Γ.Δ.
1021.16 -2,97%
ACAG
-7,62%
12
CENER
-3,36%
3.735
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,41%
12
TITC
-3,28%
14.14
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.1
ΑΒΑΞ
-4,22%
0.772
ΑΒΕ
-1,12%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-3,72%
1.71
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+11,11%
0.5
ΑΛΜΥ
-0,46%
2.16
ΑΛΦΑ
-6,03%
1.09
ΑΝΔΡΟ
-0,79%
6.3
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
-1,95%
7.05
ΑΣΚΟ
+0,93%
2.16
ΑΣΤΑΚ
-2,18%
8.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
-2,80%
5.2
ΑΤΤ
-6,05%
12.74
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,68%
4.06
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟΣΚ
-0,67%
0.596
ΒΙΟΤ
0,00%
0.3
ΒΙΣ
+1,85%
0.165
ΒΟΣΥΣ
+5,22%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,83%
11
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-1,40%
7.76
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,32%
0.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+1,37%
0.742
ΕΕΕ
-0,28%
24.72
ΕΚΤΕΡ
-1,05%
1.42
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.428
ΕΛΙΝ
-2,35%
2.08
ΕΛΛ
-0,90%
16.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
2.105
ΕΛΠΕ
-2,93%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-1,52%
2.6
ΕΛΤΟΝ
-1,73%
2.27
ΕΛΧΑ
-3,85%
1.55
ΕΝΤΕΡ
-0,53%
3.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+1,10%
7.34
ΕΣΥΜΒ
-0,33%
0.608
ΕΤΕ
-5,97%
4.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
6.6
ΕΥΡΩΒ
-5,71%
1.19
ΕΧΑΕ
-3,35%
4.04
ΙΑΤΡ
-3,53%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-1,24%
0.558
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.15
ΙΝΚΑΤ
-4,85%
1.57
ΙΝΛΙΦ
-0,55%
3.62
ΙΝΛΟΤ
-3,08%
0.63
ΙΝΤΕΚ
-1,52%
3.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.65
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,44%
1.818
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
+1,28%
316
ΚΕΚΡ
-7,86%
1.032
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
-0,21%
0.944
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.584
ΚΟΥΑΛ
-4,32%
0.532
ΚΟΥΕΣ
-0,50%
4.945
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.288
ΚΡΙ
-1,23%
6.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-2,68%
0.4
ΛΑΜΔΑ
-1,99%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22.8
ΛΑΝΑΚ
+2,89%
0.926
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-2,04%
0.72
ΜΕΒΑ
-1,92%
3.06
ΜΕΝΤΙ
+1,66%
3.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
49.6
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,24%
22.12
ΜΟΝΤΑ
-3,71%
0.674
ΜΟΤΟ
-3,06%
2.85
ΜΟΥΖΚ
+8,59%
0.708
ΜΠΕΛΑ
-4,26%
18.67
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,44%
2.26
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-2,68%
24.66
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
+1,42%
1
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
-1,56%
25.3
ΟΛΠ
-1,55%
19.06
ΟΛΥΜΠ
-0,96%
2.06
ΟΠΑΠ
-3,63%
14.6
ΟΤΕ
-1,65%
13.09
ΟΤΟΕΛ
-1,16%
11.98
ΠΑΙΡ
-4,86%
0.94
ΠΑΠ
+0,86%
2.35
ΠΕΙΡ
-5,17%
1.88
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.54
ΠΛΑΘ
-3,44%
3.93
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
+3,90%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-0,45%
1.095
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
-1,60%
2.765
ΡΕΒΟΙΛ
-3,04%
1.275
ΣΑΡ
-2,57%
6.45
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.04
ΣΕΝΤΡ
-6,33%
0.281
ΣΙΔΜΑ
-2,40%
2.44
ΣΠΕΙΣ
-0,63%
6.3
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
-1,58%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
-2,65%
18.4
ΤΖΚΑ
-3,09%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
-5,66%
0.2
ΦΙΕΡ
-3,04%
0.414
ΦΛΕΞΟ
0,00%
9
ΦΡΙΓΟ
-9,21%
0.069
ΦΡΛΚ
-1,41%
3.5
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Motor Oil: Από 17 – 19 Μαρτίου η προσφορά για το ομόλογο των 200 εκατ.

