Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Καραγιάννης: Στην τελική φάση ο ΒΟΑΚ – Πώς θα λειτουργήσει

Τη διαβεβαίωση ότι οι κάτοικοι της Κρήτης, με την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα, θα μετακινούνται φθηνότερα και, το κυριότερο, ασφαλέστερα, έδωσε από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, με αρμοδιότητα τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του κ. Χ. Μαμουλάκη (ΣΥΡΙΖΑ) στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Επιπροσθέτως, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε ότι το 2022 θα ανοίξουν τα πρώτα εργοτάξια στον ΒΟΑΚ, γεγονός που αποτελεί μια πραγματικότητα που ξεπερνάει κάθε μικροπολιτική σκοπιμότητα από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ.

«Τα έργα είναι πάνω από τις αντιπαραθέσεις, είναι η παρακαταθήκη της πολιτικής μας παρουσίας», είπε χαρακτηριστικά ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ηλεκτρονικά διόδια – Αναλογική χρέωση

Ο κ. Καραγιάννης, μάλιστα, επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων.

«Το Υπουργείο μας, με εντολή του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, έχει ήδη μεριμνήσει και το σύστημα αυτό παρέχει την τεχνική δυνατότητα διαφορετικής αντιμετώπισης κατά τη διέλευση από τα τμήματα που θα επιλεγούν να εξαιρεθούν».

Όπως είπε ο κ. Καραγιάννης, «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων, μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, μετά ακριβώς από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».

Ο Υφυπουργός Υποδομών, αναφέρθηκε και στην εξαιρετικά σημαντική, θετική γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Κρήτης στο μεγάλο έργο, Χανιά – Ηράκλειο και πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση προχωρά το έργο, κάτι που φαίνεται από τις συνεχείς ερωτήσεις για τον ΒΟΑΚ».

«Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης στον κόσμο που να μην έχει διόδια ή να έχει επιλεκτικά διόδια, αν είσαι από την ”Πάνω Ραχούλα” πληρώνεις αν είσαι από την ”Κάτω Ραχούλα” δεν πληρώνεις» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε: «Σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά την κατασκευή του δρόμου».

Ο ΒΟΑΚ μπαίνει στην τελική φάση

Κατόπιν, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην πορεία του έργου, που θα αλλάξει συνολικά την εικόνα της Κρήτης και το οποίο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028, επισημαίνοντας ότι ο δρόμος μπαίνει με ταχείς ρυθμούς την τελική του φάση είτε είναι παραχώρηση, είτε ΣΔΙΤ είτε Δημόσιο έργο.

«Εργαζόμαστε σκληρά, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε ο Πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης, να παραδώσει προς χρήση ολοκληρωμένο το έργο στον Κρητικό λαό το 2028. Mας παραδώσατε μια μολυβιά και θα παραδώσουμε ένα μεγάλο έργο! Και μην αναρωτιέστε για το αν θα προσκληθείτε στα εγκαίνια ως αντιπολίτευση. Σας προσκαλούμε από τώρα…», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!