Γ.Δ.
1452.64 -0,20%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
+0,25%
7.87
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
0,00%
9.55
OPTIMA
-0,56%
10.58
TITC
-0,68%
29.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,54%
1.5
ΑΒΕ
0,00%
0.482
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-9,73%
0.835
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,09%
1.6185
ΑΝΔΡΟ
-1,16%
6.82
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.36
ΑΣΚΟ
+1,14%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-4,67%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,86%
5.85
ΒΙΟΚΑ
+2,70%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,79%
1.275
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.72
ΔΑΑ
+0,36%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,62%
11.27
ΔΟΜΙΚ
+3,56%
4.795
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,11%
0.363
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.695
ΕΕΕ
+1,40%
30.5
ΕΚΤΕΡ
+1,57%
4.52
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,60%
2.54
ΕΛΛ
+0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
2.605
ΕΛΠΕ
+0,30%
8.26
ΕΛΣΤΡ
-2,86%
2.38
ΕΛΤΟΝ
+0,56%
1.81
ΕΛΧΑ
0,00%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,09%
1.365
ΕΤΕ
-0,42%
7.638
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-0,15%
2.007
ΕΧΑΕ
-0,97%
5.12
ΙΑΤΡ
+0,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+0,92%
0.439
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.67
ΙΝΚΑΤ
+0,94%
5.39
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΟΤ
+0,35%
1.16
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.33
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
-1,08%
3.68
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.555
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,60%
1.69
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.56
ΚΟΥΑΛ
-6,52%
1.29
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,35%
10.9
ΚΤΗΛΑ
+2,78%
1.85
ΚΥΡΙΟ
+0,70%
1.44
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.856
ΛΑΜΔΑ
-0,29%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-1,72%
4
ΜΕΝΤΙ
+0,33%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
-2,21%
3.98
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.23
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,68%
29.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.35
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,06%
0.286
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.336
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
+0,13%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
+0,21%
14.44
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.86
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
+0,75%
2.67
ΠΕΙΡ
-1,49%
3.846
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,13%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,35%
1.15
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,54%
4.625
ΡΕΒΟΙΛ
+1,86%
1.64
ΣΑΡ
-0,34%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,50%
2.01
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
18.4
ΤΖΚΑ
0,00%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,47%
1.726
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.358
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.15
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, το μερίδιο στην αγορά των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε, αντιπροσωπεύοντας το 25,1% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το πρώτο τρίμηνο του 2021 το ποσοστό ήταν 20,9%.

Οι συνολικές ταξινομήσεις νέων, ηλεκτρικά φορτιζόμενων οχημάτων, αυξήθηκαν επίσης κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία διπλασίασαν σχεδόν το μερίδιο τους στην αγορά, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι -τώρα αποτελούν το 10% του συνόλου των πωλήσεων- ξεπερνώντας τα plug-in υβριδικά, που αντιπροσωπεύουν το 8,9% της αγοράς στην ΕΕ. Από την άλλη πλευρά, τα οχήματα που κινούνται με ντίζελ και βενζίνη συνέχισαν να χάνουν μερίδιο αγοράς. Ωστόσο, οι ταξινομήσεις παραδοσιακών αυτοκινήτων με ορυκτά καύσιμα εξακολουθούν να κυριαρχούν στην αγορά, με συνδυασμένο μερίδιο 52,8%.

Οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τροχιά

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε ολόκληρη την ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τροχιά, σημειώνοντας απότομη πτώση (-33,2%), φτάνοντας τις 378.009 μονάδες. Κατά συνέπεια, το μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων με ντίζελ συρρικνώθηκε κατά 5,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Όλες οι αγορές της ΕΕ κατέγραψαν σημαντικές απώλειες, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων: Γαλλία (-44,1%), Ιταλία (-39,2%), Ισπανία (-30,8%) και Γερμανία (-20,2%).

Ομοίως, το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκε σημαντικά κατά την ίδια περίοδο – από 40,8% σε 36,0%. Παρά την πτώση αυτή, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα παρέμειναν τα πιο δημοφιλή σε όγκο (808.039 μονάδες).

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 53,4%, φτάνοντας συνολικά τα 224.145 αυτοκίνητα. Πολλές αγορές της ΕΕ κατέγραψαν τριψήφια ποσοστιαία κέρδη, με τη Ρουμανία να σημειώνει την ισχυρότερη ανάπτυξη (+408,0%). Από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο (+110,3%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+42,7%) και τη Γερμανία (+29,3%). Η Ιταλία ήταν η μόνη αγορά της ΕΕ που σημείωσε πτώση στις πωλήσεις BEV (-14,9%).

Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων (PHEV) μειώθηκαν κατά 5,3% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Παρόλα αυτά, οι PHEV εξακολουθούν να διευρύνουν το συνολικό τους μερίδιο αγοράς λόγω της πτώσης των πωλήσεων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Οι επιδόσεις των PHEV διέφεραν στις τέσσερις βασικές αγορές της περιοχής: Γερμανία και Γαλλία σημείωσαν πτώση (-13,2% και -6,1% αντίστοιχα), ενώ η Ισπανία και η Ιταλία κατέγραψαν σταθερή ανάπτυξη (+46,3% και +18,9% αντίστοιχα).

Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα ο πιο κοινός τύπος καυσίμου μετά τη βενζίνη στην ΕΕ

Με 563.030 πωλήσεις αυτοκινήτων από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) ήταν ο πιο κοινός τύπος καυσίμου μετά τη βενζίνη σε όγκο στην ΕΕ, με αύξηση 5,3%. Με εξαίρεση την Ιταλία (-6,3%), όλες οι μεγάλες αγορές συνέβαλαν στη θετική απόδοση στην περιοχή. Οι πωλήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τάση, σημειώνοντας νέα διψήφια πτώση (-56,0%), καθώς πολλές αγορές κατέγραψαν πτώση. Αντίθετα, τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο σημείωσαν σημαντική αύξηση (+48,6%), μετρώντας 67.717 μονάδες εγγεγραμμένες στην ΕΕ. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στα διψήφια ή και τριψήφια ποσοστιαία κέρδη και στις τέσσερις βασικές αγορές: Γερμανία (+287,7%), Γαλλία (+76,6%), Ισπανία (+41,5%) και Ιταλία (+17,3%).

Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία διπλασίασαν σχεδόν το μερίδιο αγοράς τους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι – τώρα αποτελούν το 10% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ αναφέρει η ACEA. Τύποι καυσίμων νέων αυτοκινήτων: ηλεκτρικά με μπαταρία 10,0%, υβριδικά 25,1% και βενζίνη 36,0% μερίδιο αγοράς το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!