Γ.Δ.
1493.65 +1,49%
ACAG
-0,65%
6.12
CENER
+3,57%
8.7
CNLCAP
+3,09%
8.35
DIMAND
+0,43%
9.45
OPTIMA
+1,22%
11.64
TITC
+3,16%
31
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+5,08%
1.656
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-2,27%
0.86
ΑΛΜΥ
+2,55%
2.82
ΑΛΦΑ
+1,77%
1.6405
ΑΝΔΡΟ
+1,48%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
13.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+0,56%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,48%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.3
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,02%
6.07
ΒΙΟΚΑ
+4,23%
2.71
ΒΙΟΣΚ
-1,77%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-0,83%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,94%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,46%
16.64
ΔΑΑ
+0,26%
8.332
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+2,46%
11.68
ΔΟΜΙΚ
-1,06%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,90%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+1,20%
1.68
ΕΕΕ
+1,32%
32.2
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,40%
2.48
ΕΛΛ
-0,70%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.68
ΕΛΠΕ
+1,61%
8.81
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.35
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.872
ΕΛΧΑ
+2,48%
2.025
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,46%
1.39
ΕΤΕ
+4,17%
8.5
ΕΥΑΠΣ
+1,55%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.99
ΕΥΡΩΒ
+1,63%
2.057
ΕΧΑΕ
+1,52%
5.35
ΙΑΤΡ
+1,17%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+1,23%
0.413
ΙΛΥΔΑ
+0,82%
1.85
ΙΝΚΑΤ
+0,38%
5.35
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,98%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,93%
4.32
ΙΝΤΕΤ
+1,58%
1.285
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,65%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+3,08%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.308
ΚΟΥΕΣ
-0,84%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,99%
1.38
ΛΑΒΙ
+6,82%
0.956
ΛΑΜΔΑ
+1,29%
7.08
ΛΑΜΨΑ
+1,78%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,15%
0.358
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,68%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+3,35%
2.78
ΜΑΘΙΟ
+0,50%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,84%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.98
ΜΕΡΚΟ
+0,84%
48
ΜΙΓ
-1,11%
4.01
ΜΙΝ
-5,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,02%
27.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
+2,13%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
38.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,65%
0.936
ΞΥΛΚ
+8,33%
0.299
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+23,60%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,93%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
-1,42%
2.77
ΟΠΑΠ
+0,26%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,66%
0.921
ΟΤΕ
+0,64%
14.1
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.78
ΠΑΙΡ
-1,70%
1.155
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.884
ΠΕΤΡΟ
+1,30%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
-0,62%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+4,06%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,35%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.384
ΣΙΔΜΑ
-0,26%
1.895
ΣΠΕΙΣ
-1,25%
7.9
ΣΠΙ
+0,57%
0.712
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,11%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-2,99%
0.26
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.15
ΧΑΙΔΕ
+1,46%
0.695

Hyundai: Αύξηση 31% στα καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου

Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor ανακοίνωσε αύξηση 31% στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, τα οποία δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες των αναλυτών λόγω των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών, καθώς και των έκτακτων δαπανών που σχετίζονται με την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία τον Δεκέμβριο.

Η Hyundai Motor, η νούμερο 3 αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων με τη θυγατρική της Kia Corp ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 2,2 τρισεκατομμυρίων γουόν (1,65 δισ. δολάρια) για την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου έναντι κερδών 1,7 τρισεκατομμυρίων γουόν ένα χρόνο νωρίτερα. Η μέση πρόβλεψη από την LSEG SmartEstimate, η οποία σταθμίζει τις εκτιμήσεις των αναλυτών που είναι πιο σταθερά ακριβείς, ήταν κέρδη 2,9 τρισεκατομμυρίων γουόν.

Τον Δεκέμβριο, η Hyundai Motor δήλωσε ότι θα λάβει ζημία 287 δισεκατομμυρίων γουόν (219,2 εκατομμύρια δολάρια) από την πώληση του εργοστασίου της στη Ρωσία, όπου οι εργασίες έχουν ανασταλεί από τον Μάρτιο του 2022.

Στόχος η αύξηση των εσόδων έως 5% το 2024

Η Hyundai στοχεύει σε αύξηση των εσόδων κατά 4%-5% φέτος. Αναμένει άλμα 4,9% στις πωλήσεις οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, αλλά πτώση 3,7% και πτώση 0,6% στις πωλήσεις οχημάτων στην Κίνα και την Ευρώπη, αντίστοιχα. Προβλέπει περιθώριο λειτουργικού κέρδους μεταξύ 8,0% και 9,0%, σύμφωνα με το περασμένο έτος.

«Η Hyundai Motor αναμένει ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον θα παραμείνει δύσκολο να προβλεφθεί, λόγω των μακροοικονομικών αβεβαιοτήτων με επίκεντρο τις αναδυόμενες αγορές και την ύφεση της πραγματικής οικονομίας», ανέφερε η Hyundai Motor σε ανακοίνωσή της.

Οι αναλυτές σημείωσαν ότι όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Hyundai παλεύει με την επιβράδυνση της ανάπτυξης λόγω ενός δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιτοκίων και του πληθωρισμού που έχουν ωθήσει τα οχήματα εκτός της εμβέλειας ορισμένων αγοραστών.

«Φαίνεται ότι η συσσωρευμένη ζήτηση για οχήματα από τις περιορισμένες προμήθειες έχει εξαφανιστεί, καθώς τα υψηλά επιτόκια τρώνε την προθυμία των αγοραστών αυτοκινήτων να αγοράσουν», δήλωσε ο Lee Jae-il, αναλυτής της Eugene Investment & Securities.

Ο Lee πρόσθεσε ότι η Hyundai Motor πιθανότατα θα διαχειριστεί το επίπεδο των αποθεμάτων οχημάτων της πιο αυστηρά από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, καθώς η ανεβασμένη ζήτηση έχει εξαφανιστεί και τα υπερβολικά αποθέματα θα έβλαπταν την κερδοφορία της.

Οι μετοχές της Hyundai Motor σημείωσαν άνοδο 2% μετά την ανακοίνωση των κερδών της, ξεπερνώντας κατά 0,1 την άνοδο του δείκτη αναφοράς KOSPI.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!