Γ.Δ.
1477.22 +0,25%
ACAG
-0,63%
6.28
CENER
+0,60%
8.4
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,62%
9.61
OPTIMA
+1,63%
11.2
TITC
+3,65%
31.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.46
ΑΒΕ
-1,06%
0.466
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-1,79%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.6275
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,31%
12.83
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-1,64%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,83%
6.1
ΒΙΟΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΙΟΣΚ
+5,90%
1.435
ΒΙΟΤ
-8,57%
0.256
ΒΙΣ
-10,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.74
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,62%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,84%
4.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,74%
0.342
ΕΒΡΟΦ
+1,81%
1.685
ΕΕΕ
+0,76%
31.66
ΕΚΤΕΡ
-1,34%
4.415
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,40%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,38%
8.445
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,78%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,50%
2.03
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
+1,26%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+1,52%
2.065
ΕΧΑΕ
+3,10%
5.32
ΙΑΤΡ
-0,88%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.38
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
-5,78%
4.24
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.675
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
-2,64%
0.516
ΚΟΥΑΛ
-1,27%
1.24
ΚΟΥΕΣ
+0,89%
5.69
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,79%
1.375
ΛΑΒΙ
-0,81%
0.853
ΛΑΜΔΑ
+1,58%
7.06
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
+2,98%
0.346
ΛΕΒΠ
-9,84%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,36%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,85%
1.06
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+1,02%
2.96
ΜΕΡΚΟ
-4,66%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
-3,17%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,59%
27.08
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-7,33%
27.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
39
ΝΑΚΑΣ
+2,16%
2.84
ΝΑΥΠ
-1,62%
0.974
ΞΥΛΚ
+1,49%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,36%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.8
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
-0,26%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,87%
0.926
ΟΤΕ
+1,40%
14.5
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
12.84
ΠΑΙΡ
+3,40%
1.215
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+1,12%
9.04
ΠΛΑΘ
-0,12%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,63%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-1,05%
1.885
ΣΠΕΙΣ
+1,76%
8.08
ΣΠΙ
-3,31%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,84%
18.8
ΤΖΚΑ
-4,02%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,28%
0.266
ΦΡΛΚ
-1,67%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.66

Σχέδια για εργοστάσιο 400 εκατ. στις ΗΠΑ κάνει η ισραηλινή Addionics

Η ισραηλινή εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών Addionics σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο με μπάτζετ 400 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ αρχής γενομένης από το 2027, προκειμένου να πετύχει να προμηθεύει περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα ετησίως.

Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί σε τρεις φάσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος Moshiel Biton δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία due diligence για επιχορηγήσεις ύψους έως και 50 εκατ. δολαρίων από τον IRA για την πρώτη φάση, η οποία θα κοστίσει 120 εκατ. δολάρια.

Σχεδιασμένο για να στηρίξει την αμερικανική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, το IRA παρέχει τόσο επιχορηγήσεις για μονάδες κατασκευής όσο και επιδοτήσεις για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά μόνο εάν η τελική συναρμολόγηση του οχήματος γίνεται στη Βόρεια Αμερική, όπου πρέπει επίσης να κατασκευάζεται τουλάχιστον το ήμισυ της αξίας των εξαρτημάτων της μπαταρίας του οχήματος.

Μεγάλη η ανάγκη για το προϊόν της Addionics στην αμερικανική αγορά

Ο Biton δήλωσε σε διαδικτυακή συνέντευξη ότι η εταιρεία θα διαλέξει μεταξύ δύο πιθανών τοποθεσιών για το εργοστάσιό της, το οποίο θα βασίζεται εξ ολοκλήρου σε ανακυκλωμένο χαλκό. Η εταιρεία έχει επιστολές πρόθεσης από διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες με εργοστάσια συναρμολόγησης στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Biton, αλλά αρνήθηκε να δώσει ονόματα.

Η Addionics έχει αναπτύξει πορώδη, τρισδιάστατα υλικά μπαταριών με ηλεκτρόδια χαλκού και αλουμινίου που μοιάζουν με μεταξωτά μαντήλια όταν τα κρατάμε στο φως και χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο υλικό – συμπεριλαμβανομένου 60% λιγότερου χαλκού. Η εταιρεία λέει ότι τα ηλεκτρόδια παρέχουν ταχύτερη φόρτιση και αυξάνουν την εμβέλεια των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 30% και προβλέπει εξοικονόμηση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων έως και 7,50 δολάρια ανά κιλοβατώρα.

Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να αναπτύξουν πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να βοηθήσουν στη μαζική υιοθέτηση. «Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για το προϊόν μας στην αγορά των ΗΠΑ, όπου υπάρχει περιορισμένη παραγωγή σήμερα», δήλωσε ο Biton.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!