Σειρά δράσεων που συνδυάζουν αγορές και ψυχαγωγία για την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, έχουν ανακοινώσει τα εμπορικά κέντρα της Lamda Development.
Ειδικότερα, όπως έχει ανακοινωθεί, στο The Mall Athens κάθε Σάββατο, στον χώρο «Urban Roof Garden», πραγματοποιούνται μουσικές βραδιές με λάτιν ρεπερτόριο και θέα την πόλη. Στο Golden Hall το «Taste Garden» λειτουργεί με επιλογές street food και ζωντανή μουσική κάθε Παρασκευή και Σάββατο απόγευμα. Στο Designer Outlet Athens: Προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις σε γνωστά brands και παραμένει ανοιχτό και τις Κυριακές. Στο Mediterranean Cosmos (Θεσσαλονίκη) η δράση «Square Alive» περιλαμβάνει θερινές προβολές, μουσική και φαγητό στην κεντρική πλατεία του κέντρου.
Ιστορικό ρεκόρ
Τα τέσσερα εμπορικά κέντρα της Lamda σε λειτουργία σημείωσαν νέο ιστορικό υψηλό Retail EBITDA στα 22,7 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο 2025, κυρίως λόγω της αύξησης των βασικών μισθωμάτων (αύξηση 5% έναντι της αντίστοιχης περιόδου το 2024), παρά την καταβολή φόρων ακίνητης περιουσίας νωρίτερα σε σχέση με το 2024. Τα αποτελέσματα, όπως έχει ανακοινωθεί, υποστηρίχθηκαν από τη συνεχιζόμενη αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς και την επίτευξη νέου ρεκόρ πωλήσεων καταστημάτων στα 175 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, αναφορικά με τις εμπορικές μισθώσεις στους δύο υπό ανάπτυξη προορισμούς λιανικού εμπορίου και ψυχαγωγίας στο Ελληνικό, μέχρι σήμερα έχουν συμφωνηθεί Heads of Terms (HoT) με μισθωτές για 63% της Συνολικής Μεικτής Εκμισθώσιμης Επιφάνειας (GLA) στο The Ellinikon Mall και 77% του GLA στη Riviera Galleria, γεγονός που αντικατοπτρίζει τόσο τα ισχυρά θεμελιώδη της αγοράς όσο και το ισχυρό ενδιαφέρον των εμπορικών σημάτων για αυτές τις νέες αναπτύξεις.