Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Volvo: Βουτιά 54% στα λειτουργικά κέρδη του β’ τριμήνου

Η αυτοκινητοβιομηχανία Volvo Cars, με έδρα τη Σουηδία, ανακοίνωσε πτώση 54% στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου, καθώς ο πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, επιβάρυναν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.

Η Volvo Cars, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στην κινεζική Geely Holding, δήλωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν στα 5 δισ. σουηδικές κορώνες (488,62 εκατ. δολάρια) από 10,8 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.

Η εταιρεία δήλωσε ότι ο λόγος για τα υψηλά κέρδη του περασμένου έτους ήταν μια εφάπαξ μη επαναλαμβανόμενη λογιστική επίδραση από την εισαγωγή της Polestar στο χρηματιστήριο. Εξαιρουμένων των κοινοπραξιών και των συνδεδεμένων εταιρειών, το EBIT του δεύτερου τριμήνου για το 2023 ήταν αυξημένο στα 6,4 δισ. κορώνες έναντι 4,6 δισ. κορώνες πριν από ένα χρόνο.

Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv ανέμεναν προσαρμοσμένο EBIT 5,2 δισ. κορώνες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Refinitiv.

Η Volvo δήλωσε ότι οι επιδόσεις των πωλήσεών της οφείλονται στη βελτίωση της παραγωγής και ότι αναμένει ότι η προσφορά και η ζήτηση θα συνεχίσουν να ομαλοποιούνται στις ευρύτερες αγορές.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η εξομάλυνση θα επιφέρει κάποιες πρόσθετες πιέσεις στην τιμολόγηση, αλλά ότι η ζήτηση για τα αυτοκίνητά της αναμένεται να είναι υγιής παρά τα υψηλά επιτόκια που πιέζουν τους πελάτες της και τη συνολική αγορά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volvo, έχουν αρχίσει να αναδύονται σιγά σιγά από μια παρατεταμένη περίοδο πόνου στην αλυσίδα εφοδιασμού, με σημαντικότερες τις ελλείψεις τσιπ και τις διαταραχές στην παραγωγή στην Κίνα, οι οποίες έπληξαν την παραγωγή και ανέβασαν το κόστος.

Ενώ ο ραγδαία αυξανόμενος πληθωρισμός και οι υψηλότερες τιμές των πρώτων υλών, όπως το λίθιο, έχουν επίσης επιβαρύνει, η Volvo έχει δει ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα της, τα οποία στοχεύει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

«Τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα επηρεάστηκαν αυτή την περίοδο επειδή το λίθιο που χρησιμοποιείται σε αυτά τα αυτοκίνητα προμηθεύτηκε όταν οι τιμές κορυφώθηκαν στα τέλη του 2022», δήλωσε η Volvo.

Η εταιρεία με έδρα το Γκέτεμποργκ πρόσθεσε ότι για το δεύτερο εξάμηνο του 2023 θα επωφεληθεί από τις χαμηλότερες τιμές λιθίου, καθώς και από την αύξηση των τιμών σε ορισμένα από τα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να αναμένει ότι τα περιθώρια κέρδους στα πλήρως ηλεκτρικά της αυτοκίνητα θα βελτιωθούν τα επόμενα τρίμηνα.

Η Volvo επανέλαβε την πρόβλεψή της για σταθερή διψήφια αύξηση των λιανικών πωλήσεων για το σύνολο του έτους.

Η μετοχή της εταιρείας μετά τα αποτελέσματα σημείωσε βουτιά έως και 6,5% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!