Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Το swap των 20 δισ. του ΟΔΔΗΧ, ο κατασκευαστής στο εκλογικό κέντρο του ΚΙΝΑΛ και ένα κρουαζιερόπλοιο για σκραπ

Ανοικτός ο δρόμος για πρόσθετες ελαφρύνσεις

-Με ρυθμούς 9,4% στο 9μηνο, γίνεται όλο και απτό το σενάριο για ρυθμούς ανάπτυξης πολύ πάνω από 7% στη φετινή χρονιά. Το επόμενο κρίσιμο στάδιο είναι να «μετρήσει» το υπουργείο Οικονομικών ποιο μέρος αυτής της υπερανάπτυξης έχει μόνιμα χαρακτηριστικά, άρα θα επηρεάσει και το 2022. Και κάπως έτσι ανοίγει ο δρόμος για πρόσθετες ελαφρύνσεις, κατ’ αρχάς προσωρινού χαρακτήρα και στη συνέχεια με μόνιμο δημοσιονομικό αποτύπωμα…

Το swap των 20 δισ. του ΟΔΔΗΧ

-Για να ευλογούμε τα γένια μας, η στήλη το είχε γράψει εδώ και καιρό, όταν κάποιοι άλλοι έβλεπαν ότι ο ΟΔΔΗΧ θα… λουφάξει λόγω αναταράξεων στις αγορές. Ο ΟΔΔΗΧ, λοιπόν, επιβεβαίωσε τις πληροφορίες μας, που ήθελαν να κάνει μία ακόμα κίνηση-ματ, λίγο πριν κλείσει η χρονιά. Δεν προχώρησε σε νέα έκδοση ούτε σε reopening, αλλά επέλεξε ένα swap. Όχι, όμως, ένα οποιοδήποτε, τυπικό swap, αλλά σε μία προσφορά ανταλλαγής ομολόγων που είναι win- win ήτοι κερδίζει και το Δημόσιο και οι επενδυτές.

-Το Δημόσιο ανταλλάσσοντας χαρτιά 20 δισ. ευρώ που λήγουν άμεσα, μεταφέρει τις λήξεις και επιτυγχάνει την καλύτερη κατανομή των δανειακών του αναγκών. Από την άλλη, οι μακροπρόθεσμοι επενδυτές, κυρίως οι τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία, έχουν τη δυνατότητα να εγγράψουν στη φετινή χρήση τα κέρδη από τα ομόλογα που θα ανταλλάξουν και είναι προφανές το όφελος σε αυτήν τη συγκυρία…

Οι προς εξαίρεση δαπάνες

-Τα νέα που έρχονται από τον ευρωπαϊκό Βορρά και ειδικότερα από τη Γερμανία, συγκλίνουν στο ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερη διάθεση για «χαλάρωση» των κανόνων του Συμφώνου Σταθερότητας από το 2023. Ελληνικές πηγές σημειώνουν, όμως, ότι η Αθήνα δεν πρέπει να «κολλήσει» σε αυτήν την παγίδα, καθώς το ζητούμενο είναι η Ελλάδα να κλειδώσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε ορίζοντα πολλών ετών. Όσοι είναι, άλλωστε, πιο υποψιασμένοι και «διαβάζουν»  πίσω από τα όσα λένε οι Γερμανοί, αντιλαμβάνονται ότι μπορεί οι δημοσιονομικοί κανόνες να αντιμετωπίζονται ως ιερό τοτέμ, ωστόσο έχει ξεκινήσει η συζήτηση για το ποιες δαπάνες θα μπορούσαν να εξαιρούνται από το δημοσιονομικό αποτέλεσμα…

!!Γνωστός επιχειρηματίας των κατασκευών (για την ακρίβεια, εσχάτως βρίσκεται αναγκαστικά στην αποστρατεία) εμφανίστηκε την Κυριακή σε εκλογικό κέντρο του ΚΙΝΑΛ στην Κηφισιά, οικογενειακώς, μαζί με το σκυλάκι του. Ποιον λέτε να ψήφισε; Άγνωστο! Οι γνώστες υπενθυμίζουν τις στενότατες σχέσεις που διαθέτει με τον Ανδρέα Λοβέρδο.

Η Μεσόγειος φλέγεται

-Θυμάστε που πριν από λίγες ημέρες γράφαμε από εδώ για την σύνδεση Κύπρου με Πειραιά ακτοπλοϊκώς μετά από δεκαετίες. Αυτό που εμείς έχουμε στα σκαριά το έβαλαν ήδη μπροστά οι Τούρκοι με την Λιβύη ενώνοντας από προχθές και σε εβδομαδιαία βάση το λιμάνι της Σμύρνης με αυτό της Μισράτα, της τρίτης μεγαλύτερης σε μέγεθος πόλης της Λιβύης. Και εδώ η επανασύνδεση ήρθε μετά από δεκαετίες. Αν νομίζετε ότι τους γείτονες τους έπιασε κάποια μορφής νοσταλγία και αντί να πάρουν το αεροπλάνο, θέλουν να ταξιδεύουν τρεις μέρες στα νερά της Μεσογείου γελιέστε. Απλώς είναι τα απόνερα της Τουρκολιβυκής συμφωνίας για οριοθέτηση των θαλασσίων συνόρων που έλαβε χώρα πριν από δύο χρόνια. Στον ελλιμενισμό στη Σμύρνη οι Τούρκοι σημείωναν ότι η συμφωνία ήρθε να επιβεβαιώσει ότι Τουρκία και Λιβύη είναι θαλάσσιοι γείτονες και ότι με την κίνηση αυτή αποτρέπονται τα σχέδια της Ελλάδας.

Από τον Πειραιά για σκραπ στο Πακιστάν

-Η συμφωνία έκλεισε τον Ιούλιο του 2020, το Costa neoRomantica της Costa Cruises που οι πληροφορίες ήθελαν να πηγαίνει για απόσυρση, έγινε ξαφνικά εν μέσω καραντίνας Celestyal Experience, το φιλόδοξο flagship της Celestyal. Τελικά το κρουαζιερόπλοιο δεν έκανε ούτε ένα δρομολόγιο στο Αιγαίο και τον περασμένο Σεπτέμβριο, πουλήθηκε με την προοπτική να γίνει πλωτό ξενοδοχείο από μία εταιρεία ονόματι Beacon & Bay Shipping Services. Τελικά ούτε τα νέα σχέδια προχώρησαν και εδώ και λίγες ημέρες βρίσκεται στο Γκαντάνι στο Πακιστάν, το τρίτο μεγαλύτερο σημείο καταστροφής πλοίων στον πλανήτη, για σκραπ. Με τις τιμές σκραπ να είναι σε ιστορικά υψηλά οποιαδήποτε άλλη επιλογή θα ήταν πιο ζημιογόνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!