Γ.Δ.
1448.44 -0,45%
ACAG
-0,91%
6.54
CENER
+0,66%
7.62
CNLCAP
-4,24%
7.9
DIMAND
-0,42%
9.5
OPTIMA
-0,37%
10.64
TITC
+0,52%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,27%
1.494
ΑΒΕ
+3,40%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,68%
2.205
ΑΚΡΙΤ
-0,54%
0.92
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.62
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,32%
12.3
ΑΣΚΟ
+1,54%
2.64
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,67%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,06%
5.73
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-1,17%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
-2,09%
1.64
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,12%
16.52
ΔΑΑ
-0,31%
8.324
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,70%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-0,54%
4.635
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.69
ΕΕΕ
+0,60%
30.12
ΕΚΤΕΡ
-1,10%
4.5
ΕΛΒΕ
+1,21%
5
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.44
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,53%
2.58
ΕΛΠΕ
-1,07%
8.285
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
-1,12%
1.76
ΕΛΧΑ
+0,62%
1.94
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.275
ΕΤΕ
-1,30%
7.6
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-1,76%
1.9845
ΕΧΑΕ
-0,58%
5.15
ΙΑΤΡ
+1,55%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-0,45%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-4,07%
1.65
ΙΝΚΑΤ
+1,39%
5.12
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
4.99
ΙΝΛΟΤ
+0,88%
1.144
ΙΝΤΕΚ
+1,59%
6.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+0,99%
3.575
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,22%
1.615
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,57%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+2,90%
0.568
ΚΟΥΑΛ
-1,41%
1.396
ΚΟΥΕΣ
-1,33%
5.92
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
0,00%
0.86
ΛΑΜΔΑ
-0,86%
6.91
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,74%
4.09
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
-1,30%
45.6
ΜΙΓ
-0,49%
4.05
ΜΙΝ
-5,51%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,20%
26.94
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
+0,17%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,14%
28.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,16%
37.94
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.281
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,35%
22.6
ΟΛΠ
-0,61%
24.6
ΟΛΥΜΠ
-2,07%
2.84
ΟΠΑΠ
-2,92%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.895
ΟΤΕ
-0,91%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.76
ΠΑΙΡ
-1,23%
1.205
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-1,01%
3.94
ΠΕΤΡΟ
-1,16%
8.52
ΠΛΑΘ
-1,22%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,22%
4.61
ΡΕΒΟΙΛ
+1,89%
1.62
ΣΑΡ
+0,85%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
1.99
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.8
ΣΠΙ
+1,41%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,22%
18.27
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-4,85%
0.353
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,61%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Convert Group: Μείωση 4% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ το α΄ τρίμηνο

Μείωση 4% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2022, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, αγγίζοντας τα 61 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το δείγμα του eRetail Audit της Convert Group. Σημειώνεται ότι στο δείγμα της πλατφόρμας περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους εννέα βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online super market αντιπροσωπεύοντας το 88% της αγοράς.

Αναφορικά με την ετήσια μεταβολή στην online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, το 12μηνο Απριλίου 2021 – Μαρτίου 2022 κατέγραψε αύξηση τζίρου 23% των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε αξία συγκριτικά με το αντίστοιχο 12μηνο Απριλίου 2020 – Μαρτίου 2021, ανερχόμενος στο ποσό των 221 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2022 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, αναδεικνύονται οι εξής: +11% σε προϊόντα για κατοικίδια, +3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά και +2% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού. Επιπροσθέτως, η κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.

Όσον αφορά την μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού, παρατηρείται μια σταθεροποίηση το πρώτο τρίμηνο του 2022 στα 78 ευρώ με το ΦΠΑ, η οποία κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Αντιθέτως, παρατηρείται 4% μείωση στον αριθμό των προϊόντων που υπάρχουν στα ηλεκτρονικά καλάθια.

Στα marketing κανάλια, σημειώθηκε νέο ρεκόρ με το 41% των παραγγελιών να προέρχονται από direct επισκέψεις στα online super market (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), οι οποίες γνωρίζουν μια άνευ προηγούμενου ανάπτυξη, με χαρακτηριστική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε μια πτώση 2 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2021 στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (23%) και από οργανικά αποτελέσματα (19%).

Το «work-from-home trend» σταδιακά υποχωρεί, καθώς οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στη βάση εργασίας τους, με το 55% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops, ενώ πριν ένα χρόνο ήταν 40% και 60% από κινητές συσκευές.

Τέλος, η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τη διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 9:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!