Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

“Κέντησαν” οι Κορεάτες με το νέο Hyundai Ioniq 5

Οι Κορεάτες “κέντησαν”με το νέο Hyundai Ioniq 5 αφού έβαλαν όλη τους την τέχνη. Η εταιρεία έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά και τρανή απόδειξη αποτελεί το νέο τηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους crossover που θα ξεκινήσει να πωλείται σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης μέσα στους επόμενους μήνες.

Στην ελληνική αγορά τα πρώτα Ioniq 5 θα φτάσουν το ερχόμενο καλοκαίρι.

Οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης περίμεναν με μεγάλη αγωνία την αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού Ioniq 5 που αποτελεί ένα εντελώς νέο ηλεκτρικό μοντέλο, το πρώτο πάνω στην πλατφόρμα E-GMP. Φυσικά, αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον με την πρώτη ματιά είναι η πολύ ξεχωριστή σχεδίαση του αμαξώματος, όπως την έχουμε δει από το πρωτότυπο 45.

Το γενικότερο σουλούπι του Ioniq 5 μπορεί να δείχνει συμπαγές, χάρη στους μεγάλους τροχούς 20’’, τις κρυφές λαβές στις πόρτες και τα κόμπακτ άκρα του με τα στενά φωτιστικά σώματα με το μοτίβο εικονοστοιχείων (pixels). Ωστόσο, μιλάμε για ένα μεγάλο SUV που σε μήκος ξεπερνά το νέο Tucson φτάνοντας τα 4,63 m. Το πλάτος είναι στα 1,89 m και το ύψος στα 1,6 m. Όσο για το μεταξόνιο αυτό είναι στα 3.000 mm προλογίζοντας μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Ο ιδιαίτερος σχεδιαστικά χαρακτήρας του Ioniq 5 εκτείνεται και στο εσωτερικό με το απέριττο σε άποψη ταμπλό και μια διάταξη οθονών που μας θυμίζει το MBUX της Mercedes. Όπως μπορείτε να δείτε υπάρχουν δύο οθόνες 12’’ η μια δίπλα στην άλλη, μία ως ψηφιακή οθόνη για τον οδηγό και μια στην κεντρική κονσόλα.

Η Hyundai κάνει ιδιαίτερο λόγο για το Living Space εσωτερικό με την κεντρική κονσόλα να μετακινείται σε εύρος 140 mm και να αφήνει ελεύθερο χώρο στις μπροστινές θέσεις και κάτω από το ταμπλο, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει lounge διαρρυθμίσεις καμπίνας. Σχετικά με το πορτμπαγκάζ αυτό προσφέρει 531 lt, ενώ υπάρχει και ένας μικρός έξτρα χώρος μπροστά των 57 lt.

Σχετικά με το σύστημα πρόωσης υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις με κίνηση μπροστά ή στους τέσσερις τροχούς και δύο μεγέθη μπαταριών και την αυτονομία να φτάνει τα 480 km. Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω πίνακα (φαίνονται και οι επιδόσεις) η έκδοση μπαταρίας 72,6 kWh έχει συνδυασμένη ισχύ 225 kW στην τετρακίνητη έκδοση με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 160 kW στην πισωκίνητη έκδοση με τα 160 kW.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!