Το ψηφιακό marketing ισχυρό όπλο στα χέρια των γυναικών επιχειρηματιών

Μαθαίνοντας για τις νέες τεχνολογίες, οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες που διαφορετικά θα είχαν χάσει

Γυναικεία επιχειρηματικότητα © Unsplash

Το ότι οι γυναίκες διεκδικούν σταθερά και δυναμικά τη θέση τους στην αγορά εργασίας είναι κοινή παραδοχή, όπως επίσης είναι γεγονός ότι αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός εκείνων που επιλέγουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δεν θα έχουν ίσες ευκαιρίες, ούτε ίδια πρόσβαση στην απόκτηση χρηματοδότησης και στην αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων που θα τις βοηθήσουν να εξελίξουν και να μεγαλώσουν την εταιρεία τους.

Το στοιχείο όμως που εξακολουθεί να δείχνει αμετάβλητο είναι η ενασχόλησή τους με τον χώρο της τεχνολογίας, είτε σε επίπεδο δεξιοτήτων, είτε σε επίπεδο επιχειρηματικής επένδυσης σε έναν κλάδο πολλά υποσχόμενο. Μαθαίνοντας για τις νέες τεχνολογίες και το πώς μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή τους, οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες που διαφορετικά θα είχαν χάσει.

Το ψηφιακό τοπίο εξελίσσεται ταχύτατα και οι γυναίκες ηγέτες- επιχειρηματίες δεν πρέπει να αποφεύγουν τις αλλαγές, αλλά αντίθετα, επιβάλλεται να προσαρμόζονται σε αυτές και να τις αγκαλιάζουν. Πώς θα το πετύχουν αυτό;

  1. Αντίληψη του ψηφιακού περιβάλλοντος και των αλλαγών του

Αρχικά, χρειάζεται να βεβαιωθούμε ότι παρακολουθούν τα νέα και τις εξελίξεις του κλάδου. Ο άμεσος εντοπισμός των τάσεων δίνει μια καλύτερη κατανόηση της χρήσης αυτών των καινοτομιών τόσο προς όφελός τους, αλλά και του τρόπου με τον οποίο μπορεί να επηρεαστεί η ανάπτυξη της επιχείρησης τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα αλλαγής στον ψηφιακό κόσμο αυτή τη στιγμή είναι το metaverse το οποίο φέρνει τα πάνω κάτω στο παγκόσμιο επιχειρηματικό σκηνικό έτσι όπως το γνωρίζαμε μέχρι στιγμής.

Μια έξυπνη κίνηση είναι η δικτύωση με γκουρού τεχνολογίας που θα ρίξουν φως στις σκοτεινές πτυχές της νέας ψηφιακής πραγματικότητας και των επιταγών της.

  1. Εστιάστε στην εμπειρία του πελάτη

Οι γυναίκες μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ψηφιακό μάρκετινγκ κατανοώντας καλύτερα τον καταναλωτή.

Κοινώς να επιστρατεύσουν το δυνατό τους χαρτί που ακούει στο όνομα “ενσυναίσθηση” για να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες χρήστη. Ορισμένες γυναίκες είναι φυσικά συντονισμένες με τα συναισθήματα των άλλων, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες ανταποκρίνονται στο προϊόν ή την υπηρεσία τους.

Επιπλέον, η λεπτομερής και δημιουργική επικοινωνία μπορεί να είναι επωφελής για τη δημιουργία στοχευμένων μηνυμάτων μάρκετινγκ και το σχεδιασμό φιλικών προς τον χρήστη διεπαφών. Αξιοποιώντας τις δεξιότητές και τα χαρίσματα που απορρέουν από το φύλο τους, οι γυναίκες μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές και επιτυχημένες εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ.