Την επόμενη Παρασκευή θα κλείσει το βιβλίο προσφορών για το νέο επταετές ομόλογο της Motor Oil, ύψους 200 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο που εγκρίθηκε από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Τα νέα κεφάλαια θα διατεθούν κυρίως για τη χρηματοδότηση μέρους της επένδυσης του νέου συγκροτήματος κατεργασίας νάφθας (New Naphtha Treatment Complex). Για το νέο συγκρότημα θα δαπανηθούν 137 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 20 εκατ. ευρώ θα στηρίξουν τη χρηματοδότηση επενδύσεων στον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) και περίπου 39 εκατ. θα διατεθούν για την κάλυψη αναγκών σε κεφάλαιο κίνησης.

Για το νέο συγκρότημα κατεργασίας νάφθας, η επένδυση ανακοινώθηκε το 2019 με συνολικό προϋπολογισμό 310 εκατ. ευρώ και θα συμβάλει στην αύξηση της παραγωγής βενζινών υψηλής προστιθέμενης αξίας καθώς και κηροζίνης και υδρογόνου. Η ετήσια παραγωγική δυναμικότητα του συγκροτήματος αναμένεται να είναι περίπου 1.000 χιλ. μετρικοί τόνοι. Η επένδυση βρίσκεται στη φάση της κατασκευής, έχοντας απορροφήσει 10 εκατ. το 2019 και περίπου 110 εκατ. το 2020.

Στο ενημερωτικό δελτίο αναφέρεται πως η εταιρεία «εξετάζει επενδύσεις στην αγορά ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων (“Electric Vehicle Fast Charging”) και επενδύσεις για την κάλυψη αναγκών χρηστών φυσικού αερίου (LNG, CNG)». Στόχος είναι να αντιμετωπίσει τον περιορισμό των πωλήσεων καυσίμων λόγω ανάπτυξης των υβριδικών (οχήματα τα οποία περιλαμβάνουν έναν ηλεκτρικό κινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα και καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα σε σχέση με τα αμιγώς βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα) ή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

Πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις επιδοτούν την αγορά τέτοιων οχημάτων – ανάμεσά τους και η Ελλάδα με την ανακοίνωση του προγράμματος «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ» τον Αύγουστο 2020. Στην ελληνική αγορά «η διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων στην ελληνική αγορά οχημάτων (υβριδικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα), δεν υπερβαίνει το 0,33% της συνολικής αγοράς έως τον Αύγουστο του 2019, ενώ βάσει του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (Δεκέμβριος 2019) έχει τεθεί ως στόχος κατά το έτος 2030 το μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων στις νέες ταξινομήσεις να ανέρχεται στο 30%».

Για το δίκτυο πρατηρίων υγρών καυσίμων που λειτουργούν οι θυγατρικές Avin Oil και Coral αναφέρεται πως οι δύο εταιρείες αριθμούν συνολικά 1.377 πρατήρια στην Ελλάδα (489 είναι ιδιολειτουργούμενα πρατήρια από θυγατρικές και 888 είναι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις τρίτων). Η Coral δραστηριοποιείται επιπλέον στην αγορά λιανικής εμπορίας της Κύπρου μέσω της θυγατρικής της «Coral Energy Products Cyprus Limited» η οποία λειτουργεί 34 πρατήρια εκ των οποίων τα 29 με το εμπορικό σήμα «Shell», καθώς και στην αγορά της Σερβίας μέσω της θυγατρικής της «Coral SRB d.o.o Beograd» η οποία λειτουργεί 5 πρατήρια με το σήμα «Shell». Επιπλέον, εντός Ιανουαρίου 2021 ο όμιλος CORAL ολοκλήρωσε την συναλλαγή για την απόκτηση του 75% των μετοχών της εταιρείας «APIOS D.O.O.» που εδρεύει στην Κροατία και λειτουργεί δίκτυο εμπορίας υγρών καυσίμων 26 πρατηρίων.

Στις ΑΠΕ ο όμιλος κινείται ολοκλήρωσε το 2020 τρία αιολικά πάρκα συνολικής ισχύος 9,4 MW μέσω της «Stefaner Energy».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!