Γ.Δ.
1477.22 +0,25%
ACAG
-0,63%
6.28
CENER
+0,60%
8.4
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,62%
9.61
OPTIMA
+1,63%
11.2
TITC
+3,65%
31.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.46
ΑΒΕ
-1,06%
0.466
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-1,79%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.6275
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,31%
12.83
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-1,64%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,83%
6.1
ΒΙΟΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΙΟΣΚ
+5,90%
1.435
ΒΙΟΤ
-8,57%
0.256
ΒΙΣ
-10,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.74
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,62%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,84%
4.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,74%
0.342
ΕΒΡΟΦ
+1,81%
1.685
ΕΕΕ
+0,76%
31.66
ΕΚΤΕΡ
-1,34%
4.415
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,40%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,38%
8.445
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,78%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,50%
2.03
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
+1,26%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+1,52%
2.065
ΕΧΑΕ
+3,10%
5.32
ΙΑΤΡ
-0,88%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.38
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
-5,78%
4.24
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.675
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
-2,64%
0.516
ΚΟΥΑΛ
-1,27%
1.24
ΚΟΥΕΣ
+0,89%
5.69
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,79%
1.375
ΛΑΒΙ
-0,81%
0.853
ΛΑΜΔΑ
+1,58%
7.06
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
+2,98%
0.346
ΛΕΒΠ
-9,84%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,36%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,85%
1.06
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+1,02%
2.96
ΜΕΡΚΟ
-4,66%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
-3,17%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,59%
27.08
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-7,33%
27.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
39
ΝΑΚΑΣ
+2,16%
2.84
ΝΑΥΠ
-1,62%
0.974
ΞΥΛΚ
+1,49%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,36%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.8
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
-0,26%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,87%
0.926
ΟΤΕ
+1,40%
14.5
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
12.84
ΠΑΙΡ
+3,40%
1.215
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+1,12%
9.04
ΠΛΑΘ
-0,12%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,63%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-1,05%
1.885
ΣΠΕΙΣ
+1,76%
8.08
ΣΠΙ
-3,31%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,84%
18.8
ΤΖΚΑ
-4,02%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,28%
0.266
ΦΡΛΚ
-1,67%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.66

Στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στο Buy Now Pay Later

Αποκαλυπτική για τις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα και την ολοένα και μεγαλύτερη στροφή σε υπηρεσίες Buy Now Pay Laterτου αγοραστικού κοινού είναι η νέα έρευνα της Klarna. Η υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης δημοσίευσε την έρευνα «Shopping Pulse Report 2023» για το 3ο τρίμηνο του έτους, αναδεικνύοντας τις τελευταίες καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές στην ελληνική αγορά. Σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, η Klarna πραγματοποίησε έρευνα με τη συμμετοχή περισσότερων από 16.000 καταναλωτών από 16 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν ολοένα και περισσότερο υπηρεσίες «Buy Now, Pay Later (BNPL)» έναντι της χρήσης πιστωτικών καρτών. Σημειώνεται ότι τον περασμένο Μάιο τα στοιχεία για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα έδειχναν ότι 1 στους 3 Έλληνες πληρώνει τις αγορές του με digital wallets.

Το 53% των Ελληνών καταναλωτών προτιμά το Buy Now, Pay Later

Τα βασικά σημεία της έρευνας «Shopping Pulse Report 2023» της Klarna για την Ελλάδα έχουν ως εξής:

  1. Η προτίμηση του Buy Now, Pay Later. Στην Ελλάδα, το 53% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα επέλεγε υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις, και το 32% ότι θα προτιμούσε τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Επιπλέον, το 60% των Ελλήνων καταναλωτών θεωρεί χρήσιμο να μπορεί να πληρώσει ένα ακριβό προϊόν σε ισόποσες δόσεις, χωρίς πρόσθετο κόστος ή τόκους. Με την υπηρεσία Pay in 3, η Klarna προσφέρει στους καταναλωτές αυτή τη δυνατότητα, δηλαδή να μπορούν να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις σε αγορές online και σε φυσικά καταστήματα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των 16 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 14 προτιμούν υπηρεσίες BNPL έναντι των πιστωτικών καρτών.
  2. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται. Πάνω από το ένα τέταρτο των Ελλήνων καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα (29%) πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Από το σύνολο των καταναλωτών στην Ελλάδα, οι μισοί αγοράζουν κυρίως είδη ένδυσης και υπόδησης, τόσο online όσο και στα φυσικά καταστήματα. Η πλειοψηφία των καταναλωτών (52%) προτιμά να ψωνίζει χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο, ενώ το 43% επιλέγει τον υπολογιστή. Οι Έλληνες καταναλωτές αναφέρουν ως βασικά πλεονεκτήματα των online αγορών σε σύγκριση με τις αγορές στο κατάστημα τις χαμηλότερες τιμές (86%), τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών (86%), την εξοικονόμηση χρόνου (89%), την ευρύτερη γκάμα προϊόντων (79%), την καλύτερη πληροφόρηση για τα προϊόντα (62%) και τη μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών πληρωμής (72%).
  3. Η δύναμη της σύγκρισης τιμών. Η άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών έχει καταστήσει τα εργαλεία σύγκρισης τιμών πιο προσιτά, επιτρέποντας στους καταναλωτές να βρίσκουν τις καλύτερες προσφορές μεταξύ των online καταστημάτων. Στην Ελλάδα, το 97% των καταναλωτών συγκρίνει τις τιμές των προϊόντων από διάφορους εμπόρους πριν κάνει την αγορά.
  4. Οι προσδοκίες των καταναλωτών για καινοτομία στο εμπόριο. Το συντριπτικό 94% των Ελλήνων καταναλωτών πιστεύει ότι οι έμποροι πρέπει να επενδύουν συνεχώς σε νέες τεχνολογίες για να ανταποκρίνονται στις εξελίξεις. Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες, οι προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων και οι εύκολες συναλλαγές βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των επενδύσεων που οι συμμετέχοντες κρίνουν ως πιο σημαντικές.

Η υπηρεσία Shopping feed της Klarna που λύνει τα χέρια των καταναλωτών στην Ελλάδα

Σημειώνεται ότι ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών, η Klarna έχει πρόσφατα λανσάρει νέες υπηρεσίες βασισμένες στην τεχνολογία AI, συμπεριλαμβανομένου του Shopping feed με εξατομικευμένες προτάσεις προς τους χρήστες, καθώς και του Shopping lens, μίας υπηρεσίας αναζήτησης εικόνων μέσω τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει στους χρήστες να τραβήξουν φωτογραφίες, να αναζητήσουν και να ψωνίσουν οτιδήποτε γύρω τους. Οι υπηρεσίες αυτές είναι προς το παρόν διαθέσιμες σε λίγες χώρες, με στόχο να επεκταθούν και σε νέες αγορές στο μέλλον.

«Το Shopping Pulse Report της Klarna προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στην Ελλάδα. Πιστεύουμε ότι τα ευρήματα αυτά θα δώσουν τη δυνατότητα στους εμπόρους και τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους και να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Και προσθέτει: «Τα στοιχεία υπογραμμίζουν την αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών BNPL στην Ελλάδα, όπου το 53% των καταναλωτών προτιμά πλέον ευέλικτες επιλογές πληρωμής έναντι των παραδοσιακών πιστωτικών καρτών. Με την υπηρεσία Pay in 3, η Klarna προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις, να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!