Γ.Δ.
1502.96 +0,75%
ACAG
+1,31%
6.21
CENER
-0,34%
8.7
CNLCAP
+1,26%
8.05
DIMAND
+0,21%
9.4
OPTIMA
+0,86%
11.7
TITC
-0,32%
30.8
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,24%
1.648
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.25
ΑΚΡΙΤ
-1,68%
0.88
ΑΛΜΥ
+1,07%
2.83
ΑΛΦΑ
+1,41%
1.69
ΑΝΔΡΟ
-2,04%
6.72
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,74%
2.72
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7.02
ΑΤΕΚ
-9,95%
0.38
ΑΤΡΑΣΤ
+1,67%
8.52
ΑΤΤ
-0,45%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+1,24%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,63%
6.23
ΒΙΟΚΑ
+0,38%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
-3,10%
0.25
ΒΙΣ
+4,94%
0.17
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+0,96%
1.58
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,84%
16.9
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
-8,99%
3.44
ΔΕΗ
+0,86%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-1,08%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,47%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+0,59%
1.695
ΕΕΕ
+0,62%
32.5
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.305
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,82%
2.47
ΕΛΛ
-0,35%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,38%
2.67
ΕΛΠΕ
-0,17%
8.64
ΕΛΣΤΡ
+1,24%
2.45
ΕΛΤΟΝ
+0,86%
1.882
ΕΛΧΑ
+3,72%
2.09
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,09%
1.395
ΕΤΕ
+2,99%
8.6
ΕΥΑΠΣ
-2,44%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
6.05
ΕΥΡΩΒ
+3,05%
2.164
ΕΧΑΕ
+0,76%
5.29
ΙΑΤΡ
-2,61%
1.68
ΙΚΤΙΝ
+1,16%
0.435
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+3,09%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
-1,19%
1.25
ΙΝΤΚΑ
+1,81%
3.665
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+2,33%
1.54
ΚΕΠΕΝ
-2,50%
1.95
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+2,61%
0.55
ΚΟΥΑΛ
+0,63%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,52%
5.76
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,37%
1.355
ΛΑΒΙ
+1,03%
0.98
ΛΑΜΔΑ
+0,43%
6.93
ΛΑΜΨΑ
-1,16%
34
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
-8,38%
0.328
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
1
ΜΕΒΑ
-1,28%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+2,76%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+0,25%
3.96
ΜΙΝ
+3,51%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,57%
27.74
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
27.68
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,41%
38.48
ΝΑΚΑΣ
-2,74%
2.84
ΝΑΥΠ
+2,83%
0.946
ΞΥΛΚ
+0,68%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+6,82%
0.47
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,46%
21.7
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.76
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.55
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,53%
0.94
ΟΤΕ
-0,07%
14.21
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.66
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
-1,96%
2.5
ΠΕΙΡ
+1,14%
3.91
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+3,02%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,56%
5.4
ΡΕΒΟΙΛ
+1,18%
1.71
ΣΑΡ
-0,18%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+1,57%
1.94
ΣΠΕΙΣ
+2,58%
7.96
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,11%
18.42
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,11%
1.744
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,83%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.115
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Προχωράει η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος

Κατατέθηκε από το υπουργείο Υποδομών η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.) για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος με αποτέλεσμα να αρχίζει να κινείται ο διαγωνισμός για την κατασκευή του έργου, έπειτα από σχεδόν τέσσερα χρόνια ανταγωνιστικού διαλόγου με τους τρεις υποψηφίους ομίλους.

Στο διαγωνισμό για την υλοποίηση της ζεύξης μέσω σύμβασης παραχώρησης συμμετέχουν η ΤΕΡΝΑ, η Μυτιληναίος και η κοινοπραξία της γαλλικής Vinci με την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών, το έργο θα έχει κατασκευαστική διάρκεια πέντε χρόνια και προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ. Η περιβαλλοντική μελέτη του έργου περιλαμβάνει το οδικό τμήμα σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου του Περάματος με τη Λεωφόρο Σχιστού συνολικού μήκους 4,5 χιλιομέτρων, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος, την υποθαλάσσια ζεύξη με Οδική Σήραγγα μήκους ενός χιλιομέτρου από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου και τo οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη.

Η υποθαλάσσια σήραγγα θα αποτελείται από εννέα προκατασκευασμένα τμήματα που θα κατασκευάζονται σε ειδική δεξαμενή και στη συνέχεια θα βυθίζονται στην τελική τους θέση.

Η υποθαλάσσια ζεύξη πρόκειται να αντικαταστήσει ένα από τα πλέον αποδοτικά πορθμεία της Ευρώπης μεταξύ του Περάματος και της Σαλαμίνας καθώς εκτός από τους κατοίκους εξυπηρετούνται καθημερινά και οι εργαζόμενοι στο ναύσταθμο του Πολεμικού Ναυτικού.

Ο όμιλος που θα κατασκευάσει την υποθαλάσσια σήραγγα θα εισπράττει διόδια για την περίοδο παραχώρησης. Το έργο είχε προκηρυχθεί με αρχική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών τον Ιούλιο του 2012, αλλά έκτοτε είχαν δοθεί πολλές παρατάσεις και έχει υπάρξει πλήθος αλλαγών στα τεύχη του διαγωνισμού με τελευταίες τις τροποποιήσεις που έγιναν φέτος.

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης  δήλωσε σχετικά: «Ένα έργο δύσκολο, για το οποίο δούλεψαν συστηματικά οι Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, ένα έργο εξαιρετικά περίπλοκο, που έχει πραγματικά περάσει από ‘‘40 κύματα’’, μετά από πολλά χρόνια μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, με την καθοδήγηση του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή.

Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας.  Από τη μία πλευρά θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό το Πέραμα και από την άλλη θα αναβαθμίσει την ίδια τη νήσο της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς  αυτήν».

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!