Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Τέμπη: Απολογείται ο δεύτερος σταθμάρχης

Την πόρτα του ειδικού ανακριτή που χειρίζεται την τραγωδία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς, αναμένεται να περάσει σήμερα ο εμπειρότερος σταθμάρχης που είχε βάρδια το απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου.

Ο σταθμάρχης, ο οποίος είναι μόνιμος υπάλληλος του ΟΣΕ, παλαιότερος και εμπειρότερος από την ήδη προφυλακιστέο σταθμάρχη, φαίνεται να αποχώρησε νωρίτερα από τη βάρδιά του.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, αναμένεται να ισχυριστεί ότι το ωράριό του έληγε στις 23:00 και παρότι έφυγε νωρίτερα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 30 Μαρτίου αναμένεται να απολογηθεί με 80σελιδο υπόμνημα, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν υπεύθυνος και για τις βάρδιες και για το ποιος ήταν σε ποιο σταθμό και πόσες ώρες εργαζόταν και τι καθήκοντα είχε. Ο ίδιος έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως τις 11 το βράδυ να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία. Αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την αναρρωτική άδεια που πήρε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, σύμφωνα με τον δικηγόρο του, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς έγινε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει τρεις καταθέσεις ως μάρτυρας στην τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.

Σε καλά φυλασσόμενο χώρο τα απομεινάρια των βαγονιών μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο ειδικός εφέτης ανακριτής έχει ζητήσει τη μεταφορά των βαγονιών των δύο μοιραίων αμαξοστοιχιών σε καλά φυλασσόμενο χώρο, ενδεχομένως και σε στρατόπεδο μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα των πραγματογνωμόνων.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα του εφέτη ανακριτή διεξάγεται σε πολλαπλά επίπεδα, έχει ζητήσει πολλές πραγματογνωμοσύνες, επιμένει σε διάφορα στοιχεία της υπόθεσης. Ένα από αυτά από αυτά τα στοιχεία είναι για παράδειγμα τι ήταν αυτό που προκάλεσε τη φωτιά. Υπάρχουν εμπειρογνώμονες, ειδικοί χημικοί οι οποίοι παίρνουν δείγματα και κάνουν αναλύσεις για να δουν τι ήταν ακριβώς αυτό που προκάλεσε αυτή τη φωτιά, η οποία ήταν μοιραία για ένα μεγάλο αριθμό των θυμάτων, ενώ επίσης γίνεται και μια έρευνα για την κοπέλα η οποία ακόμη αγνοείται μήπως βρεθούν στοιχεία και μπορέσει και ταυτοποιηθεί ακόμα και σε τόσο μεταγενέστερο χρόνο.

Τέμπη: «Είχα συμφωνήσει προφορικά με τον επόπτη να δουλεύω 8 ώρες» 

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε μετά την απολογία του στον ειδικό εφέτη ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης που κατηγορείται ότι το μοιραίο βράδυ της τραγωδίας των Τεμπών έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του αφήνοντας μόνο του τον 59χρονο συνάδελφό του.

Ο συμβασιούχος απογευματινός σταθμάρχης αποχώρησε από το Δικαστικό μέγαρο της Λάρισας χθες  Οι ισχυρισμοί του φαίνεται ότι έπεισαν εισαγγελέα και ανακριτή και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

Ο 33χρονος που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από το πόστο του το μοιραίο βράδυ, υποστήριξε ότι μπορεί στις βάρδιες να εμφανίζεται ότι εργάζεται εννέα ώρες, στην πραγματικότητα όμως, μετά από προφορική συμφωνία, έφευγε στο οκτάωρο.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης υποστήριξε ότι, κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το μοιραίο βράδυ, είχε επικουρικό ρόλο και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη. Κατέθεσε ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ τον πίνακα ελέγχου και ότι η μοναδική φορά που εργάστηκε μόνος ως σταθμάρχης, ήταν σε βάρδια στον Βόλο και όχι στη Λάρισα.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης τόνισε ότι στη σύμβασή του δεν αναγράφεται ωράριο εργασίας, αλλά ισχυρίστηκε ότι τόσο προφορικά όσο και εγγράφως είχε ενημερωθεί ότι κάθε μέρα θα δουλεύει 8 ώρες.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!