Γ.Δ.
1483.68 +0,81%
ACAG
-0,16%
6.15
CENER
+0,48%
8.44
CNLCAP
0,00%
8.1
DIMAND
-0,32%
9.38
OPTIMA
+0,17%
11.52
TITC
+0,50%
30.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+4,06%
1.64
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.88
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
+1,12%
1.63
ΑΝΔΡΟ
+2,07%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+0,07%
13.36
ΑΣΚΟ
-2,24%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
-9,05%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
+0,48%
8.32
ΑΤΤ
+1,83%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,18%
6.02
ΒΙΟΚΑ
+3,85%
2.7
ΒΙΟΣΚ
-0,35%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
+0,87%
8.382
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,67%
11.59
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,81%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.675
ΕΕΕ
+0,06%
31.8
ΕΚΤΕΡ
-1,37%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,62%
2.51
ΕΛΛ
-0,70%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
2.72
ΕΛΠΕ
0,00%
8.67
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,21%
1.858
ΕΛΧΑ
+1,21%
2
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,73%
1.38
ΕΤΕ
+2,45%
8.36
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.99
ΕΥΡΩΒ
+1,19%
2.048
ΕΧΑΕ
+0,95%
5.32
ΙΑΤΡ
+1,76%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+1,10%
0.4125
ΙΛΥΔΑ
+1,36%
1.86
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.32
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.28
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,30%
1.56
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+1,54%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+1,59%
1.28
ΚΟΥΕΣ
-1,01%
5.89
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-0,37%
1.335
ΛΑΒΙ
+6,37%
0.952
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.98
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
-7,93%
0.302
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.01
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,33%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
0,00%
4.055
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,23%
27.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,17%
3.035
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,88%
27.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-1,19%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,05%
38.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,94%
0.912
ΞΥΛΚ
+1,45%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+8,99%
0.388
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,47%
21.4
ΟΛΠ
-0,59%
25.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.81
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.922
ΟΤΕ
+1,14%
14.17
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.7
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
+0,13%
3.893
ΠΕΤΡΟ
+0,43%
9.24
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.134
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,52%
0.385
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-0,75%
7.94
ΣΠΙ
-1,69%
0.696
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,23%
1.744
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-0,60%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

Φωτιά σε βυτιοφόρο: Άνοιξε η Αθηνών – Κορίνθου

Ανοιχτή για τα οχήματα είναι πλέον η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθου, στο ρεύμα προς Αθήνα, μετά την ολοκλήρωση της μετάγγισης του υγραερίου από το βυτιοφόρο, στο οποίο εκδηλώθηκε φωτιά το μεσημέρι της Πέμπτης (17/8). Λίγο νωρίτερα, είχε δοθεί στην κυκλοφορία η παλαιά Εθνική Οδός, όπου οι οδηγοί παρέμειναν εγκλωβισμένοι για ώρες, με τις ουρές να φθάνουν μέχρι τα διόδια στην Ελευσίνα.

Επίσης, σε νέα της ανακοίνωση, η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό για την επανεκκίνηση των δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς – Κιάτο – Πειραιάς μετά την προσωρινή διακοπή μετά τη φωτιά στο βυτιοφόρο στην Κακιά Σκάλα.




Σοβαρός κίνδυνος έκρηξης μετά τη φωτιά στο βυτιοφόρο

Η διακοπή κυκλοφορίας τόσο στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου όσο και την παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου προκάλεσε κυκλοφοριακό κομφούζιο. Το βυτιοφόρο μετέφερε πάνω από 7 τόνους υγραερίου.

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την Πυροσβεστική, υπήρχε κίνδυνος έκρηξης, με την εκτίμηση για το ωστικό κύμα να υπολογίζεται στα 500 μέτρα τουλάχιστον. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφασίστηκε η μετάγγιση του επικίνδυνου φορτίου σε άλλο βυτιοφόρο. Η διαδικασία ξεκίνησε λίγο μετά τις 17:00 το απόγευμα κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας.




