Γ.Δ.
1481.86 +0,31%
ACAG
-0,32%
6.26
CENER
-0,48%
8.36
CNLCAP
+1,24%
8.15
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+0,36%
11.24
TITC
+1,60%
31.7
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,68%
1.47
ΑΒΕ
+6,87%
0.498
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.205
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.905
ΑΛΜΥ
+1,45%
2.79
ΑΛΦΑ
+0,09%
1.629
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.92
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.85
ΑΣΚΟ
-3,72%
2.59
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,25%
8.12
ΑΤΤ
-0,88%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.41
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,16%
6.09
ΒΙΟΚΑ
+0,77%
2.63
ΒΙΟΣΚ
-0,35%
1.43
ΒΙΟΤ
+5,47%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+5,13%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,19%
1.7
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.8
ΔΑΑ
+1,13%
8.394
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,51%
11.81
ΔΟΜΙΚ
+0,95%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,05%
0.335
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
+0,19%
31.72
ΕΚΤΕΡ
-0,91%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.47
ΕΛΛ
-0,35%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,48%
2.685
ΕΛΠΕ
-0,41%
8.41
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.796
ΕΛΧΑ
-0,49%
2.02
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,12%
1.325
ΕΤΕ
-0,64%
8.028
ΕΥΑΠΣ
+1,55%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+1,56%
5.85
ΕΥΡΩΒ
-0,39%
2.057
ΕΧΑΕ
+1,88%
5.42
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+1,42%
1.79
ΙΝΚΑΤ
-0,74%
5.34
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+0,35%
1.152
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,89%
4.32
ΙΝΤΕΤ
-2,34%
1.25
ΙΝΤΚΑ
+0,68%
3.7
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,99%
1.505
ΚΕΠΕΝ
+2,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,92%
1.645
ΚΟΡΔΕ
+0,39%
0.518
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.224
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
5.76
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,82%
1.35
ΛΑΒΙ
-0,47%
0.849
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.03
ΛΑΜΨΑ
+0,59%
34
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
-1,73%
0.34
ΛΕΒΠ
-9,09%
0.3
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,69%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.06
ΜΕΒΑ
-2,33%
3.78
ΜΕΝΤΙ
+0,34%
2.97
ΜΕΡΚΟ
+4,44%
47
ΜΙΓ
+0,88%
4
ΜΙΝ
+4,10%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,26%
27.42
ΜΟΝΤΑ
+4,19%
3.48
ΜΟΤΟ
+0,66%
3.04
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,08%
28.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,59%
3.39
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,46%
39.18
ΝΑΚΑΣ
-1,41%
2.8
ΝΑΥΠ
-3,70%
0.938
ΞΥΛΚ
-1,47%
0.268
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
+1,01%
25.05
ΟΛΥΜΠ
-1,05%
2.83
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,32%
0.929
ΟΤΕ
-0,41%
14.44
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.84
ΠΑΙΡ
-2,06%
1.19
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
+1,51%
3.837
ΠΕΤΡΟ
+0,66%
9.1
ΠΛΑΘ
+0,13%
4.005
ΠΛΑΚΡ
-1,30%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,70%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+5,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,88%
1.715
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+1,62%
0.376
ΣΙΔΜΑ
+0,80%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+1,49%
8.2
ΣΠΙ
-1,14%
0.694
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,11%
18.82
ΤΖΚΑ
-0,65%
1.54
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,48%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,58%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,50%
0.27
ΦΡΛΚ
+1,22%
4.16
ΧΑΙΔΕ
-1,52%
0.65

Το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη

Σημαντικό ορόσημο για την ουσιαστική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη είναι η σημερινή μέρα. Η εισήγηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο, σχετικά με το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, στοχεύει όχι μόνο στην επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του Οργανισμού, αλλά στην πλήρη αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης.

Το σχέδιο του Υπουργείου περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, εκκρεμότητα που υφίσταται από το 2017 οπότε και έγινε η κρατικοποίηση του, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος, σωστός και λειτουργικός Οργανισμός με όρους των επόμενων δεκαετιών. Και αυτό γιατί παρά τη βελτίωση του τελευταίου διαστήματος στην απόδοση του Οργανισμού, εξακολουθεί να υπάρχει λειτουργική αδυναμία, κυρίως λόγω των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του και της δυσκολίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας Οργανισμός εναρμονισμένος με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα. Η βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και η συνέπεια προς τους πολίτες στην εκτέλεσή του αποτελούν τη θεμελιώδη μας προτεραιότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ρόλος του ΟΣΕΘ, τόσο σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού όσο και εποπτείας, αλλάζει και αναβαθμίζεται.

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης εδράζεται στις παρακάτω βασικές αρχές:

  1. Κατάργηση, μέσω της διαδικασίας εκκαθάρισης εν λειτουργία του ΟΑΣΘ και σύσταση ενός νέου δημόσιου Φορέα, σε πλήρη συμμόρφωση με τις διατάξεις του Κανονισμού Ε.Κ. 1370/2007.
  2. Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου υπό την εποπτεία και τον έλεγχο του ΟΣΕΘ, ως 100% θυγατρική του.
  3. Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου από τον «Νέο ΟΑΣΘ» και ανάθεση σε ιδιώτες, του υπολειπόμενου, μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών από τον ΟΣΕΘ. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται και σήμερα, μέσω των αναθέσεων που έχουν γίνει στα ΚΤΕΛ. Στόχος όμως είναι να εκσυγχρονιστεί και να προσαρμοστεί στις μακροχρόνιες ανάγκες της πόλης, λαμβάνοντας πλέον υπόψιν και την επερχόμενη λειτουργία του μετρό (ήδη αυτό σήμερα γίνεται με τα ΚΤΕΛ).
  4. Ο «Νέος ΟΑΣΘ» θα αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο που θα μπορεί να υλοποιεί με συνέπεια προς τους πολίτες.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!