Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Kaspersky: 1 στους 2 αποφεύγει online παρόχους υπηρεσιών

Οι πρόσφατες πολλαπλές διαρροές των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και αδυναμία των επιχειρήσεων να προστατέψουν την ιδιωτικότητά τους, έκανε σχεδόν το 50% των καταναλωτών να επιθυμούν να αποφύγουν τη χρήση ενός online πάροχο υπηρεσιών, εάν αυτός αντιμετώπισε οποιαδήποτε μορφή παραβίασης δεδομένων.

Αυτό το συντριπτικό ποσοστό που προέκυψε μετά από έρευνα που έκανε η Kaspersky σε 15.000 καταναλωτές παγκοσμίως έδειξε ότι οι χρήστες έχουν χάσει πλήρως την εμπιστοσύνη τους στους online παρόχους υπηρεσιών.

Η ιδέα ότι η κατάχρηση δεδομένων θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, είναι πιθανό να προκαλέσει την ακόμη μεγαλύτερη οργή των ερωτηθέντων, ωστόσο, με το 63% να επιβεβαιώνει ότι δεν θα χρησιμοποιούσαν πλέον τον πάροχο με τον φόβο ότι τα δεδομένα τους θα πωληθούν σε τρίτους σε αυτήν την περίπτωση. Καθώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται περισσότερα για την υποχρέωση των επιχειρήσεων να διαφυλάσσουν την ιδιωτικότητα των δεδομένων, απαιτείται μεγαλύτερη διαφάνεια από αυτές σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τα δεδομένα των χρηστών.

Το γεγονός ότι οι αγορές, η διασκέδαση, η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση με επιχειρήσεις έχουν μεταφερθεί στο διαδίκτυο, έχει προκαλέσει μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σχετικά με το πόσα δεδομένα προσφέρονται και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής της διάδοσης. Σχεδόν δύο στους τρεις (62%) ερωτηθέντες ανησυχούν τώρα ότι οι διαδικτυακές τους δραστηριότητες παρακολουθούνται συνεχώς από τους ιστότοπους ή τις υπηρεσίες που επισκέπτονται.

Όχι μόνο το 50% των καταναλωτών θα σταματούσαν να χρησιμοποιούν έναν διαδικτυακό πάροχο εάν αντιμετώπιζε παραβίαση, αλλά ένα μεγάλο μέρος αυτών απαιτούν ήδη μεγαλύτερη προστασία των δεδομένων τους εκ των προτέρων, τόσο από επιχειρήσεις όσο και από κυβερνήσεις.

Περίπου οι μισοί (51%) επιβεβαίωσαν ότι θέλουν οι εταιρείες να είναι διαφανείς αναφορικά με τους τρόπους επεξεργασίας των δεδομένων τους, ενώ το 48% πιστεύει ότι οι εταιρείες πρέπει να είναι εξίσου ανοιχτές σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας τους. Πέντε στους δέκα κάλεσαν τις κυβερνήσεις να είναι διαφανείς σχετικά με τις αντίστοιχες διαδικασίες συλλογής και διαχείρισης των δεδομένων τους.

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι απαραίτητα αντίθετοι στην ιδέα της επεξεργασίας δεδομένων γενικά. Το 68% συμφωνεί ότι οι εφαρμογές και οι ψηφιακές υπηρεσίες που χρησιμοποιούν κάνουν τη ζωή τους πολύ πιο εύκολη.

Ωστόσο, δεδομένου ότι περισσότεροι από ένας στους 10 (12%) αντιμετώπισαν διαρροή ή κοινοποίηση προσωπικών τους δεδομένων από τρίτο μέρος – με αποτέλεσμα την αποκάλυψη μυστικών τους πληροφοριών (64%) ή απώλεια χρημάτων (62%) – είναι κατανοητή η απαίτηση επιπλέον προσοχής.

Πώς πρέπει να εφαρμόζεται η διαφάνεια από εταιρείες ή οργανισμούς;

«Είναι σαφές από τα δεδομένα ότι οι άνθρωποι έχουν αναπτύξει μια αίσθηση ελέγχου και τώρα απαιτούν διαφάνεια για το πώς και πού διαχειρίζονται τα δεδομένα τους. Αυτό είναι κάτι για το οποίο μαχόμαστε και υποστηρίζουμε απόλυτα στην Kaspersky, έχοντας φέρει στο φως τη σημασία της διαφάνειας στον χώρο της πληροφορίας. Πρόσφατα μετεγκαταστήσαμε την επεξεργασία δεδομένων στην Ελβετία και αυτή η αλλαγή συμπεριφοράς μεταξύ των καταναλωτών θα βοηθήσει τις προσπάθειές μας να κάνουμε τις πρακτικές επεξεργασίας δεδομένων πιο ασφαλείς και διαφανείς στο μέλλον. Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν πόσο επιζήμιο θα ήταν για τη φήμη της μάρκας να αγνοήσει αυτές τις τάσεις», δήλωσε η Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing στην Kaspersky.

Εκτός από τα μέτρα που λαμβάνονται από τους παρόχους υπηρεσιών, υπάρχουν επίσης μέτρα που μπορούν να λάβουν οι καταναλωτές για να διατηρήσουν τους ίδιους και τις πληροφορίες τους ασφαλείς. Οι προτάσεις της Kaspersky περιλαμβάνουν:

  • Ενημέρωση προγραμμάτων και λειτουργικών συστημάτων όποτε σας ζητηθεί. Μέσα σε αυτές τις ενημερώσεις, τα τρωτά σημεία επιδιορθώνονται, πράγμα που σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να προκύψουν παραβιάσεις.
  • Επιλογή κρυπτογραφημένης σύνδεσης Wi-Fi για να διατηρείτε τους υπολογιστές και τις πληροφορίες σας ασφαλείς από αδιάκριτα μάτια. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια λύση όπως το Kaspersky Security Cloud, το οποίο προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων, όπως έλεγχο λογαριασμού, ιδιωτική περιήγηση, λειτουργίες αποκλεισμού, anti-ransomware, ασφάλεια φορητών συσκευών και διαχείριση κωδικών πρόσβασης.
  • Όταν πρέπει να συνδεθείτε σε δημόσιο Wi-Fi, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εικονικό ιδιωτικό δίκτυο (VPN). Προστατεύει τα δεδομένα σας και δεν διατηρεί το ιστορικό των ιστότοπων που επισκέπτεστε, των αναζητήσεών σας ή άλλων ενεργειών, ώστε να μπορείτε να παραμείνετε προστατευμένοι από πιθανή παραβίαση.
  • Να αλλάζετε τακτικά κωδικούς πρόσβασης λογαριασμού, καθώς και προεπιλεγμένους κωδικούς πρόσβασης για τις συσκευές και το router σας. Οι προεπιλεγμένοι κωδικοί πρόσβασης είναι πολύ αδύναμοι και είναι ήδη γνωστοί στο διαδίκτυο.
  • Τέλος, παραμείνετε σε εγρήγορση για κακόβουλα, αλλά πειστικά email, και έχετε επίγνωση των διασφαλίσεων απορρήτου σε όλες τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!