Νωρίτερα, είχαν δοθεί στη δημοσιότητα εικόνες από την επιχείρηση κατάσβεσης στο βυτιοφόρο, το οποίο τυλίχθηκε στις φλόγες λίγο πριν από το πρώτο τούνελ στην Κακιά Σκάλα.

Ουρές χιλιομέτρων και στα δύο ρεύματα της Αθηνών-Κορίνθου

Λόγω της διακοπής κυκλοφορίας δημιουργήθηκαν ουρές χιλιομέτρων τόσο στο ρεύμα εξόδου της Αθηνών-Κορίνθου όσο και στο ρεύμα εισόδου με αποτέλεσμα την πολύωρη ταλαιπωρία πολλών οδηγών. Τα οχήματα σχημάτισαν ουρές χιλιομέτρων, με αστυνομικούς και πυροσβέστους να δίνουν νερό στους εγκλωβισμένους οδηγούς.




Ταλαιπωρία και στα ΚΤΕΛ Κορίνθου, όπου παρέμειναν ακινητοποιημένα πάνω από 12 λεωφορεία γεμάτα με επιβάτες με προορισμό την Αθήνα.

Η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντία Δημογλίδου, σε δηλώσεις της στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, είχε ζητήσει από τους πολίτες να κάνουν υπομονή και να ακολουθούν τις υποδείξεις των Αρχών. Παράλληλα, τόνισε ότι όποιος πολίτης βρίσκεται σε αυτοκίνητο και χρειάζεται βοήθεια, μπορεί να καλεί το 100.




 

Άνοιξε η παλαιά εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου

Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, η παλαιά εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου είναι πλέον ανοιχτή και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ωστόσο χρειάζεται αρκετός χρόνος μέχρι να υπάρξει ομαλοποίηση της κίνησης των οχημάτων.

Στο πλαίσιο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που είχαν τεθεί σε ισχύ, η ΕΛΑΣ προχωρούσε σε αναστροφή των οχημάτων προς Αθήνα, στο ύψος των διοδίων στην Ελευσίνα. Ομοίως, από τα διόδια Καλαμακίου γινόταν αναστροφή των οχημάτων προς Κόρινθο. Σημειώνεται ότι σε όλο το μήκος της Παλαιάς Εθνικής Οδού παραμένουν αστυνομικές δυνάμεις προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας.

Παράλληλα, η ΕΛΑΣ ενεργοποίησε τα ανοίγματα έκτακτης ανάγκης στο 60 χλμ. και 36 χλμ. -αντίστοιχα- της Ν.Ε.Ο., Αθηνών-Κορίνθου προκειμένου να οδηγηθούν τα οχήματα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, τα δε ακινητοποιημένα με αναστροφή κατευθυνθήκαν στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας αντίθετα, για να επιτευχθεί η αποφόρτιση.

Επίσης, σε όλες τις ηλεκτρονικές πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων κατά μήκος της Ολυμπίας Οδού, της Αττικής Οδού, του Μωρέα, και της Γέφυρας προβάλλονταν μηνύματα, ώστε να ενημερώνονται συνεχώς οι οδηγοί για την κατάσταση με την κυκλοφορία στην Κακιά Σκάλα. Παράλληλα, οι οδηγοί ενημερώνονταν προσωπικά από τους υπαλλήλους των σταθμών διοδίων, από τα οποία διέρχονται, για όλα τα νεότερα με τη φωτιά στο βυτιοφόρο.

Η ΕΛΑΣ καλούσε τους οδηγούς, όσοι κινούνταν από Κόρινθο να χρησιμοποιούν την Παλαιά Εθνική Οδό, αλλά και το εναλλακτικό δρομολόγιο Λουτράκι-Περαχώρα-Πίσια-Σχίνο-Αλεποχώρι-Μέγαρα-Αθήνα και αντίστροφο δρομολόγιο για όσους κινούνταν από Αθήνα προς Κόρινθο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!