Γ.Δ.
1473.98 +0,03%
ACAG
-0,79%
6.27
CENER
+0,48%
8.39
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,21%
9.65
OPTIMA
+0,73%
11.1
TITC
+3,32%
31.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,35%
1.462
ΑΒΕ
-0,21%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.205
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-0,54%
2.785
ΑΛΦΑ
+0,59%
1.63
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.92
ΑΡΑΙΓ
-0,39%
12.74
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
-1,64%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
6.06
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.54
ΒΙΟΣΚ
+6,64%
1.445
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-1,71%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+3,03%
1.7
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,84%
16.72
ΔΑΑ
-0,05%
8.296
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,53%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-0,42%
4.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,79%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.665
ΕΕΕ
+0,45%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-0,11%
4.47
ΕΛΒΕ
+2,97%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,62%
2.43
ΕΛΛ
-1,39%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,19%
2.605
ΕΛΠΕ
+0,60%
8.38
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.35
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.79
ΕΛΧΑ
-0,50%
2.01
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
-7,14%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,88%
8.068
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,52%
2.065
ΕΧΑΕ
+2,52%
5.29
ΙΑΤΡ
+0,88%
1.715
ΙΚΤΙΝ
-2,86%
0.408
ΙΛΥΔΑ
+1,43%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-1,11%
5.33
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
-0,70%
1.142
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.21
ΙΝΤΕΡΚΟ
-6,22%
4.22
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,55%
3.685
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+2,67%
1.54
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-1,13%
0.524
ΚΟΥΑΛ
-0,80%
1.246
ΚΟΥΕΣ
+1,42%
5.72
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,47%
10.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,14%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,93%
0.852
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.94
ΛΑΜΨΑ
-1,78%
33.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,03%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-2,39%
2.86
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+0,88%
4
ΜΙΝ
-1,59%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,51%
27.1
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,50%
3.025
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-6,73%
27.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,76%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,05%
39.08
ΝΑΚΑΣ
+0,72%
2.8
ΝΑΥΠ
-1,01%
0.98
ΞΥΛΚ
+0,75%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,91%
22.3
ΟΛΠ
-0,20%
24.7
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.85
ΟΠΑΠ
+0,13%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,76%
0.925
ΟΤΕ
+1,12%
14.46
ΟΤΟΕΛ
+0,94%
12.86
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,19%
3.744
ΠΕΤΡΟ
-0,67%
8.88
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,42%
4.81
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.71
ΣΑΡ
+0,52%
11.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,27%
0.371
ΣΙΔΜΑ
-0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.94
ΣΠΙ
-3,58%
0.7
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,30%
18.7
ΤΖΚΑ
-5,26%
1.53
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.716
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.29
ΦΡΛΚ
-1,91%
4.1
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Μητσοτάκης: Γίνεται πράξη ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου

Ένα από τα εργοτάξια όπου είναι σε εξέλιξη η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου ΠάτραΠύργος επισκέφτηκε το μεσημέρι ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στα Χανάκια της Ηλείας, όπου ενημερώθηκε για την πρόοδο στην υλοποίηση του τμήματος Αμαλιάδα – Πύργος και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους.

«Εγώ φαντάζομαι ότι όσοι πια βλέπουν αυτή την εικόνα δεν πρέπει να έχουν καμία αμφιβολία ότι ο δρόμος επιτέλους γίνεται, γιατί θυμάστε ότι μέχρι και πριν από ένα, ενάμισι χρόνο είχαμε ακόμα κάποιες αμφιβολίες. Ασχολήθηκα προσωπικά με τρεις δρόμους. Με αυτόν, με τον Ε65, το βόρειο κομμάτι και με τον ΒΟΑΚ. Αυτοί και οι τρεις δρόμοι αν δεν υπήρχε ανάμειξη σε ανώτατο επίπεδο για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε και χρηματοδότηση αλλά και εγκρίσεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού θα ήμασταν ακόμα εκεί που ήμασταν πριν από τρία χρόνια. Να μιλάμε δηλαδή για ένα σχέδιο επί χάρτου», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Δήμαρχο Αμαλιάδας, Γιάννη Λυμπέρη να επισημαίνει ότι «πρώτη φορά η Ηλεία έχει τόσα μαζεμένα έργα ταυτόχρονα, είναι πρώτη φορά. Είναι πρωτόγνωρο αυτό το πράγμα».

Καραγιάννης: Οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη

O υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι «από τις πρώτες ημέρες που αναλάβαμε την πολιτική διακυβέρνηση του τόπου δεσμευτήκαμε ότι το έργο του νέου αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος θα γίνει πραγματικότητα. Τότε πολλοί μας αμφισβήτησαν, σήμερα, όμως, όλοι βλέπουν ότι οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη. Οι εργασίες «τρέχουν» όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, το ενδιαφέρον του οποίου είναι πολύ μεγάλο. Άλλωστε, χάρη στις δικές του προσωπικές παρεμβάσεις ο σημαντικός αυτός αυτοκινητόδρομος μπήκε στη σφαίρα της υλοποίησης».

Ο νέος οδικός άξονας, συνολικού μήκους 74,5 χιλιομέτρων, θα βελτιώσει δραστικά την οδική ασφάλεια, μειώνοντας ταυτόχρονα τη διάρκεια της διαδρομής ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της δυτικής Ελλάδας.

Το έργο, που είναι προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί το 2025, θα τονώσει την αναπτυξιακή δυναμική της Ηλείας και ευρύτερα της Πελοποννήσου, οφελώντας παράλληλα τις ακτοπλοϊκές και εμπορικές συνδέσεις με τα Επτάνησα.

Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος έφτασε σε τέλμα την περίοδο 2015-2019, όταν ακυρώθηκε ο προγενέστερος ενιαίος διαγωνισμός και το έργο κατακερματίστηκε σε οκτώ επί μέρους τμήματα παρά τις ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που έθεταν σε κίνδυνο την παροχή κοινοτικών πόρων.

Στη συνέχεια δημοπρατήθηκαν μόνο πέντε εργολαβίες και σημειώθηκαν σοβαρές καθυστερήσεις στην υλοποίηση του κατατμημένου έργου, καθώς σε τέσσερα κομμάτια η πρόοδος κυμαινόταν μεταξύ 0,11% και 2%, μολονότι είχε παρέλθει περίπου το ένα τρίτο του συμβατικού χρόνου.

Τα προβλήματα λύθηκαν ύστερα από διαπραγματεύσεις της σημερινής κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με αποτέλεσμα την επανένταξη του αυτοκινητόδρομου στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού. Κατ’ αυτόν τον τρόπο η χρηματοδοτική επιβάρυνση του Δημοσίου μειώθηκε κατά 80 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με το κόστος των οκτώ εργολαβιών ενώ οι εργασίες προχωρούν βάσει χρονοδιαγράμματος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!