Γ.Δ.
1470.28 -0,40%
ACAG
-0,81%
6.15
CENER
+0,12%
8.27
CNLCAP
+0,62%
8.1
DIMAND
-0,21%
9.48
OPTIMA
-1,04%
11.38
TITC
-3,68%
30.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,25%
1.578
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.205
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.895
ΑΛΜΥ
-1,27%
2.715
ΑΛΦΑ
-0,37%
1.606
ΑΝΔΡΟ
-0,59%
6.72
ΑΡΑΙΓ
-0,08%
13.29
ΑΣΚΟ
+2,26%
2.72
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
+2,43%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.28
ΑΤΤ
-2,22%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.35
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,83%
5.94
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,35%
1.415
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-5,92%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,29%
16.24
ΔΑΑ
-0,07%
8.344
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,87%
11.44
ΔΟΜΙΚ
+2,28%
4.705
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,91%
0.334
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.68
ΕΕΕ
+0,95%
31.8
ΕΚΤΕΡ
+0,70%
4.31
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,23%
2.46
ΕΛΛ
-0,70%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,09%
2.73
ΕΛΠΕ
-0,35%
8.58
ΕΛΣΤΡ
+1,74%
2.34
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.854
ΕΛΧΑ
-0,60%
1.986
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.08
ΕΣΥΜΒ
-1,13%
1.315
ΕΤΕ
+0,50%
8.11
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-1,88%
2.037
ΕΧΑΕ
-0,38%
5.3
ΙΑΤΡ
+1,50%
1.695
ΙΚΤΙΝ
-0,73%
0.4065
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.81
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
5.34
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.95
ΙΝΛΟΤ
-1,05%
1.128
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.13
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,47%
4.28
ΙΝΤΕΤ
-0,40%
1.255
ΙΝΤΚΑ
-1,40%
3.515
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-1,64%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
+0,38%
0.532
ΚΟΥΑΛ
+1,11%
1.274
ΚΟΥΕΣ
-1,66%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,44%
10.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,36%
1.39
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.891
ΛΑΜΔΑ
-1,41%
6.97
ΛΑΜΨΑ
-0,59%
33.6
ΛΑΝΑΚ
-3,77%
1.02
ΛΕΒΚ
+6,45%
0.33
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,68%
1.47
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-3,73%
0.982
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
+2,94%
49
ΜΙΓ
+1,12%
4.06
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,80%
27.28
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.15
ΜΟΤΟ
-1,48%
3
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
27.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,89%
3.34
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.96
ΜΠΤΚ
-8,51%
0.43
ΜΥΤΙΛ
-1,30%
37.98
ΝΑΚΑΣ
-1,41%
2.8
ΝΑΥΠ
-1,49%
0.926
ΞΥΛΚ
+2,21%
0.278
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-26,97%
0.26
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-4,00%
21.6
ΟΛΠ
-0,20%
25.2
ΟΛΥΜΠ
-1,79%
2.75
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.49
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,97%
0.935
ΟΤΕ
+0,78%
14.2
ΟΤΟΕΛ
-1,55%
12.68
ΠΑΙΡ
-0,84%
1.185
ΠΑΠ
-1,17%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,05%
3.872
ΠΕΤΡΟ
+0,43%
9.44
ΠΛΑΘ
+0,37%
4.02
ΠΛΑΚΡ
-0,62%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,33%
5.26
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,52%
0.382
ΣΙΔΜΑ
+1,04%
1.935
ΣΠΕΙΣ
-2,45%
7.96
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-2,86%
18
ΤΖΚΑ
+0,95%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,16%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.274
ΦΡΛΚ
-2,02%
4.115
ΧΑΙΔΕ
+5,34%
0.69

Beat: Μηδενικό αποτύπωμα ρύπων ως το 2025 με ηλεκτρικά ταξί

Η Beat, η εφαρμογή κλήσης ταξί στην Ελλάδα, φιλοδοξεί να εκμηδενίσει μέχρι το 2025 το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των διαδρομών της, στις ελληνικές πόλεις που δραστηριοποιείται.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Beat ξεκινά να δίνει προτεραιότητα μέσω της εφαρμογής της στα οχήματα μηδενικών ρύπων, ως βασικό κίνητρο προς τους συνεργάτες οδηγούς της, προκειμένου να αντικαταστήσουν τα θερμικής καύσης οχήματά τους με ηλεκτρικά. Παράλληλα, από 2025 και μετά, και εφόσον το νομοθετικό πλαίσιο το επιτρέψει, η Beat στοχεύει να εγγράφει στην πλατφόρμα της μόνο οχήματα μηδενικών ρύπων.

