Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Dior: Η χρυσή μετοχή που ανέβηκε 321% την τελευταία πενταετία

Την αύξηση της αξίας της μετοχής της ως και 321% έχει δει η Christian Dior SE, που ανήκει από το 2017 στην LVMH του Μπερνάρ Αρνό, την τελευταία πενταετία, ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Μάλιστα, το ίδιο διάστημα η συνολική απόδοση προς τους μετόχους έφτασε το 382% και εντός του τελευταίου έτους το 78%, ενώ οι μέτοχοι έχουν δει τα κέρδη τους να αυξάνονται κατά 35% το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαϊου. Κερδισμένοι είναι όσοι ειδικεύονται στις μακροχρόνιες επενδύσεις.

Ο οίκος μόδας -ηλικίας 74 ετών- θεωρείται εξπέρ στο λεγόμενο brand heritage (τη διαχείριση της ιστορίας του brand name του), ενώ έχει καταφέρει να τα πάει εξαιρετικά καλά στην αγορά της Κίνας. Η τελευταία όχι μόνο έχει καταφέρει να στηρίξει τα luxury brands έχει μέσω πανδημίας, αλλά θεωρείται πως θα είναι η ατμομηχανή της υψηλής ραπτικής για τα επόμενα χρόνια, καθώς διαθέτει κάτι που δεν έχει πλέον η Ευρώπη: νέους με οικονομική επιφάνεια που αγαπούν το κλασικό ή την μείξη του κλασικού και το σύγχρονο. Και την ιστορία.

Πάντως, οι αναλυτές κρούουν ένα καμπανάκι κινδύνου για το γεγονός πως ο οίκος έχει συσσωρεύσει χρέος, με την αναλογία χρέους / ιδίων κεφαλαίων να ανέρχεται στο 69.2%, έχοντας μάλιστα αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια, οπότε βρισκόταν στο 36.1%.

H επίδειξη της νέας κολεξιόν στη Σαγκάη τον Απρίλιο

Ειδικά για την αύξηση των κερδών το τελευταίο τρίμηνο, μία επίδειξη μόδας δια ζώσης, εκείνη που έγινε τον Απρίλιο στη Σαγκάη, φέρεται να έδωσε ώθηση ως και 10 δισ. δολάρια στα κέρδη που αποκόμισε η LVMH από το brand Christian Dior.

Η επίδειξη του Dior στη Σαγκάη @Dior SA

Εν μέσω πανδημίας, η Κίνα ήταν μία ευκαιρία για την δια ζώσης πρώτη παρουσίαση της νέας κολεξιόν της δημιουργικής καλλιτεχνικής διευθύντριας, Μαρία Γκρατσία Κιουρί εν μέσω  σκηνικών και γενικότερου κόνσεπτ εμπνευσμένου από την ντίσκο. Η κολεξιόν παρουσιάστηκε στο μουσείο Long Museum West Bund, ενώ οι πρόβες και το ντύσιμο των μοντέλων έγινε εξ αποστάσεως.

Με την καλλιτεχνική διευθύντρια και την ομάδα της να παρακολουθούν και να συντονίζουν online, μέσω καμερών και υπολογιστών.

Τα heritage brands θριαμβεύουν

Την ίδια στιγμή ο Dior, επισημαίνει το Women’s Wear Daily, ανήκει στα λεγόμενα heritage brands (δηλαδή εκείνα τα brands μέρος της απήχησης του προϊόντος των οποίων είναι η ιστορικότητά τους). Τα heritage brand τα πήγαν ιδιαίτερα καλά εν μέσω πανδημίας και δη στην ασιατική αγορά.

«Τα heritage brands κρατούν ένα επίπεδο σεβασμού και μακροπρόθεσμης αφοσίωσης (από τους καταναλωτές) που κάνει τη διαφορά σε μία κορεσμένη αγορά» εξηγεί ο Άντριαν Τσενγκ, επιχειρηματίας του ομίλου K11 Group με έδρα το Χονγκ Κονγκ. 

«Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, οι Ασιάτες καταναλωτές έχουν στραφεί όλο και περισσότερο στην πολιτιστική κληρονομιά ως πηγή έμπνευσης».

Επίσης, είναι χαρακτηριστικό πως αυτή η στόχευση ευνοείται και από τη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας. Ειδικοί αναφέρουν χαρακτηριστικά πως την τελευταία φορά που τόσες μάρκες χρησιμοποίησαν τόσο ενεργά στο μάρκετινγκ την ιστορία τους και την πολιτιστική τους κληρονομιά, ήταν στη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης. 

Οι Οίκοι Dior και Chanel θεωρούνται πρωτοπόροι στην επιστράτευση του brand heritage, μεταξύ άλλων υιοθετώντας στρατηγικές προώθησης που ακολουθούν τα μουσεία και τεχνικές που προέρχονται από την παράδοση των εκθέσεων τέχνης και των συντηρητών.

Ο Οίκος Dior ανακαινίζει το κατάστημά του σήμα-κατατεθέν στη Λεωφόρο Μοντέιν στο Παρίσι, στο οποίο θα συμπεριληφθεί και ένα μουσείο της πολιτιστικής του κληρονομιάς.

Σύμφωνα με τον οίκο, «το Dior Héritage είναι ένα βασικό τμήμα για τους καλλιτεχνικούς μας διευθυντές, που αντλούν έμπνευση από τον ανεξάντλητο πλούτο των αρχείων μας, ώστε να τα επανεφεύρουν. Ένα μοτίβο, ένα αξεσουάρ, ένα ύφασμα, μία λεπτομέρεια… οτιδήποτε μπορεί να χρησιμεύσει ως έναυσμα για μία νέα ιστορία».

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!