Γ.Δ.
1406.91 -2,19%
ACAG
-2,20%
5.77
CENER
-1,55%
8.91
CNLCAP
-1,33%
7.4
DIMAND
+0,49%
8.25
NOVAL
-1,97%
2.733
OPTIMA
-2,32%
11.78
TITC
-3,10%
29.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-2,85%
1.434
ΑΒΕ
-2,44%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-2,32%
2.105
ΑΚΡΙΤ
-16,67%
0.75
ΑΛΜΥ
-4,42%
2.7
ΑΛΦΑ
-4,79%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,08%
11.3
ΑΣΚΟ
+1,14%
2.67
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.44
ΑΤΤ
-3,10%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-2,13%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,23%
6
ΒΙΟΚΑ
-4,40%
2.39
ΒΙΟΣΚ
-1,86%
1.32
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
-7,19%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,28%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-3,06%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.42
ΔΑΑ
-2,61%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-3,37%
10.6
ΔΟΜΙΚ
-4,88%
3.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,44%
0.32
ΕΒΡΟΦ
-5,50%
1.46
ΕΕΕ
-0,75%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-3,70%
4.17
ΕΛΒΕ
+4,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
-1,80%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,51%
2.33
ΕΛΠΕ
-2,78%
8.03
ΕΛΣΤΡ
-2,26%
2.16
ΕΛΤΟΝ
-4,15%
1.664
ΕΛΧΑ
-2,87%
1.83
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,49%
1.32
ΕΤΕ
-1,10%
7.89
ΕΥΑΠΣ
-0,64%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-2,44%
5.6
ΕΥΡΩΒ
-4,70%
2.047
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.98
ΙΑΤΡ
-6,42%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,72%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
-2,96%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-1,79%
4.94
ΙΝΛΙΦ
-1,88%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+0,54%
1.114
ΙΝΤΕΚ
-4,78%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.66
ΙΝΤΕΤ
-1,68%
1.17
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
3.29
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,60%
332
ΚΕΚΡ
-3,42%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,27%
1.56
ΚΟΡΔΕ
-3,78%
0.483
ΚΟΥΑΛ
-5,17%
1.138
ΚΟΥΕΣ
-2,24%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,78%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+1,72%
1.185
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-1,52%
6.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,46%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,08%
2.75
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+0,26%
3.785
ΜΙΝ
-3,61%
0.48
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,87%
24.4
ΜΟΝΤΑ
+2,65%
3.48
ΜΟΤΟ
-3,11%
2.8
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-2,59%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.4
ΜΠΡΙΚ
-2,13%
1.835
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-2,01%
35.12
ΝΑΚΑΣ
-2,94%
2.64
ΝΑΥΠ
-2,49%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,77%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
+1,43%
21.3
ΟΛΠ
-1,38%
25
ΟΛΥΜΠ
-2,76%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,60%
14.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,08%
0.92
ΟΤΕ
-0,95%
13.55
ΟΤΟΕΛ
-1,21%
11.44
ΠΑΙΡ
+1,38%
1.1
ΠΑΠ
-1,61%
2.45
ΠΕΙΡ
-4,26%
3.6
ΠΕΤΡΟ
-3,34%
8.1
ΠΛΑΘ
-1,40%
3.86
ΠΛΑΚΡ
+2,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
-2,77%
1.124
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-3,26%
4.595
ΡΕΒΟΙΛ
-5,14%
1.57
ΣΑΡ
-1,61%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-3,43%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-0,55%
1.82
ΣΠΕΙΣ
-2,68%
6.54
ΣΠΙ
-5,59%
0.642
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,85%
18.6
ΤΖΚΑ
-1,05%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,78%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-2,50%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-3,70%
0.208
ΦΡΛΚ
-3,23%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-9,85%
0.595

Xpeng: Έρχονται τα πρώτα ιπτάμενα αυτοκίνητα

Η Xpeng AeroHT, θυγατρική της Xpeng, στοχεύει να παραδώσει το ιπτάμενο αυτοκίνητό της στους πελάτες το 2026, δήλωσε την Παρασκευή στο CNBC ο συμπρόεδρος της κινεζικής εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, Brian Gu.

Η εταιρεία, με έδρα την Γκουανγκζού, πρωτεύουσα της επαρχίας Γκουανγκντόνγκ, σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή και παράδοση των ιπτάμενων αυτοκινήτων σε μεμονωμένους χρήστες το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Qiu Mingquan, σύμφωνα με το chinadaily.

«Η πραγματική άφιξη των ιπτάμενων αυτοκινήτων στην αστική εναέρια κυκλοφορία μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο – ενδεχομένως 10 ή 15 χρόνια – αλλά το αρθρωτό ιπτάμενο αυτοκίνητο που απευθύνεται σε μεμονωμένους χρήστες θα είναι σε θέση να πετάξει τα επόμενα πέντε χρόνια, επειδή η μονάδα εδάφους μπορεί να οδηγηθεί και η μονάδα αέρα μπορεί να πετάξει σε ορισμένες συγκεκριμένες περιοχές», δήλωσε ο Qiu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by XPENG AEROHT (@xpeng_aeroht)

Πέρυσι, η Xpeng AeroHT παρουσίασε το Land Aircraft Carrier – ένα μεγάλο φορτηγό με ένα ιπτάμενο διθέσιο επιβατικό ηλεκτρικό drone στο εσωτερικό του. Το ιπτάμενο αυτοκίνητο μπορεί να αποσπαστεί από το φορτηγό και οι άνθρωποι μπορούν στη συνέχεια να μπουν στο drone και να το πετάξουν.

Ο Brian Gu, συμπρόεδρος της Xpeng, δήλωσε ότι το όχημα θα είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία φέτος, προσθέτοντας ότι η εταιρεία ελπίζει να παραδώσει τη μονάδα το 2026.

«Ο λόγος για τον οποίο είμαστε σίγουροι, επειδή το σχεδιάζουμε για χρήση όχι σε αστικά κέντρα, αλλά για τα περίχωρα σε γραφικές περιοχές όπου… θα συνεργαστούμε με τους δήμους για τη δημιουργία ιπτάμενων πάρκων και ιπτάμενων ζωνών που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να απολαμβάνουν την πτήση χωρίς την ταλαιπωρία να παίρνουν όλες τις περίπλοκες εγκρίσεις», σημείωσε ο Gu.

Η Xpeng δήλωσε φέτος ότι το ιπτάμενο αυτοκίνητο περνάει επί του παρόντος από διαδικασία πιστοποίησης με την κινεζική ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών.

Το χρονοδιάγραμμα του 2026 είναι ελαφρώς μεταγενέστερο από τον στόχο παράδοσης του τέταρτου τριμήνου του 2025 που είχε προαναγγείλει η Xpeng.

Ο Gu δήλωσε ότι οι επιβάτες δεν θα χρειαστούν ειδική άδεια για να πετάξουν το drone για αρχική χρήση.

«Η χρήση της ιπτάμενης συσκευής θα σχετίζεται αρχικά με τον ελεύθερο χρόνο και τον αθλητισμό. Για τα  αστικά κέντρα, θα χρειαστούν ειδικές άδειες και αυτό θα είναι πολύ πιο περίπλοκο για έγκριση», δήλωσε ο Gu.

Η Xpeng επιδιώκει να επεκταθεί και σε άλλους τομείς της ηλεκτρικής κινητικότητας, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας He Xiaopeng να έχει δηλώσει στο CNBC ότι η ρομποτική και τα ιπτάμενα αυτοκίνητα αποτελούν μέρος των μακροπρόθεσμων στόχων της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!