Γ.Δ.
1455.48 +0,03%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
+3,70%
7.85
CNLCAP
-3,64%
7.95
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,37%
10.64
TITC
+2,60%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.492
ΑΒΕ
+2,34%
0.482
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
+2,86%
2.88
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.62
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,81%
12.36
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,49%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+7,08%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,29%
5.8
ΒΙΟΚΑ
-3,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,17%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
-5,26%
0.18
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,70%
16.78
ΔΑΑ
-0,36%
8.32
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,22%
11.34
ΔΟΜΙΚ
-0,64%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,13%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+1,19%
1.695
ΕΕΕ
+0,47%
30.08
ΕΚΤΕΡ
-2,20%
4.45
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+2,88%
2.5
ΕΛΛ
+0,35%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.585
ΕΛΠΕ
-1,67%
8.235
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.45
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.8
ΕΛΧΑ
+1,14%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-9,68%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+8,66%
1.38
ΕΤΕ
-0,39%
7.67
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,50%
2.01
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.17
ΙΑΤΡ
+2,79%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-1,14%
0.435
ΙΛΥΔΑ
-2,91%
1.67
ΙΝΚΑΤ
+5,74%
5.34
ΙΝΛΙΦ
+1,20%
5.04
ΙΝΛΟΤ
+1,94%
1.156
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
-3,03%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+5,08%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
344
ΚΕΚΡ
-1,58%
1.555
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+5,66%
1.68
ΚΟΡΔΕ
+1,45%
0.56
ΚΟΥΑΛ
-2,54%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,17%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,74%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+3,25%
1.43
ΛΑΒΙ
-0,70%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,72%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,65%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,41%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,25%
4.07
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
+0,79%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,18%
27.2
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
+1,16%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,81%
29.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,03%
1.97
ΜΠΤΚ
-2,08%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,16%
38.06
ΝΑΚΑΣ
-4,79%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,48%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-1,18%
0.336
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
+0,81%
24.95
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.85
ΟΠΑΠ
-3,47%
15.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
+0,49%
14.41
ΟΤΟΕΛ
+0,47%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
+1,53%
2.65
ΠΕΙΡ
-1,91%
3.904
ΠΕΤΡΟ
-1,86%
8.46
ΠΛΑΘ
-2,20%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,95%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+1,26%
1.61
ΣΑΡ
+1,36%
11.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,53%
7.72
ΣΠΙ
+1,13%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,77%
18.37
ΤΖΚΑ
-3,33%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-3,50%
0.358
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
+0,86%
4.105
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

P&G και Unilever προειδοποιούν για νέο γύρο ανατιμήσεων

Ο πολυεθνικός κολοσσός Procter & Gamble αύξησε τις τιμές κατά 5% σε 10 κατηγορίες προϊόντων που διακινεί λόγω των πιέσεων του πληθωρισμού, του κόστους των πρώτων υλών και των επιπτώσεων του πολέμου στην Ουκρανία. Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε καθαρές πωλήσεις 19,4 δισ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, αύξηση 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας να αυξάνουν τις πωλήσεις τους περισσότερο από 30%.

Η P&G θα πραγματοποιήσει τώρα πρόσθετες αυξήσεις τιμών σε κατηγορίες όπως η γυναικεία φροντίδα και η φροντίδα για το σπίτι.

Ενώ η αύξηση των πωλήσεων είναι εν μέρει αποτέλεσμα των αυξήσεων των τιμών, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jon Moeller είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης ότι η επιχείρηση βλέπει την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στην μάρκα. 

Ο CFO Andre Shulten πρόσθεσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι να επενδύει στην «ανωτερότητα» των εμπορικών σημάτων της, κάτι που πιστεύει ότι μπορεί να δώσει αξία για τον πελάτη. Ο Schulten ισχυρίστηκε ότι «η εξοικονόμηση από τη μετάβαση από το ζεστό σε κρύο πλύσιμο μπορεί σχεδόν να αντισταθμίσει το κόστος του Tide ή του Ariel», σε σύγκριση με την αγορά ενός φθηνότερου ανταγωνιστή.

Η P&G έχει επίσης δημιουργήσει διαφοροποιημένα επίπεδα τιμών, έτσι ώστε εάν οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν συναλλαγές λόγω περιορισμών στον προϋπολογισμό, να μπορούν να το κάνουν εντός των εμπορικών σημάτων της επιχείρησης αντί να στραφούν σε προϊόντα δικής τους επωνυμίας ή λευκής ετικέτας.

Οι μεγάλες αυξήσεις τιμών επέτρεψαν και στη Unilever να εμφανίσει ισχυρή ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, ενώ οι όγκοι μειώθηκαν ελαφρά. Η πολυεθνική θα συνεχίσει να μετακυλίει το αυξανόμενο κόστος για το υπόλοιπο του έτους όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών.

Η Unilever πέτυχε αύξηση του τζίρου κατά 7,3% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Ωστόσο, οι ισχυρές επιδόσεις αποδίδονται πλήρως στις αυξήσεις των τιμών: ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%. Η πολυεθνική αύξησε τις τιμές παγκοσμίως κατά μέσο όρο κατά 8,3%, αλλά στην Ευρώπη, οι αυξήσεις των τιμών περιορίστηκαν στο 5,4%.

Ιδιαίτερα τα προϊόντα οικιακής χρήσης σημείωσαν απότομη άνοδο των τιμών, έως και 12,5%, η οποία οδήγησε σε πτώση του όγκου κατά 2,89%. Στην κατηγορία ομορφιάς και περιποίησης, οι τιμές αυξήθηκαν κατά 7,4%, τα τρόφιμα και τα παγωτά αυξήθηκαν κατά 7,1%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!