Γ.Δ.
1495.54 +0,26%
ACAG
+0,65%
6.17
CENER
-2,06%
8.55
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
+0,11%
9.39
OPTIMA
0,00%
11.6
TITC
-0,65%
30.7
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,85%
1.638
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+0,67%
2.255
ΑΚΡΙΤ
-1,68%
0.88
ΑΛΜΥ
-0,36%
2.79
ΑΛΦΑ
+1,53%
1.692
ΑΝΔΡΟ
-1,46%
6.76
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,74%
2.72
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7.02
ΑΤΕΚ
-9,95%
0.38
ΑΤΡΑΣΤ
+2,15%
8.56
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,24%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,82%
6.18
ΒΙΟΚΑ
-0,75%
2.64
ΒΙΟΣΚ
+1,08%
1.405
ΒΙΟΤ
-3,10%
0.25
ΒΙΣ
+4,94%
0.17
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-0,96%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,72%
16.64
ΔΑΑ
+0,19%
8.366
ΔΑΙΟΣ
-8,99%
3.44
ΔΕΗ
+0,69%
11.73
ΔΟΜΙΚ
+0,97%
4.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,47%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+0,59%
1.695
ΕΕΕ
0,00%
32.3
ΕΚΤΕΡ
-0,70%
4.27
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,19%
2.665
ΕΛΠΕ
-0,81%
8.585
ΕΛΣΤΡ
-0,83%
2.4
ΕΛΤΟΝ
-2,36%
1.822
ΕΛΧΑ
+3,72%
2.09
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,44%
8.47
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.02
ΕΥΡΩΒ
+2,86%
2.16
ΕΧΑΕ
+0,38%
5.27
ΙΑΤΡ
-1,74%
1.695
ΙΚΤΙΝ
+1,16%
0.435
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.78
ΙΝΚΑΤ
-0,76%
5.25
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+2,75%
1.196
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,06%
3.71
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+2,99%
1.55
ΚΕΠΕΝ
-2,50%
1.95
ΚΛΜ
+3,41%
1.67
ΚΟΡΔΕ
+0,75%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+0,63%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.74
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,45%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,22%
1.32
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-0,87%
6.84
ΛΑΜΨΑ
+1,74%
35
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
-8,38%
0.328
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-2,18%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
1
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.9
ΜΕΝΤΙ
+2,07%
2.96
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-0,76%
3.92
ΜΙΝ
+3,51%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,36%
27.52
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
27.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-1,02%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
38.3
ΝΑΚΑΣ
-4,11%
2.8
ΝΑΥΠ
+6,30%
0.978
ΞΥΛΚ
-1,02%
0.291
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+6,82%
0.47
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,46%
21.7
ΟΛΠ
-0,40%
25.1
ΟΛΥΜΠ
+1,08%
2.8
ΟΠΑΠ
-0,39%
15.48
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,53%
0.94
ΟΤΕ
-0,21%
14.19
ΟΤΟΕΛ
-0,47%
12.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
-1,96%
2.5
ΠΕΙΡ
+0,62%
3.89
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.035
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+3,69%
1.238
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,37%
5.39
ΡΕΒΟΙΛ
+1,18%
1.71
ΣΑΡ
-0,35%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+1,57%
1.94
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
-1,96%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,54%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,69%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,83%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.115
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

ΑΒ Βασιλόπουλος: Τριπλή διάκριση στα Influencer Marketing Awards

Με τρία βραβεία – ένα gold, ένα silver και ένα bronze – διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards, στις κατηγορίες «Best in Retail», «Best Use of Small Budget» και «Best Multichannel Marketing Experience with Influencers» αντίστοιχα, για την ενέργεια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», ένα άλμπουμ, που παρουσιάζει τρόπους προστασίας του θαλάσσιου κόσμου μέσα από «μπλε» ιστορίες, με διαφορετικό ήρωα κάθε φορά. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση υλοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή του WWF Ελλάς και εντάσσεται στις δεσμεύσεις και προσπάθειες της εταιρείας για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Το Φθινόπωρο του 2023, η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποίησε την καμπάνια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», δίνοντας τη δυνατότητα σε παιδιά να γνωρίσουν τον ωκεανό και να μάθουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να τον διατηρήσουν καθαρό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να προμηθευτούν το άλμπουμ από τα καταστήματα ΑΒ και να το συμπληρώσουν με τα αυτοκόλλητα που λάμβαναν με κάθε αγορά των 10 ευρώ. Στο πλαίσιο της προώθησης της ενέργειας «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάστηκε με γνωστούς influencers και έτσι προέκυψε και η διάκριση της καμπάνιας. Αγαπημένοι αθλητές του υγρού στίβου, όπως η παγκόσμια πρωταθλήτρια καλλιτεχνικής κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, ο αργυρός Ολυμπιονίκης Μάριος Καπότσης, αλλά και ο αγαπημένος παρουσιαστής και πατέρας Ετεοκλής Παύλου, έγιναν οι καλύτεροι πρεσβευτές της πρωτοβουλίας, αναδεικνύοντάς την μέσα από τα προσωπικά τους social media.

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της ΑΒ Βασιλόπουλος, σημειώνει ακόμα είναι η βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία. Με συντονισμένες δράσεις, εστιάζει στην εκπαίδευση, την ευαισθητοποίηση και την ενθάρρυνση όλων των κρίκων της εφοδιαστικής αλυσίδας, καλώντας τους να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους και για τις γενιές που θα ακολουθήσουν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!