Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Ταχιάος – Αττικό Μετρό: Τα οφέλη από τους 3 νέους σταθμούς στον Πειραιά

Στα εγκαίνια των τριών σταθμών του Μετρό στον Πειραιά αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, που το χαρακτήρισε ως ένα πολύ σημαντικό γεγονός για όλους τους Έλληνες, όχι μόνο για τους κατοίκους του Πειραιά.

«Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και μάλιστα αυτό που έχει την μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή κίνηση και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Μέσα σε 55 λεπτά θα μπορεί κάποιος από το αεροδρόμιο να βρίσκεται στο λιμάνι και αυτό δεν αφορά μόνο τους χρήστες της Αττικό Μετρό, αφορά και τους επισκέπτες της χώρας. Αλλάζει τα δεδομένα στην Αττική, στον τουρισμό, αλλάζει και τα δεδομένα στον Πειραιά» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα.

«Για τον Πειραιά είναι μια πολύ μεγάλη μέρα. Είναι σταθμοί με εξαιρετική αρχιτεκτονική, με αναφορές στο Δημοτικό Θέατρο και στα αρχαιολογικά ευρήματα των ανασκαφών που έγιναν λόγω των έργων του μετρό. Αποτελούν κοσμήματα για τον Πειραιά» συμπλήρωσε.

Πέρα από τα οφέλη στην κυκλοφορία των οχημάτων της πόλης και την ευκολία στην μετακίνηση των επιβατών στην περιοχή, θα περιοριστεί σημαντικά και το ενεργειακό αποτύπωμα, καθώς το διοξείδιο του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα θα μειωθεί κατά 150 τόνους, λόγω της μείωσης των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στην περιοχή.

Τα έργο, ανέφερε ο κ. Ταχιάος, στοίχισε 730 εκατ. και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, από τον κρατικό προϋπολογισμό και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. «Ξέρουμε ότι πρόκειται για ένα έργο που και αυτό επιβαρύνει τον φορολογούμενο Έλληνα καθώς ακόμα και τα δάνεια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων εξυπηρετούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό για πολλά χρόνια. Κατά συνέπεια, είναι έργο που πρέπει να το αγαπήσουμε, πρέπει να το προσέξουμε, είναι έργο που εμείς ως διοίκηση της Αττικό Μετρό το διαχειριστήκαμε με πάρα πολύ μεγάλη προσοχή, με πάρα πολύ φειδώ, γιατί ξέρουμε ότι ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει για αυτό» τόνισε.

Τι απάντησε εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου

Ερωτηθείς εάν μπορεί να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, ο κ. Ταχιάος, απάντησε ότι δεν υπάρχει θέμα αύξησης στην τιμή του εισιτηρίου, στον βαθμό που μπορεί να γνωρίζει ο ίδιος. «Δεν υπάρχει λόγος, ούτε ήταν ποτέ στις προθέσεις οποιουδήποτε επειδή προστίθενται σταθμοί να αυξάνεται το εισιτήριο, ίσα ίσα οι σταθμοί γίνονται ώστε να εξυπηρετηθεί ο κόσμος να κάνει φθηνές μετακινήσεις σε σύντομο χρόνο» συμπλήρωσε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!