Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Τα 500 εκατ. που περισσεύουν στο ΥΠΟΙΚ, η κατάθεση αιτήσεων από bots και τα στελέχη της αγοράς ΙΧ που έχασαν τον ύπνο τους

Κατάφεραν να ξεγλιστρήσουν Γερμανοί και Ολλανδοί

– Επί 12 ώρες έπαιζαν «ξύλο» στη Σύνοδο Κορυφής, με τους Γερμανούς να βρίσκονται για πρώτη φορά τόσο στριμωγμένοι. Ενδεικτικό είναι ότι ο περιβόητος γερμανικός τσαμπουκάς αναλώθηκε σε επιχειρήματα του τύπου «κι εμείς σταθήκαμε αλληλέγγυοι στην περίοδο της Covid», προκειμένου να αποκρουστούν οι επιθέσεις των υπολοίπων για το πακέτο των 200 δισ. ευρώ. Η ουσία είναι ότι οι Γερμανοί και οι Ολλανδοί κατάφεραν να ξεγλιστρήσουν, καθώς μπορεί η Σύνοδος να μην κατέληξε σε ναυάγιο, ωστόσο πετώντας το μπαλάκι στην Κομισιόν και τους υπουργούς Ενέργειας, οι «σκληροί» πέτυχαν να αναβάλουν τις αποφάσεις. Μην εκπλαγείτε αν φτάσουμε στα Χριστούγεννα κι ακόμα συζητάμε για τον «κόφτη» στο TTF και το πλαφόν στο αέριο για ηλεκτροπαραγωγή…  

Το ομιχλώδες τοπίο με τα αδιάθετα κονδύλια

– Ο Ολλανδός πρωθυπουργός επέμεινε ότι υπάρχουν πολλά αδιάθετα κονδύλια από άλλα χρηματοδοτικά «εργαλεία» – π.χ. τα Διαρθρωτικά Ταμεία- απαντώντας σε ερώτηση για το αν πρέπει να δημιουργηθεί ένα ευρωπαϊκό ταμείο για να χρηματοδοτηθούν οι αποφάσεις για το ενεργειακό, όπως η διαφορά μεταξύ πλαφόν κι εμπορικής τιμής για το αέριο της ηλεκτροπαραγωγής. Αυτό που δεν διευκρίνισε είναι αυτό το διαθέσιμο χρήμα θα δοθεί υπό τη μορφή επιδοτήσεων ή δανείων και δυστυχώς ούτε η πρόεδρος της Κομισιόν θέλησε να ανοίξει τα χαρτιά της. «Μυρίζει» σκληρό παζάρι, όπως βιώσαμε και στο στήσιμο του Ταμείου Ανάκαμψης…  

!Στο υπουργείο Οικονομικών έχουν κάθε λόγο να είναι ευτυχείς με την υποχώρηση των τιμών φυσικού αερίου και ρεύματος. Μπορεί να παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα από τις προ κρίσης τιμές, ωστόσο είναι προφανές ότι όσο πέφτουν τόσο μικρότερη πρέπει να είναι η συμβολή του Προϋπολογισμού στις κρατικές επιδοτήσεις, ειδικά το 2023. Και κάπως έτσι μπορεί να περισσέψουν καμιά 500αριά εκατ. ευρώ για μέτρα στήριξης σε άλλα πεδία…  

Αντιδράσεις για το διαγωνισμό φωτοβολταϊκών στην Πελοπόννησο

– Μύλος έγινε στο χθεσινό διαγωνισμό του ΔΕΔΔΗΕ για φωτοβολταϊκά 400 KW στην Πελοπόννησο με ορισμένους υποψήφιους να ετοιμάζουν ασφαλιστικά και άλλα νομικά μέτρα. Η πλατφόρμα υποβολής των αιτήσεων άνοιγε στις 11 το πρωί αλλά τα συστήματα είχαν «πέσει» από τις 10! Κάποια στιγμή οι υποψήφιοι ενημερώθηκαν πως θα ανοίξει τελικά στις 12:30. Όταν, όμως, άνοιξε «δεν μπορούσες να ανεβάσεις τα αρχεία που συνοδεύουν την υποβολή της αίτησης ή το σύστημα τα ανέβαζε πολύ αργά. 

«Κάποια στιγμή και ενώ είμασταν έτοιμοι να πατήσουμε το κουμπί της υποβολής βγήκε το μήνυμα «το περιθώριο ισχύος των 90 MW για τις διασυνδεδεμένες Κυκλάδες (Σύμπλεγμα Πάρου Νάξου, Νύκονος, Ανδρός, Τήνος) έχει εξαντληθεί» λέει υποψήφιος επενδυτές. «Έτσι το σύστημα δεν μας αφησε να προχωρήσουμε σε υποβολή». Μετά από λίγη ώρα άλλαξαν το μήνυμα και εμφανίστηκε η Πελοπόννησος! Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, «πως γνωρίζουν οι υπεύθυνοι πως οι αιτήσεις που κατατέθηκαν είναι πλήρεις και συνεπώς δεν μπορούν να δεχθούν άλλες;». Και αναρωτιέται αν «φταίμε εμείς που το σύστημα τους δεν μας άφηνε να ανεβάσουμε τους φακέλους που ζητούσαν;». Ο ίδιος υπενθυμίζει τη δράση bots (αυτοματοποιημένων προγραμμάτων λογισμικού) που έχουν χρησιμοποιηθεί σε άλλες περιπτώσεις υποβολής αιτήσεων με σειρά προτεραιότητας. Με καθόλου ευχάριστα αποτελέσματα.

