Γ.Δ.
1448.48 -0,48%
ACAG
-0,30%
6.58
CENER
+1,15%
7.94
CNLCAP
-1,26%
7.85
DIMAND
+0,21%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
+0,68%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,54%
1.484
ΑΒΕ
-0,83%
0.478
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+2,70%
0.95
ΑΛΜΥ
-0,69%
2.86
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+1,94%
12.6
ΑΣΚΟ
+1,90%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,25%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-3,89%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,39%
2.6
ΒΙΟΣΚ
+3,16%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
-0,12%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,88%
11.24
ΔΟΜΙΚ
+3,35%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,79%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-1,18%
1.675
ΕΕΕ
+0,93%
30.36
ΕΚΤΕΡ
-1,69%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
-1,20%
2.47
ΕΛΛ
-2,09%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,35%
2.62
ΕΛΠΕ
+2,37%
8.43
ΕΛΣΤΡ
-3,67%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-0,67%
1.788
ΕΛΧΑ
-0,92%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-3,62%
1.33
ΕΤΕ
-1,43%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.16
ΙΑΤΡ
+2,41%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,57%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
+3,59%
1.73
ΙΝΚΑΤ
+1,12%
5.4
ΙΝΛΙΦ
+1,98%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-0,69%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,79%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
-1,88%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-1,93%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-2,68%
1.635
ΚΟΡΔΕ
-1,79%
0.55
ΚΟΥΑΛ
-6,81%
1.286
ΚΟΥΕΣ
-2,19%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.7
ΚΤΗΛΑ
+2,22%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,70%
1.44
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.851
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-0,91%
1.09
ΛΕΒΚ
-1,18%
0.336
ΛΕΒΠ
+0,57%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,08%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
+3,32%
1.09
ΜΕΒΑ
-2,70%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+0,33%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
-1,97%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,15%
27.16
ΜΟΝΤΑ
+0,31%
3.24
ΜΟΤΟ
-1,15%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,14%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,50%
3.38
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
-1,94%
1.01
ΞΥΛΚ
-1,06%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,79%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.4
ΟΛΠ
-0,60%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
-1,51%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.896
ΟΤΕ
-0,90%
14.28
ΟΤΟΕΛ
+0,16%
12.88
ΠΑΙΡ
-1,67%
1.18
ΠΑΠ
-1,13%
2.62
ΠΕΙΡ
-3,30%
3.775
ΠΕΤΡΟ
-1,89%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
-3,18%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,70%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,96%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
+5,59%
1.7
ΣΑΡ
-0,34%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-5,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+1,04%
7.8
ΣΠΙ
+4,46%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,71%
18.24
ΤΖΚΑ
+3,13%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+0,28%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,86%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+2,48%
0.33
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Π. Φεράρι: Με τέρμα το γκάζι στους 500 πλουσιότερους του κόσμου

Το άλμα της μετοχής της Ferrari αψηφά τον πεσιμισμό των αγορών, με αποτέλεσμα να οδηγεί τον 77χρόνο Πιέρο Φεράρι, γιο του ιδρυτή και νυν αντιπρόεδρο της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στην ομάδα των 500 πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου.

Οι αντιξοότητες της σημερινής συγκυρίας δεν επηρεάζουν τη ζήτηση για τα μοντέλα της Ferrari, που καταλαμβάνουν τον θρόνο στο βασίλειο των σπορ αυτοκινήτων. Με την τιμή της μετοχής της αυτοκινητοβιομηχανίας να κινείται περίπου στα 244,90 ευρώ, οι αποδόσεις της έχουν κινηθεί κοντά στο 21% από τις αρχές του έτους και στο 26,32% το τελευταίο 12μήνο. Η χρηματιστηριακή αξία της κυμαίνεται πια στα 47,43 δισ. ευρώ, με τη διοίκηση να διατηρεί θετικές προσδοκίες και για το τρέχον έτος.

Αρχές του μήνα, η Ferrari ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 939 εκατ. ευρώ για το 2022, με ετήσια αύξηση 13%, που αποδόθηκε σε τόνωση της ζήτησης κατά 73% στην Κίνα, 22% στις αγορές της Βορείου Αμερικής και 8% στην Ευρώπη, η οποία παραμένει η μεγαλύτερη όλων των αγορών της. Όπως είχε δηλώσει ο Μπενεντέτο Βίγκνα, διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, στο πλαίσιο ανακοίνωσης των περσινών αποτελεσμάτων: «Παρά το σύνθετο μακροοικονομικό περιβάλλον, διατηρούμε υψηλές προσδοκίες για το 2023, λόγω των θετικών ενδείξεων και των επιτευγμάτων της Ferrari, που βρίσκεται σε φάση εξέλιξης».

Το 22% των μοντέλων που πουλήθηκαν πέρυσι ήταν υβριδικά, με τη Ferrari να προγραμματίζει την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου το 2025. Με αυτά τα δεδομένα και τις προοπτικές, η καθαρή περιουσία του Πιέρο Φεράρι, ο οποίος κατέχει το 10% της εταιρείας, έχει φτάσει τα 5,6 δισ. δολάρια. Η αξία της Ferrari κατοχυρώθηκε διεθνώς στην αντίληψη των επενδυτών μετά τη δημόσια εγγραφή της στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2015. Έκτοτε, η μετοχή της Ferrari αναρριχήθηκε πάνω από 400%, με την τιμή εισαγωγής να αποτιμάται τότε μεταξύ των 48 με 52 δολαρίων.

Πάνω από έξι δεκαετίες μετά την ίδρυσή της από τον Έντσο Φεράρι, η Ferrari παραμένει ένα από τα διαχρονικά σύμβολα του πρωταθλήματος της Formula 1. Μέσα στην εβδομάδα παρουσίασε το νέο μονοθέσιο SF-23, ενώ υπήρξε 16 φορές πρωταθλήτρια της Formula 1 από το 1950. Μερίδα αναλυτών υποστηρίζουν πως οι επενδυτές αποτιμούν τη Ferrari ως έναν όμιλο ειδών πολυτελείας.

Ο Πιέρο Φεράρι είχε δηλώσει πρόσφατα πως δεν σκοπεύει να πουλήσει το 10% που κατέχει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ο αδελφός του Πιέρο, Ένζο, χάθηκε σε ηλικία 24 ετών από μυϊκή δυστροφία. Πέραν της Ferrari, o Πιέρο κατέχει μερίδιο στην εταιρεία πολυτελών σκαφών Ferretti, τα οποία χαρακτηρίζονται ως Ferrari της Θάλασσας. «Ο πατέρας μου ήθελε να γνωρίζει τις σκέψεις των οπαδών της ομάδας. Άκουγε τους ανθρώπους», είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!