Alpha Bank: Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει την καθημερινότητα στην εργασία

H ΑΙ αλλάζει την τραπεζική εμπειρία αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των τραπεζών που παρέχουν ήδη κορυφαία εργαλεία στους εργαζόμενους

Alpha Bank © Αlpha Bank/ΔΤ

Επτά στους δέκα εργαζόμενους της Alpha Bank που χρησιμοποιούν εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης δηλώνουν πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι από τον τρόπο που αυτά έχουν αναβαθμίσει την εργασιακή τους καθημερινότητα.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, η Alpha bank, πιστή στην πεποίθηση ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει την τραπεζική εμπειρία, αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των τραπεζών, έχει ήδη ενσωματώσει κορυφαία εργαλεία ΑΙ. Στο πλαίσιο αυτό, μέρος των εργαζομένων του Ομίλου πλέον εργάζονται με τη βοήθεια του κορυφαίου εργαλείου παραγωγικότητας AI της Microsoft, Copilot.

Από το Σεπτέμβριο του 2024, πάνω από 300 εργαζόμενοι έχουν υιοθετήσει το πρόγραμμα, με την πολύτιμη υποστήριξη των ομάδων AI & Data της EY Ελλάδος, ενώ στόχος της τράπεζας είναι μέχρι το τέλος του 2025, πάνω από 1000 εργαζόμενοι να έχουν ο καθένας τον προσωπικό του ΑΙ «βοηθό».

Τι δείχνουν οι δείκτες χρήσης του Copilot στην Alpha Bank

Τα αποτελέσματα από την εσωτερική έρευνα της Alpha Bank, Copilot Adoption Survey, στους πρώτους χρήστες του εργαλείου, επιβεβαιώνουν την προστιθέμενη αξία που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στις καθημερινές εσωτερικές λειτουργίες της τράπεζας.

Πάνω από 70% των χρηστών δηλώνουν πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι από τον τρόπο που το Copilot έχει αναβαθμίσει την εργασιακή τους καθημερινότητα, με βασικά use cases της τεχνητής νοημοσύνης να αφορούν τη σύνταξη και περίληψη emails, τη δημιουργία εγγράφων και τη σύνοψη συσκέψεων, αλλά και την υποστήριξη για την καλύτερη λήψη αποφάσεων, μέσω νέων δυνατοτήτων για έρευνα, αναζήτηση ιδεών και άλλων δυνατοτήτων.

Μέση εξοικονόμηση χρόνου κοντά στο 25%

Η καθημερινή χρήση έχει ήδη καθιερωθεί με μέση εξοικονόμηση χρόνου κοντά στο 25%. Οι χρήστες του Copilot αναφέρουν ότι το εργαλείο έχει μεταμορφώσει τον τρόπο που εργάζονται, όχι μόνο μειώνοντας αισθητά τον χρόνο που αφιερώνουν σε επαναλαμβανόμενες εργασίες αλλά κυρίως ενισχύοντας την ποιότητα των παραδοτέων τους.

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο, όσο προχωρά η εξοικείωση των χρηστών με τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης, είναι ότι με το σωστό prompting, το Copilot αναδεικνύεται σε πραγματικό «βοηθό» που μπορεί να υποστηρίξει ουσιαστικά έναν εργαζόμενο, στο πλαίσιο brainstorming, αναδεικνύοντας νέες κατευθύνσεις.

Σημειώνεται επίσης, ότι στην επόμενη φάση του σχεδιασμού AI Transformation που αναπτύσσεται στην τράπεζα, προχωρά και η αξιοποίηση του Copilot και για την ενίσχυση αναγκών για εξειδικευμένες εργασίας στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.