Γ.Δ.
1477.22 +0,25%
ACAG
-0,63%
6.28
CENER
+0,60%
8.4
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,62%
9.61
OPTIMA
+1,63%
11.2
TITC
+3,65%
31.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.46
ΑΒΕ
-1,06%
0.466
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-1,79%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.6275
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,31%
12.83
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-1,64%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,83%
6.1
ΒΙΟΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΙΟΣΚ
+5,90%
1.435
ΒΙΟΤ
-8,57%
0.256
ΒΙΣ
-10,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.74
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,62%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,84%
4.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,74%
0.342
ΕΒΡΟΦ
+1,81%
1.685
ΕΕΕ
+0,76%
31.66
ΕΚΤΕΡ
-1,34%
4.415
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,40%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,38%
8.445
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,78%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,50%
2.03
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
+1,26%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+1,52%
2.065
ΕΧΑΕ
+3,10%
5.32
ΙΑΤΡ
-0,88%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.38
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
-5,78%
4.24
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.675
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
-2,64%
0.516
ΚΟΥΑΛ
-1,27%
1.24
ΚΟΥΕΣ
+0,89%
5.69
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,79%
1.375
ΛΑΒΙ
-0,81%
0.853
ΛΑΜΔΑ
+1,58%
7.06
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
+2,98%
0.346
ΛΕΒΠ
-9,84%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,36%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,85%
1.06
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+1,02%
2.96
ΜΕΡΚΟ
-4,66%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
-3,17%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,59%
27.08
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-7,33%
27.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
39
ΝΑΚΑΣ
+2,16%
2.84
ΝΑΥΠ
-1,62%
0.974
ΞΥΛΚ
+1,49%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,36%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.8
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
-0,26%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,87%
0.926
ΟΤΕ
+1,40%
14.5
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
12.84
ΠΑΙΡ
+3,40%
1.215
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+1,12%
9.04
ΠΛΑΘ
-0,12%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,63%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-1,05%
1.885
ΣΠΕΙΣ
+1,76%
8.08
ΣΠΙ
-3,31%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,84%
18.8
ΤΖΚΑ
-4,02%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,28%
0.266
ΦΡΛΚ
-1,67%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.66

ΒΟΑΚ: Προσωρινός ανάδοχος η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Το «πράσινο» φως για την ανάδειξη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως προσωρινού αναδόχου για το Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) άναψε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ειδικότερα, με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, που δημοσιεύτηκε στην Διαύγεια εγκρίθηκε το Πρακτικό  της Εξέτασης των Φακέλων της Β΄ Φάσης του Διεθνούς Διαγωνισμού, σύμφωνα με το οποίο η κοινοπραξία Άκτωρ Παραχωρήσεις – Μυτιληναίος    έλαβε βαθμολογία 0,965 και είναι στη δεύτερη θέση ως επιλαχών επενδυτής, ενώ τρίτη στην κατάταξη Διαγωνιζόμενων είναι η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-EGIS-MERIDIAM με βαθμό οικονομικής αξιολόγησης 0,799.

Σημειώνεται ότι η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών του μεγάλου διαγωνισμού έγινε στα τέλη Ιανουαρίου και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ υπέβαλε την καλύτερη οικονομική προσφορά. Τα επόμενα βήματα της διαδικασίας είναι η οριστικοποίηση των συμβατικών εγγράφων, η ανάδειξη οριστικού αναδόχου, ο προσυμβατικός έλεγχος νομιμότητας και η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και στη συνέχεια η υπογραφή της σύμβασης και η κύρωσή της από τη Βουλή.

Υπενθυμίζεται ότι η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως 5 έτη  είναι η περίοδος μελετών.

Στα 1,8 δισ. το κατασκευαστικό κόστος του ΒΟΑΚ

Όπως είχε γράψει το powergame.gr, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είχε καταθέσει την πλέον συμφέρουσα προσφορά για τον ΒΟΑΚ. Η προσφορά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προβλέπει το χαμηλότερο ποσό χρηματοδότησης από το Δημόσιο και το μικρότερο ποσοστό επιδότησης διοδίων έναντι των άλλων δύο ανταγωνιστικών προσφορών.

Tο κατασκευαστικό κόστος του έργου υπολογίζεται σε περίπου 1,8 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με την προσφορά που κατέθεσε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η αιτούμενη κατά την περίοδο μελετών-κατασκευών χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου ανέρχεται στα 693 εκατ. ευρώ (σε τρέχουσες τιμές), ενώ η επιδότηση κατά την περίοδο λειτουργίας (δικαίωμα απόληψης σκιώδους διοδίου) αντιστοιχεί σε ποσοστό 64,62% επί των επιβαλλόμενων στους χρήστες διοδίων τελών. Τα άλλα δύο σχήματα που κατέθεσαν οικονομικές προσφορές ήταν μια κοινοπραξία της ΑΒΑΞ με τις γαλλικές EGIS και Meridiam (επενδυτική εταιρεία), η κοινοπραξία της Mytilineos με την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις του ομίλου Ελλάκτωρ.

Τα επόμενα βήματα

Τα επόμενα βήματα της διαδικασίας η έκδοση του σχετικού πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και η απόφαση της Αναθέτουσας Αρχής επί του πρακτικού.

Θα ακολουθήσουν η διαδικασία οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων, η ανάδειξη οριστικού αναδόχου, ο προσυμβατικός έλεγχος νομιμότητας και η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και κατόπιν (μεταξύ άλλων) η υπογραφή της σύμβασης και η κύρωσή της από τη Βουλή. Στη συνέχεια, με την έναρξη της παραχώρησης, θα ξεκινήσει η περίοδος της μελέτης του έργου κι ακολούθως, όταν οριστικοποιηθούν οι μελέτες και αφού έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις ώστε να καταστεί διαθέσιμος ο χώρος εκτέλεσης του έργου, θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!