  1. Κάντε focus στις γυναίκες

Όχι ως προκατάληψη ως προς το φύλο, αλλά ως τρόπος χρήσης της «εσωτερικής γνώσης» τους, οι γυναίκες επικεφαλής επιχειρήσεων μπορούν και πρέπει να επωφεληθούν από την κατανόηση που έχουν αναφορικά με το πώς αντιδρά και τι θέλει το γυναικείο φύλο. Οι γυναίκες που ξεκινούν επιχειρήσεις συχνά μπαίνουν στη διαδικασία ανοίγματος καταστημάτων όπως κομμωτήρια/ «νυχάδικα» ή επιχειρήσεων φροντίδας κατοικίδιων, αλλά μπορεί να μην καταλαβαίνουν ή να μην αξιοποιούν τις έμφυτες γνώσεις τους κατά την εμπορία των προϊόντων τους στο διαδίκτυο. Όσοι πωλούν προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες θα πρέπει να σχεδιάζουν ιστοσελίδες φιλικές προς τον χρήστη και, ακόμη πιο σημαντικό, ιστοσελίδες φιλικές προς τις γυναίκες. Μπορούν να κάνουν τις ιστοσελίδες τους φιλικές προς τις γυναίκες αποφεύγοντας γενικό ή γενικευμένο περιεχόμενο που δεν συνδέεται σε προσωπικό επίπεδο με αυτές και τα ενδιαφέροντά τους.

  1. Το παιχνίδι γίνεται στα social media

Μια γυναίκα επιχειρηματίας πρέπει να οραματίζεται τον εαυτό της ως ηγέτη ακόμα και όταν η επιχείρησή της είναι μικρή σε μέγεθος. Η σκέψη αυτή θα της δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα πολυάριθμα διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να φτάσει αποτελεσματικά το στοχευμένο κοινό της.

Καθώς οι γυναίκες έχουν συνήθως μεγαλύτερους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους άντρες ομολόγους τους, αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτύξουν τις επωνυμίες τους. Επιπλέον, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn μπορούν να βοηθήσουν τους ηγέτες των επιχειρήσεων και τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν περισσότερη εμπιστοσύνη στις επαγγελματικές τους προσπάθειες.

  1. Συνδεθείτε με άλλους επιχειρηματίες στο διαδίκτυο

Η αξία της δικτύωσης στον ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο, σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Όμως η σύνδεσή μας με άλλους επιχειρηματίες και ηγέτες επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο, επιτρέπει την πρόσβαση σε πληθώρα γνώσεων, πόρων και συνδέσεων για να πάμε την επιχείρησή μας στο επόμενο επίπεδο. Ένας τρόπος για να δημιουργήσετε το κατάλληλο δίκτυο είναι να βρείτε και να συμμετέχετε ενεργά σε επαγγελματικά και επιχειρηματικά φόρουμ.

Θα μπορούσατε επίσης να αναζητήσετε δημοσιεύσεις και ιστοτόπους που σχετίζονται με τη βιομηχανία ή να επιδιώξετε μιλήσετε σε εκδηλώσεις με μεγάλη επίδραση για να γίνετε περισσότερο «ορατές».

