Γ.Δ.
1477.22 +0,25%
ACAG
-0,63%
6.28
CENER
+0,60%
8.4
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,62%
9.61
OPTIMA
+1,63%
11.2
TITC
+3,65%
31.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.46
ΑΒΕ
-1,06%
0.466
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-1,79%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.6275
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,31%
12.83
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-1,64%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,83%
6.1
ΒΙΟΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΙΟΣΚ
+5,90%
1.435
ΒΙΟΤ
-8,57%
0.256
ΒΙΣ
-10,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.74
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,62%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,84%
4.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,74%
0.342
ΕΒΡΟΦ
+1,81%
1.685
ΕΕΕ
+0,76%
31.66
ΕΚΤΕΡ
-1,34%
4.415
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,40%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,38%
8.445
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,78%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,50%
2.03
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
+1,26%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+1,52%
2.065
ΕΧΑΕ
+3,10%
5.32
ΙΑΤΡ
-0,88%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.38
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
-5,78%
4.24
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.675
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
-2,64%
0.516
ΚΟΥΑΛ
-1,27%
1.24
ΚΟΥΕΣ
+0,89%
5.69
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,79%
1.375
ΛΑΒΙ
-0,81%
0.853
ΛΑΜΔΑ
+1,58%
7.06
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
+2,98%
0.346
ΛΕΒΠ
-9,84%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,36%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,85%
1.06
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+1,02%
2.96
ΜΕΡΚΟ
-4,66%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
-3,17%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,59%
27.08
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-7,33%
27.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
39
ΝΑΚΑΣ
+2,16%
2.84
ΝΑΥΠ
-1,62%
0.974
ΞΥΛΚ
+1,49%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,36%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.8
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
-0,26%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,87%
0.926
ΟΤΕ
+1,40%
14.5
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
12.84
ΠΑΙΡ
+3,40%
1.215
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+1,12%
9.04
ΠΛΑΘ
-0,12%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,63%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-1,05%
1.885
ΣΠΕΙΣ
+1,76%
8.08
ΣΠΙ
-3,31%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,84%
18.8
ΤΖΚΑ
-4,02%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,28%
0.266
ΦΡΛΚ
-1,67%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.66

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Μείωση δύναμης κατά 0,2% τον Ιανουάριο

Μείωση κατά 0,2% κατέγραψε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιανουάριο του 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Ιανουαρίου 2023 σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 προς το 2022 είχε καταγραφεί μείωση 0,5%. Πλέον ο ελληνικός εμπορικός στόλος αριθμεί 1.819 πλοία.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, ο ελληνικός εμπορικός στόλος (πλοία 100 κόρων και άνω) έχει ολική χωρητικότητα 36.446.052 κόρους και παρουσίασε μείωση 4,1% τον Ιανουάριο 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιανουαρίου 2023, έναντι μείωσης επίσης 4,1% που είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 προς το 2022.

Μείωση στα αργούντα εμπορικά πλοία τον Δεκέμβριο

Σε 37 ανήλθαν τα αργούντα εμπορικά πλοία 100 κόρων και άνω σε ελληνικούς λιμένες τον περασμένο Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, εκ των οποίων 18 είχαν ελληνική σημαία και 19 ξένη.

Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων μειώθηκε κατά 28,8% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 24,5% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 10,3% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 24,9%.

Ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού μειώθηκε κατά 14,3% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 5,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 4,5% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 50,8%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!