Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Χατζηθεοδοσίου: Μέχρι 100.000 ευρώ αποζημίωση για ψυχική οδύνη

Για τη διαδικασία μέσω της οποίας οι εγκλωβισμένοι οδηγοί στην Αττική Οδό  θα διεκδικήσουν πιθανές αποζημιώσεις, αλλά και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση, μίλησαν στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης και ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.

Ο κ. Χατζηθεοδοσίου υποστήριξε ότι η αποζημίωση για την ψυχική οδύνη μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 100.000 ευρώ, ενώ σημείωσε ότι αν κάποιος λάβει ένα ποσό εξωδικαστικά, δεν θα μπορεί να έχει άλλες διεκδικήσεις.

«Αν κάποιος είχε ατύχημα σε αυτούς τους δρόμους, θα λάβει αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία, αλλά επειδή τα ατυχήματα ήταν πάρα πολλά, οι εταιρείες θα στραφούν κατά της Αττικής Οδού ή της Περιφέρειας και των δήμων για τους υπόλοιπους οδικούς άξονες. Είναι σίγουρο ότι θα ασκήσουν το αναγωγικό δικαίωμα» πρόσθεσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας.

«Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που έπεσαν δέντρα και κλαδιά πάνω στα αυτοκίνητα. Αν δεν έχει ασφάλεια για φυσικά φαινόμενα, θα πρέπει να κινηθούν νομικά κατά των ΟΤΑ για να λάβουν αποζημιώσεις. Και οι περιπτώσεις ήταν πάρα πολλές» συμπλήρωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Από την πλευρά του ο Γιάννης Μαρακάκης τόνισε ότι μέχρι τώρα έχουν επικοινωνήσει περισσότεροι από 200 πολίτες που αντιμετώπισαν πρόβλημα κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας για να του ζητήσουν βοήθεια, ενώ υπογράμμισε ότι η περίπτωση οι αποζημιώσεις να αφορούν στα οχήματα και όχι στους πολίτες δεν στηρίζεται νομικά.

«Οι άνθρωποι υπέφεραν από τις εγκληματικές αμέλειες της διαχειρίστριας εταιρείας, η οποία αν και γνώριζε το αδιέξοδο, παγίδευσε τους πολίτες σε ένα “ψυγείο”. Δεν δεχόμαστε ότι η αποζημίωση να είναι για το όχημα και όχι για τα πρόσωπα που αντιμετώπισαν πρόβλημα» συμπλήρωσε ο κ. Μαρακάκης.

Παράλληλα, τόνισε ότι έχει ανατεθεί σε συγκοινωνιολόγους να γίνει έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό το χάος, ενώ ανέφερε ότι το ελληνικό δημόσιο έχει τη δυνατότητα να επιβάλλει πρόστιμα στην παραχωρησιούχο εταιρεία για παρακόλληση συγκοινωνιών. «Στους υπόλοιπους δρόμους θα πρέπει να αναζητηθούν αποζημιώσεις από τους δήμους και την Περιφέρεια» πρόσθεσε ο Γιάννης Μαρακάκης.

Καταλήγοντας οι κ. Μαρακάκης και Χατζηθεοδοσίου επανέλαβαν ότι όσοι πολίτες δεχθούν να λάβουν τις 2.000 ευρώ, ενδεχομένως να χάσουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν οποιαδήποτε άλλη αποζημίωση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!