Ψηφιακή μεν, αλλά ανθρώπινη και παρούσα στις ανάγκες των πελατών της και στην χρηματοοικονομική τους εκπαίδευση, έτσι ώστε να λαμβάνουν αποφάσεις που θα τους οδηγούν στην οικονομική τους ευημερία και όχι σε οικονομική καταστροφή. Μια ψηφιακή τράπεζα που νοιάζεται. Αυτό πρεσβεύει για το μοντέλο λειτουργίας της η Snappi, η μόνη neobank στην Ευρώπη που παρέχει 24/7 ανθρώπινη εξυπηρέτηση πελατών στην τοπική γλώσσα, χωρίς εξάρτηση από chatbots ή άλλα εξωτερικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών.
Η Snappi, την οποία δημιούργησαν η Τράπεζα Πειραιώς και η Natech και είναι η πρώτη ελληνική neobank με άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, εγκαινίασε χθες το Snappi Hub, τον μοναδικό φυσικό χώρο της τράπεζας στην οδό Κοραή 5, στο κέντρο της Αθήνας. Στο πλαίσιο της παρουσίασης του Hub σε εκπροσώπους του Τύπου, η CEO της Snappi, Gabriella Kindert, προανήγγειλε το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων από την τράπεζα, αρχής γενομένης από ένα μικροδάνειο άμεσης και βραχυπρόθεσμης παροχής ρευστότητας (σ.σ. έρευνες της τράπεζας δείχνουν ότι το 75% των ανθρώπων στην Ελλάδα δεν έχουν περίσσευμα ρευστότητας για πάνω από 7 ημέρες, ενώ ποσοστό 20,5% δεν έχουν ούτε 2.000 ευρώ αποταμίευση για να καλύψουν κάποια έκτακτη ανάγκη).
Μικροδάνειο τον Ιανουάριο – Επενδυτικό προϊόν τον Φεβρουάριο
Το μικροδάνειο της Snappi θα είναι το Cash Now 2-1-0 που θα χορηγεί ποσό έως 1.000 ευρώ, χωρίς επιτόκιο, αλλά με μία μικρή σταθερή προμήθεια, και με περίοδο αποπληρωμής 1 – 3 μήνες. Το προϊόν μέσω του app της Snappi ξεκινά να διατίθεται πιλοτικά εντός της τράπεζας από την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ η διάθεσή του στο ευρύ κοινό προγραμματίζεται τον Ιανουάριο. Σημειώνεται ότι η εκτίμηση του αιτήματος του δανειολήπτη θα γίνεται από την Snappi σε δύο λεπτά και η εκταμίευση σε δέκα δευτερόλεπτα, ενώ για την αξιολόγηση της πιστωτικής συμπεριφοράς των πελατών της η Snappi δεν θα βασίζεται αποκλειστικά στον Τειρεσία, καθώς αναπτύσσει δικό της σύστημα scoring μέσω AI machine learning.
Ο άμεσος και υπεύθυνος δανεισμός στους πελάτες της, θα αποτελέσει προτεραιότητα το 2026 για την Snappi, όπως είπε η CEO Gabriella Kindert, σημειώνοντας ότι τον Φεβρουάριο η Snappi θα λανσάρει και επενδυτικό προϊόν. Το προϊόν θα μπορεί να επενδύει σε ETF, μετοχές και ομόλογα και θα λειτουργεί με robo – advisor service που θα “σκανάρει” μέσω ερωτηματολογίου το προφίλ του πελάτη και την διαθεσιμότητά του στα επίπεδα ανάληψης ρίσκου. Σημειώνεται ότι το 2026 η Snappi θα δώσει προτεραιότητα και στην απλοποίηση του onboarding των πελατών της, το οποίο περνά ακόμη τις “παιδικές ασθένειες” καθώς πρακτικά η τράπεζα λειτούργησε μόλις τον Σεπτέμβριο. Η τράπεζα ταυτοποιεί κατόπιν εντολής της ΤτΕ τους πελάτες της με videocalls. Περίπου 10.000 πελάτες έχουν κλείσει σχετικό ραντεβού, ωστόσο η διαδικασία αργότερα θα κυλίσει ευκολότερα καθώς η ταυτοποίηση θα γίνεται άμεσα με το άνοιγμα του λογαριασμού.
Μέχρι στιγμής η Snappi έχει 50.000 ενεργούς πελάτες, ενώ όπως είπε η κα Kindert, στόχος είναι οι 1 εκατομμύριο πελάτες μέσα στην επόμενη τριετία.
Ο ρόλος του Snappi Hub
Αναφερόμενη στη δημιουργία του Snappi Hub, η κα Kindert είπε ότι ο λόγος της σύστασής του ήταν διττός: Αφενός γιατί, αν και ψηφιακή, η Snappi θέλει να είναι πραγματική και ανθρώπινη, παρούσα στους πελάτες της για να απαντήσει στις ερωτήσεις τους. Αφετέρου γιατί θέλει να δώσει στους πελάτες της αυτό που χρειάζονται για να λαμβάνουν τις σωστές οικονομικές αποφάσεις: την χρηματοοικονομική εκπαίδευση. Στον τομέα αυτό η Snappi δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα, έχοντας συνάψει υψηλού επιπέδου συνεργασίες με διάφορα πανεπιστήμια και με το Ελληνικό Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού. Στη χθεσινή παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου μίλησαν για την ανάγκη του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού η κα Αργυρή Κατωπόδη, Υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και συνεργαζόμενη με το Ελληνικό Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού που έχει ιδρύσει ο Καθηγητής Νικόλαος Φίλιππας και ο μαθηματικός και Ph.D. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στην Συμπεριφορική Οικονομική/Χρηματοοικονομική, κ. Γιώργος Τσομίδης.
Όπως είπε η CEO της Snappi, Gabriella Kindert, η Snappi επαναπροσδιορίζει το πώς οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες λειτουργούν σε μια σύγχρονη, ψηφιακή οικονομία. “Η χρηματοοικονομική ευημερία δεν είναι μόνο έσοδα και αποταμιεύσεις. Είναι η διαφάνεια, η πρόσβαση και η ικανότητα να λαμβάνεις ενημερωμένες αποφάσεις με αυτοπεποίθηση. Το Snappi Hub πρεσβεύει αυτήν την φιλοσοφία. Είναι η χειροπιαστή επέκταση της δέσμευσής μας για διαφάνεια, χρηματοοικονομική εκπαίδευση και καινοτομία με τον χρήστη στο επίκεντρο”, είπε χαρακτηριστικά.