Έχασαν τον ύπνο τους οι dealers ΙΧ

– Μεγάλη συζήτηση γίνεται για την είσοδο διεθνών ομίλων στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων μετά από δύο εξαγορές που ανακοινώθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες. 

Ο μεγαλύτερος εισαγωγέας αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ο ελβετικός όμιλος Emil Frey Group, εξαγόρασε την Mercedes-Benz Ελλάς ενώ ο ισραηλινός όμιλος Samelet με τον όμιλο Βασιλάκη (Autohellas, κ.λπ) εξαγοράζουν την FCA Greece που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα πέντε μάρκες του ομίλου Stellantis (Alfa Romeo, FIAT, Abarth, Jeep και FIAT Professional).  Τώρα κάποια στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου δεν αποκλείουν να περάσουν σε ξένους ομίλους και κάποιες ελληνικών συμφερόντων αντιπροσωπείες. Την ίδια στιγμή επικρατεί αναβρασμός στους συνεργάτες των εταιρειών που άλλαξαν χέρια καθώς είναι σίγουρο πως θα ακολουθήσει αναδιάταξη του δικτύου με πολλούς dealers να βρίσκονται εκτός νυμφώνος!

Κασσάνδρες Χαλκιδικής

– Όταν ξεκινούσε η τουριστική σεζόν όλοι στον ελληνικό τουρισμό δήλωναν αισιόδοξοι με μοναδική εξαίρεση τους ανθρώπους του κλάδου από τη Βόρεια Ελλάδα και κυρίως από τη Χαλκιδική. Κάτι ο πόλεμος στην Ρωσία κάτι ότι το «κράτος των Αθηνών» δεν τους στήριξε στον σχεδιασμό προέβλεπαν ένα μαύρο καλοκαίρι. Τώρα που η τουριστική σεζόν ολοκληρώνεται έστω και με χαμηλούς τόνους παραδέχονται ότι είχαν πληρότητες επιπέδου 2019 και σε κάποιες περιπτώσεις ότι τις έχουν ξεπεράσει. Δεν είναι τυχαίο ότι παραμένουν περίπου 20 ξενοδοχεία ανοικτά και αυτή την εβδομάδα για να υποδεχθούν τουρίστες από Βρετανία και Γερμανία.

To πείραμα της Play

– Μια ενδιαφέρουσα και αρκετά φιλόδοξη αεροπορική σύνδεση ξεκινάει από τις αρχές του Ιουνίου καθώς η Ισλανδική low cost, Play θα συνδέει την Αθήνα με το Ρέικιαβικ και από εκεί με προορισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες δύο φορές την εβδομάδα. Πέρα από τα ενδιαφέροντα στατιστικά καθώς θα έχουμε να κάνουμε με μία από τις μεγαλύτερες αν όχι τη μεγαλύτερη σε χρόνο και απόσταση σύνδεση εντός Ευρώπης (το ταξίδι διαρκεί περίπου 5μιση ώρες) η πρόκληση στην περίπτωση αυτή είναι ότι συνδέεις έναν μικρό πληθυσμιακό προορισμό (η Ισλανδία έχει μόλις 366 χιλ. κατοίκους) με την Ελλάδα που επίσης δεν είναι κάποια μεγάλη αγορά. Για τον λόγο αυτό η σύνδεση με την Αμερική κρίθηκε κομβικής σημασίας ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες βιωσιμότητας της προσπάθειας. Οι χρόνοι δεν είναι στα συν,  όμως εάν οι τιμές της low cost είναι δελεαστικές δεν αποκλείεται το εγχείρημα να μακροημερεύσει.  

!Έντονη κινητικότητα υπάρχει στις ελεγκτικές υπηρεσίες, καθώς το τέλος του έτους πλησιάζει και μαζί θα παραγραφούν χιλιάδες εκκρεμείς υποθέσεις. Αυτό που μαθαίνουμε είναι ότι «καίνε» κυρίως οι φάκελοι που συμπληρώνουν τη δεκαετία, δηλαδή επί της ουσίας ανοικτές υποθέσεις του 2011, για τις οποίες έχουν προκύψει συμπληρωματικά στοιχεία από την ανταλλαγή πληροφοριών με άλλες χώρες.  

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!