Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Black Friday: Τι ψώνισαν οι καταναλωτές στην Ελλάδα το 2021

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία που παρουσιάζει για πρώτη φορά φέτος το omnichannel οικοσύστημα του Public Group, λίγες μέρες πριν την Black Friday 2022, σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στην online Black Friday 2021.

Τα στοιχεία, που είναι διαθέσιμα στο blog του Public, αφορούν αμιγώς ηλεκτρονικές αναζητήσεις και αγορές που πραγματοποιήθηκαν στο public.gr και το mediamarkt.gr κατά την περσινή Black Friday (Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021) και αναδεικνύουν σημαντικές τάσεις για την αγορά.

Τα βασικά trends που παρατηρήθηκαν, σύμφωνα με τα όσα κατέγραψε η ομάδα του Public Group για τη Black Friday 2021 είναι τα εξής:

Δημογραφικά χαρακτηριστικά

  • Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα: Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου.
  • Οι desktop αναζητήσεις «νίκησαν» τα smartphones: Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους – ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).
  • Οι πιο hot ώρες: Από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου, η αναζήτηση προσφορών «χτύπησε κόκκινο». Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10μμ!
  • Οι πρωταθλήτριες περιοχές: Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα!

Η τεχνολογία ξεχώρισε στην online Black Friday

  • Η τεχνολογία στην κορυφή: Επαληθεύοντας την παράδοση της Black Friday, την τιμητική της είχε και το 2021 η τεχνολογία. Τα smartphones συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των online καταναλωτών, ενώ από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.
  • Τα πιο hot tech brands ανά κατηγορία: Κορυφαία brands στην κατηγορία smartphones αναδείχθηκαν Motorola, Samsung, Poco και Xiaomi. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν οι εταιρείες Arielli, LG και Hitachi, ενώ στα laptops οι καταναλωτές επέλεξαν HP και Lenovo. Στην κατηγορία προϊόντων ήχου ξεχώρισαν LG, Sonos, Creative Stage, Crystal Clear και Samsung ενώ, αντίστοιχα, στα Bluetooth ακουστικά οι καταναλωτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε Apple, Sony, Huawei και Xiaomi. Τέλος, στην κατηγορία φωτογραφικών DSLR τα brands Canon και Nikon αναδείχθηκαν νικητές.

Οι οικιακές συσκευές στην online Black Friday

  • Οι καταναλωτές ψήφισαν… καθαρά ρούχα: Σε συντριπτικό ποσοστό (50%), από την κατηγορία οικιακών συσκευών, οι καταναλωτές επέλεξαν περισσότερο πλυντήρια, με τις κατηγορίες Morris, Pitsos, LG και Bosch να τρέχουν στις πιο γρήγορες… στροφές.
  • Άλλες οικιακές συσκευές: Στην κατηγορία των κλιματιστικών ξεχώρισαν οι εταιρείες Omnys, AUX, Bosch, Fujitsu, Inventor, Toyotomi, ενώ στην κατηγορία των αφυγραντήρων «νικητές» βγήκαν τα brands Inventor, Rohnson, Morris και Singer.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!