Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Renault: Δημιουργία του ιπτάμενου Air4 Concept

Για να ολοκληρώσει τους εορτασμούς για την 60ή επέτειο του Renault 4, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να συνεργαστεί με την TheArsenale, για να δημιουργήσουν από κοινού ένα πρωτότυπο ιπτάμενο μοντέλο, που θα κινείται όπως τα ελικόπτερα.

Το 2021 σηματοδοτεί την 60ή επέτειο του Renault 4L, ενός αυτοκινήτου που έχει κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Ανακοινώθηκε ότι ο όγκος των πωλήσεών του ξεπέρασε τα 8 εκατομμύρια μονάδες, πουλήθηκε σε πάνω από 100 χώρες και ήταν στην αγορά επί περίπου 30 χρόνια. Το αρχικό Renault 4 ήταν ένα απλό, αποτελεσματικό και ευέλικτο όχημα που κατασκευάστηκε από το 1961 έως και το 1992.

Η Renault συνεργάστηκε με την TheArsenale και παρουσίασαν τη μελέτη τους για το μελλοντικό ιπτάμενο αυτοκίνητο. Το AIR4 είναι μια ακόμη προσπάθεια των κατασκευαστών αυτοκινήτων να δημιουργήσουν ιπτάμενα αυτοκίνητα τα οποία έχουν τη δυνατότητα να κινούνται πάνω από τους δρόμους χωρίς τους περιορισμούς στην κυκλοφορία.

Το όχημα είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και διατηρεί τις ίδιες γραμμές και την ίδια μάζα του αρχικού 4L. Η ακαμψία έχει αναθεωρηθεί πλήρως για να ικανοποιήσει τις νέες απαιτήσεις όπως η ώθηση και η ανύψωση. Ανακοινώθηκε ότι για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, απαιτήθηκαν πολλές ώρες υπολογισμών και δοκιμών, με τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά προγράμματα. Βασιζόμενοι σε τεχνικές που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη, οι μηχανικοί της TheArsenale δοκίμασαν τις ικανότητες της κατασκευής, για να βελτιώσουν και να τελειοποιήσουν τις ιδέες των σχεδιαστών, πριν ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές στον αέρα.

Το AIR4 δεν διαθέτει τροχούς

Το AIR4 δεν έχει τροχούς. Διαθέτει τέσσερις προπέλες δύο λεπίδων, μία σε κάθε γωνία του οχήματος. Το πλαίσιο βρίσκεται στη μέση του περιστρεφόμενου πλαισίου και ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση και να καθίσει στην καμπίνα του οχήματος σηκώνοντας το επανασχεδιασμένο κέλυφος Renault 4, το οποίο είναι αρθρωμένο μπροστά.

Από τεχνική άποψη, το AIR4 τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 22.000 mAh που παράγουν συνολική ισχύ 90.000 mAh. Το όχημα υπολογίζεται σε οριζόντια τελική ταχύτητα 26 m/s, με κλίση 45° κατά τις πτήσεις και έως μέγιστη κλίση 70°. Μπορεί να πετάξει έως και 700 μέτρα με ταχύτητα απογείωσης 14 m/s, συγκρατείται στα 4 m/s για λόγους ασφαλείας και ταχύτητα προσγείωσης 3 m/s. Το AIR4 έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και συναρμολογηθεί εξολοκλήρου στη Γαλλία, στην καρδιά του πρώτου τεχνολογικού πάρκου της Ευρώπης στη Sophia Antipolis, στην Κυανή Ακτή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!