Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Τραπεζικά προϊόντα – gadgets σύντομα και στην ελληνική αγορά

Τραπεζικά προϊόντα – gadgets θα δει σύντομα η ελληνική αγορά, σε μία προσπάθεια να μιμηθεί τόσο τις διεθνείς τάσεις στον ψηφιακό τραπεζικό χώρο, όσο και το ίδιο το…retail, αναφορικά με τα αναλώσιμα υλικά και τα πακέτα δώρου.

Όσο προχωράει η τεχνολογία και εντάσσονται καινοτόμες εφαρμογές στις υπηρεσίες, τόσο θα αλλάζει το προφίλ των προϊόντων, ακόμη και των τραπεζικών, με τη μορφή που τα είχαμε συνηθίσει. Ένα «στεγνό» στεγαστικό δάνειο μπορεί να συνδυασθεί με έξτρα bonus για την αγορά ενός καναπέ, και μία κατάθεση, μπορεί να συνδυασθεί με εκπτώσεις σε κάποιο ξενοδοχείο.

Μοιάζει σενάριο φαντασίας, αλλά δεν είναι πολύ μακρινό. Γνωστός τραπεζίτης στην ελληνική αγορά έλεγε χαριτολογώντας το παράδειγμα των retail stores όπου κατά περιόδους, για την προώθηση συγκεκριμένου προϊόντος, π.χ. ενός σκωτσέζικου ουίσκι, μαζί με το ποτό, έδιναν δώρο ένα ποτήρι αναλόγου χρήσης.

Προϊόντα με applications, κάρτες που θυμίζουν gadgets

Μία κυρίαρχη τάση στον ευρύτερο τραπεζικό χώρο είναι ο συνδυασμός προϊόντων με applications, όπως μία πιστωτική κάρτα, προπληρωμένη, που ένας γονιός δίνει στο ανήλικο παιδί του για να χρησιμοποιεί αντί μετρητών. Το app που συνοδεύει την κάρτα, μπορεί να δίνει μια αναλυτική εικόνα στο γονιό για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω της κάρτας, ελέγχοντας για λόγους ασφαλείας αλλά και όχι μόνο, που ακριβώς κατευθύνεται η κατανάλωση της κάρτας.

Θα φτάσουμε στο σημείο, η πιστωτική κάρτα ή μάλλον ο τρόπος χρήσης της, που ήδη πλέον γίνεται από το κινητό ή το ρολόι, να γίνει ένα προϊόν, που πιο πολύ θα θυμίζει… gadget, παρά μία έκφραση καταναλωτικής πίστης.

Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, έρχεται να προστεθεί η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και η οικογενειακή διάσταση. Είναι άλλες οι ανάγκες των μελών μιας οικογένειας, χωριστά. Άλλες ανάγκες έχει το κάθε μέλος, ανάλογα με την ηλικία, τον τρόπο ζωής, το φύλο… Αυτές τις ανάγκες, θα επιχειρήσουν να καλύψουν με τον πιο εξατομικευμένο τρόπο οι τράπεζες δημιουργώντας μεμονωμένα προϊόντα μεν, αλλά σε μια «ολιστική» προσέγγιση (π.χ είναι όλοι μέλη της ίδιας οικογένειας) – κάτι που επιτρέπει καλύτερη τιμολόγηση.

Πρόσφατα, η Alpha Bank ανακοινώνοντας τον σχεδιασμό της για την επόμενη μέρα και τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, άφησε να εννοηθεί ότι θα υιοθετήσει τη διεθνή και κυρίαρχη αυτή τάση.

Χαρακτηριστικά, στο πλαίσιο σχετικής με το θέμα διαδικτυακής εκδήλωσης, ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking, κ. Ισίδωρος Πάσσας, μίλησε για υψηλές προσδοκίες των πελατών για εξατομικευμένες υπηρεσίες και πολλαπλά κανάλια εξυπηρέτησης.

Μεταξύ άλλων, μία από τις πρωτοβουλίες που «τρέχουν» είναι η η νέα εσωτερική οργάνωση του τομέα λιανικής τραπεζικής γύρω από ομάδες πελατών (segments) με παρόμοιες ανάγκες και απαιτήσεις. Συναφής με αυτό, είναι η δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων (value propositions) για τα υπο-τμήματα πελατών που αποτελούν προτεραιότητα, όπως π.χ. οι «οικογένειες», ένα sub-segment υψηλής αξίας για την Alpha Bank, που φιλοδοξεί να σχεδιάσει σύντομα νέα στοχεύμενα προϊόντα και υπηρεσίες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!