Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

D-Marin: Διευρύνει μέσω της Ελλάδας το δίκτυο μαρίνων στη Αν. Μεσόγειο

Tην διεύρυνση του δικτύου μαρίνων που ελέγχει στην ανατολική Μεσόγειο Θάλασσα επιδιώκει η D-Marin με την απόκτηση της Μαρίνας Πύλου. Η συμφωνία, που ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες από το ΤΑΙΠΕΔ, αφορά την παραχώρηση της μαρίνας για 40 χρόνια με αντίτιμο 1,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, η συμφωνία προβλέπει την καταβολή από τη πλευρά του παραχωρησιούχου μέρους των ετήσιων εσόδων (revenue sharing) στον πωλητή.

Επίσης, βασικός στόχος της D-Marin είναι η δημιουργία συνεργειών με την ΤΕΜΕΣ και το resort «Costa Navarino» που έχει δημιουργηθεί στην περιοχή. Άλλωστε, συμμέτοχος στο εγχείρημα της D-Marin στη Μαρίνα της Πύλου είναι και η ΤΕΜΕΣ, η οποία διακαώς ενδιαφερόταν για την απόκτηση ελέγχου στη συγκεκριμένη μαρίνα. Η ΤΕΜΕΣ θέλει μέσω της μαρίνας να εξυπηρετήσει σημαντικούς πελάτες του μεσσηνιακού resort.

Η μαρίνα της Πύλου είναι η τρίτη κατά σειρά μαρίνα που ελέγχει η D-Marin επί ελληνικού εδάφους και η 17η κατά σειρά στην Ανατολική Μεσόγειο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία που ελέγχεται από την επενδυτική εταιρεία CVC ελέγχει στη χώρα μας τις μαρίνες Γουβιών Κέρκυρας και Λευκάδας. Εκτός Ελλάδος, η D-Marin ελέγχει μια μαρίνα στην Ιταλία, τέσσερις μαρίνες στην Κροατία, μια στο Μαυροβούνιο, τρεις στην Τουρκία και τέσσερις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Στόχος του δικτύου μαρίνων που στήνει η D-Marin είναι η παροχή συνολικών λύσεων σε πελάτες που ταξιδεύουν με σκάφη στην Ανατολική Μεσόγειο. Προς την κατεύθυνση αυτήν, η εταιρεία ήδη έχει ετοιμάσει ψηφιακές λύσεις και εφαρμογές, έτσι ώστε οι πελάτες της να μπορούν να βλέπουν σε ποιες μαρίνες υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, ποιες υπηρεσίες μπορούν να λάβουν κ.λπ. Με τον τρόπο αυτόν, η θυγατρική της CVC θεωρεί ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα πιο πιστό πελατολόγιο, που θα της αποφέρει περισσότερα έσοδα.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία, μέσω της θυγατρικής στην Ελλάδα, D-Marinas, ενδιαφέρεται και για τη Μαρίνα Κέρκυρας, που θα δημιουργηθεί δίπλα στον λιμένα του νησιού με στόχο να φιλοξενήσει mega yachts. Ο σχετικός διαγωνισμός τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη από το ΤΑΙΠΕΔ και η D-Marinas, μαζί με άλλους τρεις ενδιαφερόμενους, έχουν προεπιλεγεί για να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές.

Όσον αφορά τη Μαρίνα της Πύλου, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΤΑΙΠΕΔ, η εταιρεία προτίθεται να επενδύσει πάνω από 15 εκατ. ευρώ για την αναβάθμισή της. Σήμερα στη Μαρίνα Πύλου δεν υπάρχουν καν δέστρες για σκάφη, ενώ η χερσαία έκτασή της έχει τα χαρακτηριστικά… οικοπέδου. Μετά την αναβάθμιση θα υπάρχουν δίκτυα ηλεκτρικά, ύδρευσης κ.λπ., ενώ οι δύο παραχωρησιούχοι, D-Marin και ΤΕΜΕΣ, θα δημιουργήσουν χώρους αναψυχής, δρόμους, parking, πράσινο κ.λπ. H μαρίνα έχει χερσαία έκταση 32 στρεμμάτων και θαλάσσια έκταση 84 στρεμμάτων. Μπορεί να φιλοξενήσει έως 130 σκάφη, μήκους 8 έως 30 μέτρων.

Η Μαρίνα Πύλου είναι η τρίτη κατά σειρά που αξιοποιεί το ΤΑΙΠΕΔ. Οι δύο πρώτες είναι οι μαρίνες της Χίου και πιο πρόσφατα του Αλίμου. Επίσης, στο χαρτοφυλάκιο του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων υπάρχουν για αξιοποίηση οι μαρίνες mega yacht της Κέρκυρας, της Κεφαλονιάς (Αργοστολίου), της Ιτέας, της Ζακύνθου, της Καλαμαριάς και της Ρόδου. Επίσης, στόχος είναι η αξιοποίηση των λιμένων της Μυκόνου και του Λαυρίου, οι οποίοι επίσης θα φιλοξενήσουν δραστηριότητες μαρίνων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!