικά τόσο πολύ κάτω από τον πήχη.