Γ.Δ.
1476.72 +0,34%
ACAG
0,00%
6.16
CENER
0,00%
8.4
CNLCAP
0,00%
8.1
DIMAND
0,00%
9.41
OPTIMA
0,00%
11.5
TITC
0,00%
30.05
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.576
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.88
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
0,00%
1.612
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.76
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.35
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.42
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.28
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.95
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.415
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.4
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.332
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.66
ΕΕΕ
0,00%
31.78
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.38
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.7
ΕΛΠΕ
0,00%
8.67
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.35
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.862
ΕΛΧΑ
0,00%
1.976
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.08
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.37
ΕΤΕ
0,00%
8.16
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.96
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.024
ΕΧΑΕ
0,00%
5.27
ΙΑΤΡ
0,00%
1.705
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.408
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.835
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.33
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.96
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.138
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.14
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.28
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.53
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.54
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.615
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.52
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.26
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.95
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.34
ΛΑΒΙ
0,00%
0.895
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.328
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.01
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
0,00%
4.055
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.81
ΟΠΑΠ
0,00%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.915
ΟΤΕ
0,00%
14.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.175
ΠΑΠ
0,00%
2.54
ΠΕΙΡ
0,00%
3.888
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.2
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.134
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.383
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
8
ΣΠΙ
0,00%
0.708
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
0,00%
4.165
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

Θεσσαλονίκη: Στο αρχείο από το 2017 η υπόθεση με την υποθαλάσσια αρτηρία

Στο αρχείο βρίσκεται από το 2017 ο φάκελος της δικογραφίας για την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη μετά από έρευνα για τυχόν ποινικές ευθύνες που διήρκησε δύο χρόνια. Για την υπόθεση είχε διαταχθεί τον Ιανουάριο του 2015 αυτεπάγγελτη προκαταρκτική εξέταση από τον τότε εισαγγελέα αντιμετώπισης εγκλημάτων διαφθοράς Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διερευνηθεί εάν τελέστηκε το αδίκημα της κακουργηματικής απιστίας σε βάρος του Δημοσίου. Η έρευνα, που στρεφόταν κατά παντός υπευθύνου, ανατέθηκε στη Διεύθυνση Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας (ΣΔΟΕ) και στη συνέχεια ο φάκελος διαβιβάστηκε στην Οικονομική Αστυνομία Θεσσαλονίκης.

Δημοσίευμα του ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρει ότι η προκαταρκτική εξέταση ολοκληρώθηκε δύο χρόνια αργότερα (τον Φεβρουάριο του 2017), οπότε τα ευρήματα της αξιολογήθηκαν από επίκουρο εισαγγελέα διαφθοράς που πρότεινε την αρχειοθέτηση της δικογραφίας.

Το σκεπτικό του εισαγγελέα στην έρευνα για την υποθαλάσσια σήραγγα Θεσσαλονίκης

Στο σκεπτικό της εισαγγελικής πρότασης -που εν συνεχεία έγινε δεκτή από ανώτερο εισαγγελέα -αναφέρεται, κατά τις ίδιες πληροφορίες, ότι δεν προέκυψαν πράξεις ή παραλείψεις δημοσίων λειτουργών που να στοιχειοθετούν το υπό διερεύνηση αδίκημα. Στην ίδια πρόταση γίνεται αναφορά στο ιστορικό του έργου για την υποθαλάσσια σήραγγα Θεσσαλονίκης, από τον σχεδιασμό του έως την ακύρωσή του, και μεταξύ άλλων φέρεται να επισημαίνεται πως από την αρχή υπήρχε ελλιπής προγραμματισμός και κακός σχεδιασμός του έργου.

Η αποζημίωση στη Θερμαϊκή Οδό για την υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης

Την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστό ότι το Δημόσιο θα αποζημιώσει με το ποσό των 85 εκατ. ευρώ την Κοινοπραξία «Θερμαϊκός Οδός» για την υποθαλάσσια αρτηρία της Θεσσαλονίκης, έργο το οποίο δημοπρατήθηκε το 2003 και ακυρώθηκε το 2009, ύστερα από αντιδράσεις, προσφυγές κατά των περιβαλλοντικών όρων και αλλαγές στον σχεδιασμό του.

Η ακύρωση του έργου οδήγησε το Δημόσιο και την Κοινοπραξία σε μια πολυετή δικαστική διαμάχη, η οποία έκλεισε μετά από Πρόταση Συμβιβαστικής Επίλυσης Διαφοράς, καθώς το κράτος κινδύνευε να καταβάλει ακόμη μεγαλύτερη αποζημίωση. Από τα 85 εκατ. ευρώ, τα 17 εκατ. ευρώ είναι τόκοι υπερημερίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!