ΟΛΘ
-5.54%
32.40
ΑΣΤΑΚ
2.18%
7.50
ΞΥΛΠ
2.33%
0.35
ΜΠΕΛΑ
1.91%
28.78
ΟΛΥΜΠ
-2.13%
2.30
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
5.90
ΧΑΙΔΕ
0.63%
0.80
ΚΟΥΕΣ
0.71%
7.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.60%
1.68
ΜΥΤΙΛ
4.13%
43.90
ΑΤΡΑΣΤ
-1.44%
8.20
ΚΡΙ
1.28%
17.46
ΡΕΒΟΙΛ
-1.23%
1.61
ΠΛΑΘ
0.00%
3.87
ΑΤΤ
-2.31%
0.76
ΦΛΕΞΟ
-0.65%
7.65
CNLCAP
-0.75%
6.60
ΒΙΟΚΑ
3.79%
1.78
ΔΟΜΙΚ
0.52%
1.95
ΑΚΡΙΤ
1.46%
0.97
AEM
-0.19%
4.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
1.81%
0.79
ΣΠΙ
-0.75%
0.53
CENER
0.76%
9.23
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
0.73%
2.08
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
4.75%
1.77
ΕΚΤΕΡ
-0.24%
2.12
OPTIMA
3.06%
16.82
ΜΑΘΙΟ
4.13%
0.63
EVRR
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
1.07
ΑΛΦΑ
1.60%
2.60
ΙΛΥΔΑ
0.00%
2.41
ΕΤΕ
0.44%
10.20
ΠΑΙΡ
1.22%
0.83
ΚΕΠΕΝ
3.66%
1.70
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2.52%
1.16
ΙΝΛΟΤ
3.24%
1.08
ΓΕΒΚΑ
0.00%
1.47
ΕΛΧΑ
0.23%
2.16
ΕΛΠΕ
-1.96%
7.74
ΕΛΣΤΡ
-1.29%
2.30
ΠΕΤΡΟ
-0.64%
9.30
ΛΑΝΑΚ
-2.17%
0.90
ΛΕΒΠ
8.42%
0.21
ΕΥΔΑΠ
0.00%
5.87
ΜΕΒΑ
1.71%
4.76
ΦΑΙΣ
-0.68%
3.68
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
-3.61%
1.20
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.16%
19.03
ΑΤΕΚ
-6.86%
0.95
ΕΛΙΝ
0.00%
2.22
ΝΑΥΠ
1.69%
0.72
ΣΑΡ
1.16%
13.94
ΕΒΡΟΦ
2.04%
2.00
ΕΛΛ
0.73%
13.80
ΔΡΟΜΕ
-1.26%
0.31
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.90
ΦΡΙΓΟ
0.00%
0.30
BOCHGR
0.32%
6.22
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0.60%
1.33
ΟΠΑΠ
-0.40%
20.12
ΒΙΟΤ
0.97%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
2.07%
1.28
ΒΙΟΣΚ
-0.61%
1.63
ΙΚΤΙΝ
0.87%
0.35
ΜΠΡΙΚ
1.56%
2.60
ΑΛΜΥ
0.39%
5.12
ΑΝΔΡΟ
0.59%
6.84
ΑΒΕ
0.00%
0.48
ΣΕΝΤΡ
0.94%
0.32
ΛΟΓΟΣ
1.20%
1.69
ΠΕΡΦ
-0.84%
5.93
ΙΝΛΙΦ
0.80%
5.04
ΕΛΒΕ
1.21%
5.00
ΙΑΤΡ
0.83%
1.83
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
-0.63%
6.35
ΙΝΤΕΤ
0.00%
1.26
ΑΤΤΙΚΑ
0.00%
2.12
ΞΥΛΚ
-2.14%
0.23
ΛΑΒΙ
-0.98%
0.81
ΣΠΥΡ
-9.72%
0.13
ΜΟΝΤΑ
0.00%
3.98
ΟΤΟΕΛ
0.00%
11.88
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.36
ΑΣΚΟ
1.10%
3.67
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
NOVAL
1.24%
2.44
ΦΡΛΚ
0.24%
4.10
ΕΥΑΠΣ
0.00%
3.26
ΝΑΚΑΣ
0.00%
3.04
ΕΧΑΕ
1.57%
5.83
DIMAND
-0.92%
8.58
ΠΛΑΚΡ
0.68%
14.90
ΤΖΚΑ
2.86%
1.26
ΔΑΑ
0.69%
9.45
QLCO
0.00%
6.12
ΜΙΓ
9.51%
3.11
ΚΤΗΛΑ
1.94%
2.10
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
-1.44%
0.27
ΔΕΗ
1.17%
13.87
ΙΝΤΚΑ
0.80%
3.15
ΜΕΡΚΟ
0.00%
0.00
ΠΡΟΦ
3.39%
5.80
ΚΥΡΙΟ
4.07%
1.15
ΛΟΥΛΗ
1.79%
3.97
TITC
0.60%
41.80
ΕΣΥΜΒ
-0.17%
1.18
ACAG
-0.33%
6.07
ΣΠΕΙΣ
0.32%
6.30
ΑΡΑΙΓ
0.62%
13.02
ΚΑΡΕΛ
0.00%
320.00
ΑΔΜΗΕ
-0.67%
2.98
ΜΕΝΤΙ
2.28%
2.24
ΟΤΕ
-0.65%
16.82
ΛΕΒΚ
0.82%
0.25
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΒΙΟ
0.69%
5.87
ΕΥΡΩΒ
0.39%
2.60
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
AKTR
0.37%
5.39
ΜΟΤΟ
0.00%
2.79
ΕΕΕ
2.30%
46.20
EVR
0.56%
1.80
ΔΑΙΟΣ
4.78%
4.38
ΜΟΗ
0.09%
22.60
ΜΙΝ
0.00%
0.00
ΠΑΠ
-1.46%
2.70
ΛΑΜΔΑ
0.00%
6.57
ΟΛΠ
0.00%
45.50
ΚΟΡΔΕ
-0.48%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-0.70%
1.13
ΠΕΙΡ
1.99%
5.52