Γ.Δ.
1448.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.58
CENER
0,00%
7.94
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
0,00%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.86
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
30.36
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.55
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.44
ΛΑΒΙ
0,00%
0.851
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.09
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.24
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.01
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.896
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.775
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.8
ΣΠΙ
0,00%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.33
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Κρι Κρι: Γιατί χτυπάει την πόρτα της Ιαπωνίας

Ως μία μεταβατική χρονιά χαρακτήρισε το 2022 σε δηλώσεις του στο powergame.gr από το περίπτερο της Κρι Κρι στην Sial, στο Παρίσι, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Παναγιώτης Τσινάβος. «Είναι μία καλή χρονιά για τον τομέα του ελληνικού γιαουρτιού στις εξαγωγές. Εμείς κλείνουμε νέες συνεργασίες στην Ευρώπη και χτίζουμε θέση για τα επόμενα χρόνια» σημείωσε. Το 2022 εκτιμά ότι ο κύκλος εργασιών, ο οποίος θα προέλθει από εξαγωγές θα αφορά πλέον τον μισό τζίρο της εταιρείας έναντι 47% που ήταν το 2021. Αιχμή του δόρατος στα επώνυμα προϊόντα γιαουρτιού που απευθύνονται στις διεθνείς αγορές είναι τα «super spoon» τα οποία σύμφωνα με τον πρόεδρο της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας προσφέρουν μία διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και προσδίδουν προστιθέμενη στην εταιρεία.

Παρά την πτώση που γνωρίζει η αγορά γιαουρτιού στην Ελλάδα, η Κρι Κρι κινείται ανοδικά χάρη στο «χαρμάνι» που περιλαμβάνει υψηλό μερίδιο αγοράς στα private label σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και ισχυροποίηση του σήματος στην Ελλάδα. «Κινούμαστε με διψήφια ποσοστά ανόδου τόσο σε όγκο όσο και σε αξία όπου μέσα σε αυτή συμπεριλαμβάνονται και οι τιμαριθμικές αυξήσεις» αναφέρει ο κ. Τσινάβος. Σύμφωνα με στοιχεία μετρήσεων στο οκτάμηνο η αγορά του private label γιαουρτιού αυξήθηκε κατά 30% την ώρα που τα επώνυμα κινούνταν με πτώση της τάξης του 3% σε όγκο.

Αύξηση μεριδίων στην Ελλάδα

Όπως σημειώνει ο πρόεδρος της Κρι Κρι, η εταιρεία κινείται κόντρα στην κατηγορία και στο επώνυμο προϊόν, καθώς κερδίζει και εκεί μερίδια με αποτέλεσμα να έχει σταθεροποιηθεί στη δεύτερη θέση της συνολικής αγοράς επώνυμου γιαουρτιού τόσο σε όγκο όσο και σε αξία με μερίδιο της τάξης του 17%, αυξάνοντας την απόσταση από τον τρίτο της αγοράς. Μία σημαντική επιτυχία της διοίκησης της εταιρείας είναι ότι πλέον τα μερίδια σε αξία – που ήταν το «αδύνατο σημείο» των περασμένων ετών – κινούνται σε επίπεδα υψηλότερα από ότι αυτά που κατέχει η εταιρεία σε επίπεδο όγκου.

Σε ό,τι αφορά στη μείωση της κερδοφορίας στο εξάμηνο αυτή οφείλεται σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο στην απορρόφηση ενός σημαντικού μέρους των αυξήσεων σχεδόν σε όλα τα στάδια παραγωγής. «Δεν μπορείς να δεις ευκαιριακά μία αγορά την οποία έχει χτίσει θέση τόσα χρόνια. Με την κίνησή μας πιστεύω και σεβασμό δείχνεις στον καταναλωτή και στηρίζεις την κοινωνία. Δεν μπορείς υπό αυτές τις συνθήκες που ισχύουν να σε ενδιαφέρει το κέρδος, το οποίο θα είναι προσωρινό εάν δεν επιστέψεις στην κοινωνία και στο περιβάλλον που δραστηριοποιείσαι, αυτό που μπορείς και αντέχεις να προσφέρεις. Στόχος της πολιτικής μας μέσα από αυτές τις κινήσεις είναι να στηρίξουμε και τα μερίδια ούτως ώστε όταν εξομαλυνθούν οι τιμές τα κέρδη να επιστρέψουν σε πολλαπλάσια μεγέθη» αναφέρει.

Τέλος, θετικά είναι τα μηνύματα από την προσπάθεια διείσδυσης των παγωτών στην ασιατική αγορά με αιχμή του δόρατος εδώ το greek frozen yogurt. Η Κρι Κρι είναι τοποθετημένη στην αγορά της Νοτίου Κορέας με τους όγκους να αυξάνονται σταθερά και φορτία να φεύγουν πλέον σε μηνιαία βάση. «Η Νότια Κορέα αποτελεί μια αγορά βάση για εμάς στην περιοχή, καθώς έχουμε αρχίσει να έχουμε παραγγελίες από γειτονικές χώρες. Για εμάς στόχος είναι η είσοδός μας και στην αγορά της Ιαπωνίας, η οποία αποτελεί μια μεγάλη και οικονομικά ισχυρή αγορά. Έχουν γίνει επαφές και πιστεύουμε ότι το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιήσουμε τις πρώτες μας εξαγωγές παγωτού στην χώρα» ανέφερε ο κ. Τσινάβος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!