Electra Hotels & Resorts: Επενδύσεις 55 εκατ., νέο ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη και πλήρες rebranding το 2026

Ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα της ιστορίας τους υλοποιούν τα Electra Hotels, ενώ ετοιμάζουν ανακαινίσεις και ολικό rebranding

Ο Γιάννης Ρέτσος με φόντο το ξενοδοχείο Electra Rhythm © ΑΠΕ-ΜΠΕ / Electra Hotels / Powergame.gr

Σε φάση έντονης αναπτυξιακής δυναμικής βρίσκεται ο Όμιλος Electra Hotels & Resorts, υλοποιώντας ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα της ιστορίας του, συνολικού ύψους άνω των 55 εκατ. ευρώ, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζει μια συνολική ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας με ορίζοντα το 2026. Με ιστορία έξι δεκαετιών στην ελληνική φιλοξενία και χαρτοφυλάκιο επτά μονάδων, συμπεριλαμβανομένων όσων βρίσκονται υπό ανάπτυξη, ο όμιλος ενισχύει στρατηγικά την παρουσία του στα μεγάλα αστικά κέντρα και τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας.

Το νέο Electra Rhythm Athens: Επένδυση 8 εκατ. ευρώ στην Ερμού

Η πιο πρόσφατη κίνηση του ομίλου είναι η επαναλειτουργία του Electra Rhythm Athens, του πλήρως ανανεωμένου 4άστερου ξενοδοχείου στην οδό Ερμού, λίγα μέτρα από την Πλατεία Συντάγματος. Το έργο, ύψους 8 εκατ. ευρώ, σηματοδοτεί την επανατοποθέτηση του πρώην Electra Hotel Athens, το οποίο αποτέλεσε το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου κατά τα εγκαίνιά του το 1965.

Το ξενοδοχείο παρέμεινε κλειστό για περίπου έξι μήνες, από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Μάιο, προκειμένου να υλοποιηθεί μια «ολιστική» ανακαίνιση, που κάλυψε τη διαμόρφωση χώρων, την αισθητική ταυτότητα, το branding και τη συνολική εμπειρία φιλοξενίας. Σήμερα, το Electra Rhythm Athens διαθέτει 101 δωμάτια (από 109 προηγουμένως) και απευθύνεται σε νεανικότερο κοινό, με σύγχρονο σχεδιασμό και πιο ανάλαφρη αρχιτεκτονική προσέγγιση σε σχέση με τα άλλα αστικά ξενοδοχεία Electra.

Οι εθνικότητες των επισκεπτών παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον: οι Έλληνες καταλαμβάνουν 25%, ενώ στην πρώτη θέση βρίσκονται οι Ισραηλινοί (35%), ακολουθούμενοι από Αμερικανούς και Γάλλους. Οι πληρότητες κινούνται σταθερά πάνω από 90%, τάση που, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Γιάννη Ρέτσο, συνδυάζεται με τη γενικότερα ισχυρή πορεία του αθηναϊκού τουρισμού.

Ωστόσο, ο ίδιος υπογραμμίζει ότι η άνοδος στις μέσες τιμές δωματίου (ADR) και στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) δεν συνοδεύεται από αντίστοιχη βελτίωση των υποδομών της πόλης, επισημαίνοντας προβλήματα καθαριότητας, κυκλοφορίας και ελλείψεων στη διαχείριση των τουριστικών λεωφορείων.

Το μεγάλο επενδυτικό έργο της Θεσσαλονίκης

Πυρήνας του τρέχοντος επενδυτικού προγράμματος της Electra Hotels & Resorts αποτελεί η ανάπτυξη του νέου της ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη, του έβδομου συνολικά του ομίλου. Η επένδυση, που υπερβαίνει τα 35 εκατ. ευρώ, αφορά τη δημιουργία μιας νέας πεντάστερης μονάδας 165 δωματίων σε κεντρικό ακίνητο στη συμβολή των οδών Τσιμισκή, Εθνικής Αμύνης και Δαγκλή.

Ο όμιλος απέκτησε το ακίνητο μέσω πλειοδοσίας σε διαγωνισμό της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών (ΕΚΥΟ) το 2023. Το έργο βρίσκεται σήμερα στο στάδιο της θεμελίωσης, με την πορεία των εργασιών να έχει καθυστερήσει σχεδόν ένα χρόνο λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων. Η πρεμιέρα του νέου ξενοδοχείου τοποθετείται στο καλοκαίρι του 2027, πριν από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Η νέα μονάδα έρχεται να συμπληρώσει την ήδη ιστορική παρουσία του ομίλου στη συμπρωτεύουσα, όπου από το 1972 λειτουργεί το εμβληματικό Electra Palace στην πλατεία Αριστοτέλους, ξενοδοχείο που ανακαινίστηκε πλήρως το 2020 με επένδυση 10 εκατ. ευρώ.

Ανακαινίσεις σε Αθήνα και Ρόδο

Παράλληλα με το μεγάλο project της Θεσσαλονίκης, ο όμιλος υλοποιεί αναβάθμιση στο Electra Palace Athens, δυναμικότητας 157 δωματίων. Οι εργασίες, σε δύο φάσεις ώστε το ξενοδοχείο να παραμείνει ανοιχτό, έχουν ήδη προχωρήσει με την ολοκλήρωση της ανακαίνισης των κοινόχρηστων χώρων και των πρώτων 50 δωματίων.

Το επενδυτικό πρόγραμμα της τελευταίας τετραετίας περιλαμβάνει επίσης τον πρόσφατο εκσυγχρονισμό του Electra Palace Rhodes, μια επένδυση 13 εκατ. ευρώ, ενώ η επέκταση της μονάδας βρίσκεται στον μελλοντικό σχεδιασμό του ομίλου.

Ολικό rebranding από το 2026

Με φόντο την αναπτυξιακή στρατηγική και την ανανέωση πολλών μονάδων, ο όμιλος προετοιμάζει πλέον και το πλήρες rebranding του, με επίσημες ανακοινώσεις να αναμένονται την άνοιξη του 2026. Το νέο branding θα συνοδεύσει την αναβάθμιση της εταιρικής ταυτότητας, αλλά και το άνοιγμα του νέου ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη.