Γ.Δ.
1448.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.58
CENER
0,00%
7.94
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
0,00%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.86
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
30.36
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.55
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.44
ΛΑΒΙ
0,00%
0.851
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.09
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.24
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.01
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.896
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.775
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.8
ΣΠΙ
0,00%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.33
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Η κλεψύδρα για τη ΛΑΡΚΟ, το hub των Εμιράτων στη ΔΕΘ και ο κόφτης στις πτήσεις

Τελειώνουν τα λεφτά για τη ΛΑΡΚΟ!

Μέχρι τον Δεκέμβριο φτάνουν τα χρήματα που έχει προβλέψει το δημόσιο ώστε να εξακολουθήσει να λειτουργεί η ΛΑΡΚΟ λένε στην κυβέρνηση. Δύσκολο να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τότε η διαδικασία μεταβίβασης της καταχρεωμένης βιομηχανίας σιδηρονικελίου, ακόμα και αν την προσεχή Παρασκευή ολοκληρωθεί χωρίς εκπλήξεις ο διπλός διαγωνισμός του ειδικού διαχειριστή και του ΤΑΙΠΕΔ. Η διαδικασία προβλέπει πως την Παρασκευή θα ξεκαθαρίσει η εικόνα μεταξύ των δύο διεκδικητών, της κοινοπραξίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – AD Holdings (που έχει καταθέσει προσφορά και στους δύο διαγωνισμούς) και της Commodity & Mining Insight που φέρεται να εκπροσωπεί αραβικά κεφάλαια και έχει καταθέσει προσφορά μόνο για τα μεταλλεία.

Ολοκληρώθηκε η δωρεά πέντε πυροσβεστικών οχημάτων από την ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ

Δέκα οχήματα δώρησε η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ στο Πυροσβεστικό Σώμα της χώρας. Πρόκειται για πέντε ειδικά πυροσβεστικά οχήματα, αξίας 1,27 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και πέντε οχήματα μεταφοράς προσωπικού, αξίας 352 χιλ. Ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Τα πέντε ειδικά πυροσβεστικά είναι μάρκας Mercedes-Benz μοντέλο UNIMOG IMPLEMENT CARRIER U319, 4×4, με κινητήρα 140 kW/190 PS, κυβισμού 5132 κ.εκ. ενώ τα οχήματα μεταφοράς είναι μινι-βαν επίσης μάρκας Mercedes-Benz, μοντέλου Sprinter (907/910), 319, CDI, AWD, 90773313, πετρελαιοκίνητων, με κυβισμό κινητήρα 1.950 κ.εκ. Δωρητής είναι η μη κερδοσκοπική εταιρεία ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ). Από τις δωρεές των μελών της εφοπλιστικής κοινότητας που έγιναν μετά την καταστροφή στην ΒΑ Αττική το 2021, συνολικά 3 εκατ. ευρώ θα δωρίσει με διάφορες μορφές στο Πυροσβεστικό Σώμα η ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ.

Πέραν του Ατλαντικού το ενδιαφέρον της Intralot

To 53% του τζίρου και το 69% των κερδών EBITDA αποφέρει η αμερικανική ήπειρος στον ομιλο Intralot, με βάση τα αποτελέσματα α’ εξαμήνου 2022. Η πιο σημαντική δε αμερικανική αγορά είναι εκείνη των ΗΠΑ που απέφερε πάνω από το 1/3 των εσόδων (36%) του ομίλου και το 1/2 του ΕBITDA (53%). Όχι αδίκως επομένως η διοίκηση της εταιρείας επιδίωξε μετά μανίας την απόκτηση εκ νέου του 33% της Intralot USA, διαθέτοντας το σύνολο του εσόδου από την τελευταία αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας. Το μέλλον του ομίλου φαίνεται να εξαρτάται από την πορεία της Intralot USA.

Προς αραβικό hub στη Δυτική Θεσσαλονίκη

Το ενδεχόμενο συμμετοχής και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στο logistics center που προωθείται στη Δυτική Θεσσαλονίκη μετά το ενδιαφέρον και τη σχετική πρόταση της Σαουδικής Αραβίας εξετάζουν τώρα στην κυβέρνηση επιχειρώντας να αδράξουν την ευκαιρία της παρουσίας υψηλόβαθμης αποστολής από τα ΗΑΕ στην 86η ΔΕΘ καθώς είναι η τιμώμενη χώρα. Η προοπτική δημιουργίας logistics center, στην ουσία ενός αραβικού hub μέσω των οποίων θα διακινούνται προϊόντα σ’ όλη την Ευρώπη, στη Δυτική Θεσσαλονίκη είναι πλέον πολύ ψηλά στην ατζέντα τόσο της κυβέρνησης όσο και των αιρετών και των εκπροσώπων παραγωγικών φορέων της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας κι αναμένεται να κυριαρχήσει το επόμενο Σαββατοκύριακο στις ομιλίες στο πλαίσιο της ΔΕΘ.

Η εισφορά 0,6% στα δάνεια και οι εξαγωγικές επιχειρήσεις

Εν όψει των εξαγγελιών της ΔΕΘ οι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου επαναφέρουν στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης το αίτημα για κατάργηση της εισφοράς του 0,6% του Νόμου 128/75 στα επιχειρηματικά δάνεια (η ίδια εισφορά επιβάλλεται και στα καταναλωτικά, ενώ 0,12% είναι η εισφορά στα στεγαστικά), πολύ περισσότερο καθώς αυξάνονται τα επιτόκια και, άρα, το κόστος χρήματος. Πρόκειται για εισφορά που επεβλήθη για πρώτη φορά επί δικτατορίας, το 1971, και μονιμοποιήθηκε το 1975 για να δημιουργηθεί  απόθεμα για την ενίσχυση του δανεισμού των εξαγωγικών επιχειρήσεων, ενώ σήμερα τα έσοδα καταλήγουν στον προϋπολογισμό. Στο τραπέζι έχει τεθεί και μια ενδιάμεση πρόταση: να καταργηθεί η εισφορά μόνο στα δάνεια που αποπληρώνονται από έσοδα από εξαγωγές ως ένα επιπλέον κίνητρο για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων.

Πτήσεις με κόφτη

Ο προγραμματισμός των αεροπορικών για τον φετινό χειμώνα έχει πάει στην κυριολεξία στον αέρα. Συμφωνίες και προγράμματα που ανακοινώνονταν έως και ένα χρόνο νωρίτερα πλέον είναι υπόθεση λίγων μηνών καθώς οι περισσότεροι ράβουν και ξηλώνουν το πρόγραμμα ανάλογα με τους εξωγενείς παράγοντες. Κανείς δεν θέλει να πετάει μακριά και με μισογεμάτα αεροπλάνα καθώς όπως φαίνεται και από τον σχετικό πίνακα οι τιμές των αεροπορικών καυσίμων παίρνουν ξανά την ανιούσα σε μία περίοδο που οι πληρότητες αρχίζουν να πέφτουν. Η Ελλάδα πιθανολογείται να είναι από τους άτυχους του φετινού χειμώνα λόγω μεγαλύτερης απόστασης από τις μεγάλες αγορές. Όλα φυσικά θα κριθούν από τα κίνητρα που περιμένει να ακούσει η αεροπορική αγορά με τα νέα να έρχονται το αργότερο σε ένα δεκαήμερο.

Μουδιασμένη γιορτή

Οι Ημέρες Νεμέας που έτρεξαν αυτό το διάστημα δεν χαρακτηρίστηκαν και από ιδιαίτερα γιορτινό κλίμα και αυτό καθώς οι επαναλαμβανόμενες και έντονες βροχές των περασμένων εβδομάδων κατέστρεψαν την παραγωγή λίγο πριν από τη συγκομιδή. Δεν είναι μόνο οι οινοποιοί και μόνο στη Νεμέα που φαίνεται ότι χάνουν την παραγωγή τους λόγω των καιρικών συνθηκών. Το ίδιο πρόβλημα έχουν και οι παραγωγοί κορινθιακής σταφίδας αλλά και οι παραγωγοί σταφυλιών στον Τύρναβο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!