Γ.Δ.
1473.53 +1,47%
ACAG
+1,28%
6.32
CENER
+4,38%
8.35
CNLCAP
+1,27%
8
DIMAND
+0,73%
9.67
OPTIMA
+2,04%
11.02
TITC
+2,73%
30.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+1,37%
1.482
ΑΒΕ
-2,69%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+2,15%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+2,21%
1.6205
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+1,11%
12.79
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+1,67%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,44%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,60%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+2,01%
2.54
ΒΙΟΣΚ
+3,44%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-4,10%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,20%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.58
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,61%
11.34
ΔΟΜΙΚ
+2,14%
4.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,46%
0.359
ΕΒΡΟΦ
-1,49%
1.655
ΕΕΕ
+2,01%
31.42
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.475
ΕΛΒΕ
-3,81%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,82%
2.47
ΕΛΛ
+1,41%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,66%
8.33
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.34
ΕΛΤΟΝ
-0,78%
1.786
ΕΛΧΑ
+3,70%
2.02
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,75%
1.33
ΕΤΕ
+4,23%
8.14
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,69%
2.034
ΕΧΑΕ
+0,19%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-2,21%
0.42
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.39
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.99
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-1,27%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
-2,71%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.665
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-0,38%
0.53
ΚΟΥΑΛ
-1,72%
1.256
ΚΟΥΕΣ
-1,91%
5.64
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,19%
1.4
ΛΑΒΙ
+1,42%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+1,31%
6.95
ΛΑΜΨΑ
+1,20%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,24%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,76%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
-0,63%
3.965
ΜΙΝ
+4,13%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,07%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,76%
30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+2,25%
39.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
-2,94%
0.99
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.268
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.346
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+0,69%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,99%
0.918
ΟΤΕ
+1,71%
14.3
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.74
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.175
ΠΑΠ
-0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+0,99%
3.789
ΠΕΤΡΟ
+7,71%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,13%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,91%
4.79
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.695
ΣΑΡ
-2,03%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,54%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.905
ΣΠΕΙΣ
+2,32%
7.94
ΣΠΙ
+2,25%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,71%
18.46
ΤΖΚΑ
+1,25%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,82%
1.714
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-2,68%
0.29
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.18
ΧΑΙΔΕ
-5,76%
0.655

Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ

Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ. Aν δεν έχετε καταλάβει μιλάμε φυσικά για την Mercedes, το συνώνυμο της ποιότητας, του κύρους και γενικά του καλού αυτοκινήτου.

Ειδικότερα, αναφερόμαστε στη νέα Mercedes-Benz C-Class, ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της γερμανικής φίρμας.

Η νέα C-Class έχει αποφύγει τους σχεδιαστικούς ακροβατισμούς, επιχειρώντας να ισορροπήσει μεταξύ των δυναμικών στοιχείων του χαρακτήρα της και της ανεπιτήδευτης πολυτέλειας που οφείλει να αποπνέει.

Είναι φανερό ότι πρότυπο αποτέλεσε η νέα S-Class, η οποία μετρά λίγους μήνες ζωής, ορίζοντας τις τάσεις σε αυτήν την ιδιαίτερη κατηγορία των πολυτελών sedan. Οριακές θα χαρακτήριζε κανείς και τις διαφοροποιήσεις σε επίπεδο διαστάσεων, με εξαίρεση ίσως το συνολικό μήκος που αυξήθηκε κατά 6,5 εκατοστά στην περίπτωση του τετράθυρου αμαξώματος. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει χώρο αποσκευών 450 λίτρων, ο οποίος αυξάνεται στα 490 λίτρα στο station wagon αμάξωμα.

Περνώντας στο εσωτερικό, τη μεγάλη διαφορά κάνει ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών. Μάλιστα, η δεύτερη διαθέτη κάθετη διάταξη παραπέμποντας σε tablet ή αν προτιμάτε το παράδειγμα των μοντέλων της Tesla.

H κατά τι μεγαλύτεροι χώροι για τους πίσω επιβάτες προκύπτουν από την αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 2,5 εκατοστά, ωστόσο, μένει να αποδειχθεί αν η βελτίωση που έχει επιτευχθεί στη χωροταξία της γερμανικής μπερλίνας είναι αισθητή.

Ίσως η μεγαλύτερη είδηση σε σχέση με τη νέα Mercedes-Benz C-Class να προκύπτει από τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται και ειδικότερα με την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος θα αποτελεί τη βάση της γκάμας της.

Ο τελευταίος θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, ξεκινώντας από τους 170 ίππους (C180) και φτάνοντας τους 204 ίππους (C200). Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας των 1.496 κ.εκ. θα έχει τη βοήθεια του εναλλάκτη/ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνοντας ένα ήπια υβριδικό σύνολο.

Για την ώρα, η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου (C300) είναι εκείνη που κινεί ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης 258 ίππων.

Χωρητικότητας 2,0 λίτρων θα είναι άλλωστε και οι κινητήρες diesel της νέας Mercedes-Benz C-Class, χαρίζοντας ανάλογα με την έκδοση 200 και 265 ίππους. Ξεχωριστή θέση στην γκάμα του αυτοκινήτου έχει η plug-in υβριδική διαμόρφωση, η οποία συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με ένα ισχυρό ηλετροκινητήρα αποδίδοντας 310 ίππους και διαθέτοντας ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!