Γ.Δ.
1473.53 0,00%
ACAG
0,00%
6.32
CENER
0,00%
8.35
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
0,00%
9.67
OPTIMA
0,00%
11.02
TITC
0,00%
30.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.482
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.225
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6205
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.79
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.05
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.54
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.58
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.34
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.359
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.655
ΕΕΕ
0,00%
31.42
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.475
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
0,00%
8.33
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.34
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.786
ΕΛΧΑ
0,00%
2.02
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
0,00%
8.14
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.18
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.034
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.42
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.39
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.99
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.15
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.255
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.665
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.53
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.256
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.64
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
0,00%
0.86
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.95
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
0,00%
3.9
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
0,00%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
0,00%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
39.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
0.99
ΞΥΛΚ
0,00%
0.268
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.346
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.9
ΟΠΑΠ
0,00%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.918
ΟΤΕ
0,00%
14.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.74
ΠΑΙΡ
0,00%
1.175
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.789
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.79
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.695
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.905
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.94
ΣΠΙ
0,00%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.46
ΤΖΚΑ
0,00%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.714
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.29
ΦΡΛΚ
0,00%
4.18
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Στο “καλάθι Σκρέκα” το 85% των προϊόντων

Περιλαμβάνοντας, πλέον, περισσότερα από το 85% των προϊόντων που διατίθενται σήμερα στο σούπερ μάρκετ, τα μέτρα Σκρέκα κατά της ακρίβειας επεκτείνονται και διευρύνονται με νέες υπουργικές αποφάσεις. Σύμφωνα με αυτές, το τρίμηνο μπλόκο στη διενέργεια προωθητικών ενεργειών σε όσους προμηθευτές έχουν προχωρήσει σε ανατιμήσεις επεκτείνεται σε πολλές κατηγορίες τροφίμων όπως: ρύζι, ζυμαρικά, έλαια, γαλακτοκομικά, αυγά, ζύμες, κατεψυγμένα λαχανικά, αρτοσκευάσματα, ζάχαρη και γλυκαντικές ουσίες, προϊόντα βρώμης, βρεφικές και παιδικές τροφές.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Απογευματινή», για αυτά τα προϊόντα, αν ανακοινωθεί αύξηση τιμής, δεν επιτρέπονται επί 3 μήνες οι εξής προωθητικές ενέργειες:

  • η πώληση προϊόντος για το οποίο δηλώνεται με οποιονδήποτε τρόπο ότι πωλείται σε χαμηλότερη τιμή
  • η πώληση προϊόντος για το οποίο δηλώνεται με οποιονδήποτε τρόπο ότι πωλείται σε συσκευασία που περιέχει επιπλέον ποσότητα ως δώρο
  • η πώληση πολυσυσκευασίας, αποτελούμενης από περισσότερα του ενός όμοια μεταξύ τους συσκευασμένα προϊόντα, για την οποία δηλώνεται με οποιονδήποτε τρόπο ότι εμπεριέχει μία ή περισσότερες συσκευασίες δώρο
  • η πώληση προϊόντος για το οποίο δηλώνεται ότι πωλείται μαζί με άλλο, διαφορετικό, προϊόν ως δώρο
  • η πώληση προϊόντος με έκπτωση ή προσφορά που παρέχεται από εκπτωτικό κουπόνι, δωροεπιταγή, πόντους αγορών ή άλλα συστήματα επιβράβευσης (λ.χ. loyalty cards)
  • η συμμετοχή σε οποιοδήποτε φυλλάδιο ή διαφήμιση λιανοπωλητή που αναφέρει ή υπονοεί ότι το προϊόν προσφέρεται σε συμφέρουσα για τον καταναλωτή τιμή (π.χ. αναφορές όπως «μόνο», «best value», «εξαιρετική τιμή», «ευκαιρία»).

Ημερομηνία λήξης

Για τρόφιμα που έχουν ημερομηνία λήξης, η νέα υπουργική απόφαση προβλέπει ότι εξαιρούνται από την απαγόρευση διενέργειας προωθητικών ενεργειών για τρεις μήνες τα προϊόντα για τα οποία έχει προηγηθεί αύξηση τιμής, εφόσον αυτά βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους. Για αυτά απαιτείται ειδική σήμανση, που θα αναγράφει «Προϊόν με κοντινή ημερομηνία λήξης». Στόχος, μεταξύ άλλων, είναι να αντιμετωπιστούν και φαινόμενα σπατάλης τροφίμων (food waste) ή καταστροφής αποθεμάτων που θα μπορούσαν να διατεθούν σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές στους ενδιαφερόμενους καταναλωτές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!