Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

LG Electronics: Ξεκινά η λειτουργία ενός νέου Cloud Call Center

H LG αναβαθμίζει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό εγκαινιάζοντας ένα νέο Cloud Call Center και προσφέροντας μια λύση Cloud Customer Services σε συνεργασία με το Amazon Connect και το Genesys Cloud.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση η  LG Electronics (LG) έκανε γνωστή την έναρξη της λειτουργίας ενός νέου Cloud Call Center στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξάνοντας τον γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και βελτιώνοντας περαιτέρω την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της.  

Μετά τη Βόρεια Αμερική, η LG σχεδιάζει να εγκαινιάσει νέα Cloud Call Centers σε δώδεκα επιπλέον χώρες, όπως η Αυστραλία, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ιταλία και το Βιετνάμ ενώ φέτος θα προχωρήσει και στην εγχώρια αγορά της Νότιας Κορέας στις αρχές του 2022.

Η εφαρμογή του συστήματος που βασίζεται στο cloud θα δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές αναβαθμίζοντας την εξυπηρέτησή τους. Το σύστημα επιτρέπει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών της LG να εργάζονται συνεργατικά και αποτελεσματικά από διαφορετικές τοποθεσίες, εξαλείφοντας την ανάγκη να βρίσκονται στον ίδιο φυσικό χώρο και μειώνοντας έτσι την πιθανότητα να βρεθούν σε κατάσταση καραντίνας. Χάρη στη νέα δυνατότητα ομιλίας σε κείμενο (STT) που μετατρέπει γρήγορα και με ακρίβεια τις φωνητικές κλήσεις σε γραπτό κείμενο, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν εύκολα και γρήγορα να ερευνήσουν και να απαντήσουν σε επανεμφανιζόμενα ζητήματα και να επαναλάβουν ερωτήσεις.

Τι προτείνει η εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης; 

Εάν υπάρχει καθυστέρηση λόγω μεγάλης ροής κλήσεων, το Cloud Call Center προτείνει μια εναλλακτική γρηγορότερη επιλογή, όπως «συνομιλία» με ένα chatbot στον ιστότοπο εξυπηρέτησης πελατών της LG ή σε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, ενώ η ακριβής εκτίμηση του χρόνου αναμονής θα είναι διαθέσιμη στο εγγύς μέλλον. Επιπλέον, το σύστημα τροφοδοτείται είτε από το Amazon Connect είτε από το Genesys Cloud.

«Το νέο Cloud τηλεφωνικό κέντρο της LG αναβαθμίζει και βελτιώνει ενεργά την παροχή των υπηρεσιών μας και βοηθά στο να εξασφαλίσουμε το καλύτερο δυνατό αποτελέσματα για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Yoo Kyu-moon, εκτελεστικός διευθυντής του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της LG Electronics. «Με πιο χρήσιμες δυνατότητες επιλογών, οι πελάτες της LG μπορούν να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί περισσότερο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!