Τα οχήματα μηδενικών ρύπων θα λαμβάνουν διαδρομές κατά προτεραιότητα σε σχέση με τα οχήματα θερμικής καύσης, μέσω ενός νέου, καινοτόμου συστήματος Έξυπνης Ανάθεσης Διαδρομών, το οποίο έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα και θα δοκιμαστεί από τον όμιλο της FREE NOW, μέλος του οποίου είναι η Beat, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Πρόκειται για ένα σύστημα προτεραιότητας, με πολλαπλούς στόχους:

  • Καλύτερη εμπειρία μετακίνησης για τον επιβάτη
  • Επιβράβευση, με περισσότερα έσοδα για τον επαγγελματία οδηγό ταξί
  • Βιωσιμότητα

Το σύστημα αυτό, μέσω του αλγόριθμού του, θα επιλέγει το όχημα που θα στέλνει σε κάθε διαδρομή υπολογίζοντας παραμέτρους, όπως την ηλικία και τους ρύπους του οχήματος, το χρόνο αναμονής του επιβάτη, αλλά και τη βαθμολογία που έχουν συγκεντρώσει οι οδηγοί από τους επιβάτες του BEAT. Έτσι, μεταξύ των κοντινών στον επιβάτη οχημάτων, θα επιλέγεται από την εφαρμογή εκείνο με τους μηδενικούς ή τους λιγότερους δυνατούς ρύπους.

Έτσι, η Beat αναπτύσσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία ανάθεσης διαδρομών σκεπτόμενη και τον επιβάτη, και τον οδηγό, αλλά και το περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί το εξής: Σήμερα, για να αντισταθμιστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν τα 13.500 ταξί της Αττικής ετησίως, απαιτείται να φυτευτεί έκταση δάσους ίση με 1,5 φορά τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας.

Ηλεκτρικό ταξί © BEAT
Ηλεκτρικό ταξί © BEAT

Η Beat έχει το μεγαλύτερο συνεργαζόμενο στόλο ταξί στην Ελλάδα, με πάνω από 8.000 οδηγούς. Η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να μεγιστοποιεί το utilisation (βέλτιστη οικονομική απόδοση και πληρότητα) των οχημάτων, το οποίο αποτελεί κλειδί για τη βιωσιμότητα. Η στρατηγική αυτή στο σύνολό της, εκτός από τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα και την ολοένα μεγαλύτερη βελτίωση της ποιότητας των διαδρομών, θα οδηγήσει ταυτόχρονα σε όφελος για τους συνεργαζόμενους οδηγούς, με αύξηση των εσόδων τους. Υπολογίζεται, ότι ένας οδηγός ηλεκτρικού οχήματος, συνεργαζόμενος με τη Beat και έχοντας τη δυνατότητα να φορτίσει στο σπίτι του, θα κέρδιζε 2.000-6.000 ευρώ περισσότερα ανά έτος σε σχέση με το μέσο ταξί, παύοντας παράλληλα να επιβαρύνει το περιβάλλον με 13 τόνους CO2 ετησίως.

Ο όμιλος της FREE NOW προσβλέπει στο αντιστάθμισμα των σημερινών εκπομπών, με τη σταδιακή μείωσή τους μέχρι την επίτευξη του στόχου των μηδενικών ρύπων. Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς για να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Ο Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα, Βασίλης Ντάνιας
Ο Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα, Βασίλης Ντάνιας

Η Beat πραγματοποίησε την Τρίτη 22 Ιουνίου εταιρική εκδήλωση ενημέρωσης και παρουσίασης της στρατηγικής της, όπου παρευρέθηκαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κώστας Σκρέκας και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, κ. Αλεξάνδρα Σδούκου. Ο Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα, Βασίλης Ντάνιας τόνισε:  «Έχοντας την πεποίθηση πως τα χειρότερα της πανδημίας είναι πίσω μας, εγκαινιάζουμε σήμερα μια νέα εποχή πράσινων μετακινήσεων και πιο βιώσιμων πόλεων. Παράλληλα, εστιάζουμε στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και την αύξηση του εισοδήματος των οδηγών που συνεργάζονται μαζί μας. Το νέο σύστημα ανάθεσης διαδρομών της BEAT βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής και είμαι πολύ περήφανος που η τεχνολογία αυτή αναπτύσσεται από την ελληνική μας ομάδα».

Ηλεκτρικό ταξί © BEAT
Ηλεκτρικό ταξί © BEAT
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!