Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Πτήση στην… κερδοφορία για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Επέστρεψε σε κέρδη το 2021 ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ). Οι οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε χθες, δείχνουν ότι η επιχείρηση διαχείρισης του αερολιμένα πέρυσι είχε έσοδα 382 εκατ. ευρώ, λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ύψους 282 εκατ. και καθαρά κέρδη μετά από φόρους ύψους 158 εκατ. ευρώ.

Παρά την υψηλή κερδοφορία, ωστόσο, η εταιρεία δεν διένειμε μέρισμα φέτος, λόγω των όρων του νέου δανεισμού που σύναψε. Ωστόσο, το ενδεχόμενο είναι ανοικτό για το 2023 για τα κέρδη του 2022.

Τα μεγέθη που ανακοίνωσε ο ΔΑΑ για το 2021 είναι τουλάχιστον διπλάσια σε μέγεθος από εκείνα του 2020, την πρώτη χρονιά της πανδημίας. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 105% και τα λειτουργικά κέρδη υπερτετραπλασιάστηκαν (+350%) αφού το 2020 είχαν περιοριστεί σε 62 εκατ. ευρώ. Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε κέρδη αντί ζημιών ύψους 42 εκατ. ευρώ που είχε το 2020.

Τα μεγέθη του 2021, ωστόσο, είναι υποδεέστερα από εκείνα του 2019. Ωστόσο, τείνουν σε εκείνα του 2019. Συγκεκριμένα, ο περσινός κύκλος εργασιών αντιστοιχεί στο 75% εκείνου που σημειώθηκε το 2019, τα λειτουργικά κέρδη EBITDA αντιστοιχούν στο 84% και τα καθαρά κέρδη στο 91%. Τη χρονιά εκείνη, ο ΔΑΑ είχε έσοδα 506 εκατ. ευρώ, κέρδη EBITDA ύψους 336 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 174 εκατ. ευρώ. Το απασχολούμενο προσωπικό, πάντως, παρουσίασε νέα μείωση και διαμορφώθηκε σε 470 εργαζόμενους, από 530 που ήταν στο τέλος του 2020 και 770 που ήταν στο τέλος του 2019.

Για το 2022, η διοίκηση του ΔΑΑ αναφέρει ότι αναμένει αύξηση σε σχέση με το 2021 κατά 35-40%. «Με την προϋπόθεση των ήπιων μέτρων για την πανδημία, χωρίς περαιτέρω απαγορεύσεις κυκλοφορίας (lockdown) ή άλλους σημαντικούς περιορισμούς, και, φυσικά, χωρίς περαιτέρω δραματική κλιμάκωση του πολέμου στην Ουκρανία, οι προσδοκίες για αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι της τάξης του 35-40% υψηλότερα του 2021», αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας. Και συνεχίζει: «Αναπόφευκτα, στο ορατό μέλλον η ζήτηση εκτιμάται ότι θα συνεχίσει να είναι χαμηλότερη από αυτή του 2019».

Αναφορικά με τα έργα επέκτασης των εγκαταστάσεων του αερολιμένα που ξεκίνησαν το 2019 και σταμάτησαν λόγω της πανδημίας, η εταιρεία αναφέρει ότι θα ξαναξεκινήσουν μόλις η κίνηση φτάσει στα επίπεδα του 2019. «Με την επιφύλαξη της εξέλιξης της αεροπορικής κίνησης», αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις, «σχεδιάζουμε να ξεκινήσουμε ορισμένα από τα έργα χωρητικότητας του Τερματικού Σταθμού και της πίστας που θέσαμε σε αναμονή λόγω της πανδημίας τα δύο τελευταία χρόνια. Τα μεγάλα έργα που αφορούν την υποχρεωτική επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Αεροδρομίου θα γίνουν ξανά επίκαιρα όταν η επιβατική κίνηση πλησιάσει τα επίπεδα του 2019».

Η επιβατική κίνηση του ΔΑΑ στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2022 υπολείπονταν κατά 15% της αντίστοιχης επιβατικής κίνησης του 2019, ενώ η εμπορευματική κίνηση ξεπέρασε κατά 22% εκείνη του 2019.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!